کد خبر: ۹۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
موسسه اعتباری نور جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب خدمات ویژه ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، در راستای ضرورت کاهش حضور فیزیکی مشتریان به شعب در پی شیوع بیماری کرونا به‌منظور حفظ سلامت هم‌وطنان، این موسسه خدمات ویژه‌ای را برای تسهیل امور بانکی مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و دستگاه‌های خودپرداز به مردم ارائه می‌دهد.
بر اساس این گزارش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها به مبلغ 50 میلیون ریال در شبانه‌روز افزایش یافت. همچنین این موسسه سقف برداشت وجه نقدی از کلیه خودپردازهای خود را تا مبلغ 5 میلیون ریال افزایش داد.
شایان‌ذکر است این موسسه در اقدامی دیگر کلیه کارت‌های نقدی را که تاریخ اعتبار آن‌ها به اتمام رسیده است، بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به شعب به مدت سه ماه تا خرداد ماه تمدید می‌کند.
همچنین این موسسه تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق رمز اشتباه که منجر به غیرفعال شدن کارت نقدی می‌شود به 5 مرتبه در شبانه‌روز افزایش داد.
این گزارش می‌افزاید مشتریان موسسه اعتباری نور می‌توانند با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک این موسسه نظیر اینترنت بانک، همراه بانک نوران و تلفن‌بانک به شماره تماس 28360-021 جهت انجام مراودات بانکی خود استفاده نمایند.
گفتنی است مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط مردمی این موسسه به شماره تلفن 42931010-021 تماس حاصل نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: