کد خبر: ۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران:
معاون برنامه‌ریزی استان تهران از واگذاری پروژه‌هایی که 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند به بخش خصوصی و تعاونی‌ها خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛نعمت الله ترکی درباره افتتاح مرکز جذب سرمایه‌گذاری در  استان تهران اظهار داشت: در این مرکز برای تسهیل در مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح‌ها و پروژه‌های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی نماینده تمامی دستگاه‌ها حضور دارند.
 
وی ادامه داد: در این مرکز 20 روز مهلت دارند تا به طرح‌های سرمایه‌گذاران جواب بدهند. تمامی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان تهران اهدا شده و سرمایة‌گذاران می‌توانند این فرصت‌ها را برای مشارکت بررسی کنند.
 
ترکی با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در استان تهران از جمله در معدن و گردشگری وجود دارد گفت: در حال حاضر در قسمت شرقی، غرب و جنوب استان تهران پروژه‌های تفریحی و گردشگری توسط سرمایه‌گذاران در حال احداث است.
 
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران خاطر نشان کرد: دولت مصوب کرده که تمامی پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف از جمله راه وشهرسازی‌،گردشگری و غیره که تا کنون کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته را به بخش خصوصی و تعاونی‌ها واگذار کند.
 
وی ادامه داد: استانداری تهران نیز تمامی پروژه‌هایی که کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته  است مشخص و آماده است که آنها را به بخش خصوصی واگذار کند.
 
به گفته ترکی آئین‌نامه اجرایی این مصوبه نیز تدوین و به زودی به دستگاه‌ها برای اجرا ابلاغ می‌شود و این پروژه‌ها به دو صورت اجاره‌ای و واگذاری قطعی به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: