کد خبر: ۹۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
اراک- رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از تعطیلی تمامی مراکز و مجتمع‌های تجاری و بازارهای استان مرکزی در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا طی سه روز آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جمالیان روز پنج شنبه در حاشیه بیستمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در راستای مقابله با ویروس کرونا تمامی مراکز، مجتمع‌های تجاری و بازارهای سطح استان مرکزی از ۱۶ لغایت ۱۸ اسفند ماه طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تعطیل می‌باشند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش پیک ویروس کرونا طی ۱۰ روز آینده از مردم استان انتظار می‌رود، نکات بهداشتی را حتماً رعایت کنند.

جمالیان تصریح کرد: مردم باید در راستای پیشگیری از ابتلاء به این بیماری حتماً در منزل بمانند و از حضور در اماکن پر ازدحام خود داری کنند. رعایت بهداشت دست را جدی بگیرند و حتماً باید از ماسک، استفاده و در صورت مشاهده هر گونه علائم با شماره ۳۸۳۹ تماس حاصل کنند.

وی افزود: روزهای گذشته شاهد حضور مردم در خیابان‌های شلوغ و پر ازدحام بود که درخواست می‌شود به جز موارد ضروری به خیابان‌ها مراجعه نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار