کد خبر: ۹۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

ارتقاء خدمات سامانه تلفن‌بانک پست‌بانک‌ایران

درراستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش ترددهای غیرضرور هموطنان به شعب و باجه‌های بانکی و ترویج فرهنگ استفاده از روش‌های غیرحضوری، خدمات سامانه تلفن‌بانک پست‌بانک‌ایران توسعه‌یافته و آماده بهره مندی مشتریان می‌باشد.
ارتقاء خدمات سامانه تلفن‌بانک پست‌بانک‌ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، اسماعیل عسگری رئیس اداره‌کل توسعه‌بانکداری‌الکترونیک با اعلام این خبر گفت: مشتریان بانک می‌توانند با تکمیل فرم درخواست تلفن‌بانک درشعب و باجه‌های بانکی نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایند.
عسگری تصریح کرد: در این سامانه خدماتی نظیر؛ اطلاع از موجودی حساب و کارت متصل به آن، انتقال وجه عادی بین حساب‌های درون بانکی خود و دیگران و انتقال وجه مستمر، انسداد کارت، دریافت صورتحساب و ارسال دورنگار، دریافت شماره شبا، تغییر رمز تلفن‌بانک، پرداخت قبوض ازطریق حساب و کارت متصل به آن، خرید شارژ از اپراتورهای همراه‌اول، ایرانسل و رایتل و همچنین پرداخت کمک‌های مردمی ارائه می‌شود.
وی افزود: امکان انجام عملیات انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و پرداخت کمک‌های مردمی در این سامانه مختص مشتریان حقیقی بوده و درحال حاضر برای مشتریان حقوقی امکان‌پذیر نمی‌باشد.
رئیس اداره‌کل توسعه بانکداری الکترونیک اعلام کرد: سقف انتقال وجه به حساب دیگران در بخش درون بانکی به صورت روزانه 150میلیون ریال تعیین شده و برای انجام آن رمز یکبارمصرف در قالب پیام‌کوتاه به شماره همراه مشتری که در سامانه بانک تعریف شده باشد، ارسال می‌گردد.
عسگری درپایان تأکید کرد: با توجه به تمهیدات گسترده شبکه بانکی کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش ترددهای هموطنان به شعب و باجه‌ها، توصیه‌ می‌شود مشتریان در شرایط فعلی کشور از اینگونه خدمات استفاده نموده و از مراجعه حضوری به بانک‌ خودداری نمایند.