کد خبر: ۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشهد گفت: تقریبا نواقص قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار در اتاق بازرگانی شناسایی شده‌ اما تاکنون اقدام عملی برای رفع آن انجام نشده است.
به گزارش تجارت آنلاين، محمد حسین روشنک در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه رفع نقایص قانون بهبود فضای کسب و کار باید توسط گروه کارشناسی انجام شود، بیان کرد: یک گروه کارشناسی متخصص باید با توجه به نتایج کسب شده از زمان تصویب قانون بهبود فضای کسب وکار، نواقص آن را پیدا کرده و راه حل خود را به صورت پیشنهاد به مجلس ارائه بدهد.

وی، قانون بهبود فضای کسب کار را یکی از بهترین قوانین تصویب شده در کشور دانست و افزود: در این قانون از بهبود مستمر صحبت شده که این امر خود نشانگر قابل اصلاح بودن آن است.

روشنک، یکی از اشکالات قانون بهبود فضای کسب وکار را عدم شمولیت اصناف در آن دانست و اظهار کرد: طبق قانون فعلی، همه اصناف یکسان در نظر گرفته شده‌اند و حوزه عملکرد و چگونگی فعالیت آنها تنظیم نشده است اما این عدم شمولیت به معنای این نیست که صنفی از قلم افتاده باشد.

وی با بیان اینکه یکی از بندهای این قانون پرداخت یک هزارم از فروش به اتاق بازرگانی است، افزود: متاسفانه توضیحی مبنی بر اینکه این پرداخت باید از فروش چه چیزهایی باشد یا شرکتی که در حال زیان‌دهی است چگونه این مبلغ را پرداخت کند وجود ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار