کد خبر: ۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از اولویت‌بندی پروژه‌های مسکن مهر با هدف تسریع در تکمیل آنها خبر داد و گفت: به دستور معاون اول رئیس جمهوری کارگروهی برای خدمات روبنایی تشکیل شده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد:‌ بر اساس تصمیم دولت 1000 میلیارد تومان برای پروژه‌های مسکن مهر تامین می‌شود تا بتوانیم خدمات زیربنایی واحدهایی را که کار ساخت آنها تمام شده را با اولویت‌بندی‌ تامین کنیم.

وی تصریح کرد:‌ اولویت‌ اول ما پروژه‌هایی است که نازک کاری آنها تمام شده و منتظر آب و برق هستند که لیست این واحدها را به نماینده وزیر نیرو در مسکن مهر ارسال کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ با وزیر نیرو ادامه داد: در این جلسه به جمع‌بندی رسیدیم که وزارت راه و شهرسازی اولویت‌ها را مشخص کرده و پروژه‌ها را مشخص کنیم. در این راستا اولویت‌ها را از استان‌ها جمع‌آوری و به وزارت نیرو ارسال کردیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همچنین از تشکیل کارگروهی به دستور معاون اول رئیس‌جمهوری برای خدمات روبنایی خبر داد و گفت: بر این اساس برآورد تعداد و اعتبار مدرسه، مسجد، کلانتر، مراکز درمانی و ... روژه‌های مسکن مهر انجام و  پس مطرح شدن در حضور جهانگیری درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: