تحقق اهداف بانک سینا مستلزم مشتری مداری

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب زابل و زاهدان بر شناسایی، جذب و ارتباط موثر با مشتریان تاکید کرد و یادآور شد تحقق اهداف بانک بدون برقراری ارتباط مستمر با مشتری و درک متقابل نیازهای دو طرف، امکانپذیر نخواهد بود. ایمانی گفت: بازدید از شعب استان و شهرستان های کمتر برخوردار منتج به برنامه ریزی صحیح تر و بهره وری بیشتر کارکنان می شود.وی اظهار داشت: بانک سینا در سال های اخیر علیرغم مشکلات همه گیر اقتصادی ناشی از کرونا، با تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های موجود، تا حد مطلوبی توانسته وظایف خود را در امور مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم و کشور انجام دهد.مدیرعامل بانک سینا بر گسترش بیشتر سهم بازار و جذب منابع تاکید و خاطرنشان کرد: برای ارتقاء شاخص های عملکردی و توفیق هر چه بیشتر در آن، می بایست با استفاده از ظرفیت بانک و توانمندی های استان در راستای تحقق اهداف اقدام کرد و این امر مستلزم حضور و پیگیری مدیران در منطقه و تعاملات کارشناسانه با همکاران است.وی افزود: از افتخارات بانک سینا تعاملات فزاینده ای است که از گذشته با صنعتگران و بنگاه های اقتصادی این استان داشته است و امیدواریم در ادامه روند تعاملات رو به رشد بوده و خدمات خوبی در این خصوص ارائه شود.

 

ارایه خدمات بهینه بانک ملی ایران به مشتریان

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به نقش مدیران به عنوان مهمترین رکن هر سازمان، بر لزوم توجه به استقرار و پیاده سازی بانکداری جامع در بانک تاکید کرد. محمد رضا فرزین با قدردانی از تلاش کارکنان برای اجرای طرح تلاش ملی و ارائه خدمات گسترده به مشتریان بر اهمیت جذب منابع جدید برای بانک تاکید کرد و اظهارداشت: فعالیت واحد های بانک در سراسر کشور در حوزه ارزی، زمینه ساز رشد و توسعه بانک خواهد شد و در آینده نزدیک نیز تمرکز فعالیت واحد ها بر حوزه ارزی به عنوان یک رکن اساسی و یکی از مهمترین راهبردهای بانک در دستور کار قرار خواهد گرفت.وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات موثر بانکی از جمله اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی، ضمانتنامه‌ها و خدمات ارزی به مشتریان گفت: ظرفیت بانک ملی ایران در سطح ملی و بین المللی بی نظیر است و با وجود این ظرفیت ها در شعب می‌تواند نقش بسزا و مهمی را در فعالیت‌های کشور در عرصه رشد اقتصادی ایفا نماید. فرزین با بیان این که باید به سمت بانکداری جامع برویم، افزود: باید بانکداری جامع را با تولید محصولات جدید و متنوع و ارائه آن با شیوه های مختلف به مشتریان در بانک پیاده سازی کرد.وی در ادامه ابراز امیداوری کرد؛ با هم افزایی و همت جمعی بی شک بانک به جایگاه اصلی خود که همان ارایه خدمات بهینه مالی به مشتریان در سراسر کشور و آحاد مردم است، خواهد رسید.

تایید صلاحیت مدیر بیمه‌‌های حوادث کوثر
بیمه‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران صلاحیت حرفه‌‌ای بهزاد شعبانی‌ فر را برای تصدی مدیریت بیمه‌‌های حوادث شرکت بیمه کوثر تایید کرد. در نامه نوزدهم دی ماه 1400 بیمه مرکزی خطاب به شرکت بیمه کوثر که به امضای مدیر کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای رسیده آمده است: «حسب بررسی‌های به‌عمل آمده، بدین وسیله اعلام می‌دارد انتصاب آقای بهزاد شعبانی‌فر به سمت مدیر بیمه‌های حوادث آن شرکت از نظر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع است.» مطابق با مواد 38 و 64 از قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه‌گری، صلاحیت افراد کلیدی و مدیران ارشد شرکت‌های بیمه باید طبق آیین‌نامه «نحوه احراز صلاحیت حرفه‌ای کارکنان کلیدی و عملیاتی موسسات بیمه» از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی تایید شود.

نظارت بانک ایران زمین بر ثبت چکها
جلسه بررسی عملکرد روسای شعب منطقه آذربایجان بانک ایران زمین با حضور مدیر امور شعب منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین؛ رسول اسدی مدیر منطقه در این جلسه جابجایی شعبه میانه و بازسازی شعبه پارس آباد از اقدامات بهینه سازی شعب اعلام کرد و گفت: با توجه به قدمت شعبه هادی شهر، پیشنهاد تجدید بنای این شعبه نیز داده شده است و در دست اقدام است.اسدی بر رعایت نظافت عمومی و بایگانی شعب به صورت مستمر تاکید کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن ماه های پایانی سال، روسای شعب نظارت کامل بر روی ثبت چک ها در شعب داشته و حساب های مازاد نزد شعب را تعیین تکلیف کنند.در ادامه جلسه رضا شهام فر معاون منطقه به تجزیه و تحلیل موارد مطرح شده در جلسه شورایی مدیران پرداخت و عملکرد شعب تا پایان آذرماه را بررسی کرد.

احراز هویت اینترنتی در بانک مسکن
مدیرعامل بانک مسکن گفت: بر اساس دو ابزاری که از سوی شرکت ناواکو رونمایی شد، امکان احراز هویت اینترنتی مشتریان بانک مسکن و افتتاح حساب به صورت آنلاین فراهم شد. محصولات جدید شرکت فناوری اطلاعات ناواکو با حضور محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن در نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی شد.محمود شایان گفت: در وهله اول باید به این نکته اشاره کنم که امروز هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران درباره محصولات نوآوری و استارتاپی برگزار شد و تاکنون استقبال بی‌نظیری از این نمایشگاه به عمل آمده است.

در نمایشگاه تراکنش صورت گرفت

هفتمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران با عنوان نمایشگاه «تراکنش ایران» با حمایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه دو محصول فناورانه «صاپ» و «سامانه جامع بازاریابی» بانک صادرات ایران با تغییرات و رویکردهای جدید معرفی شدند.
به گزارش ایلنا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور سیدحمید پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه و بنیانگذار مرکز فابا، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، مدیران ارشد حوزه‌های فناوری‌ و خدمات نوین بانک صادرات ایران و دیگر بانکها و مدیران و کارکنان عامل فین‌تک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
در این دوره از این نمایشگاه که همه ساله با هدف معرفی محصولات جدید در عرصه فناوری‌های نوین خدمات پرداخت و بسترسازی برای توسعه و مشارکت بیشتر شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات این حوزه و فین‌تک‌ها برگزار می‌شود، بیش از ۸۰ سخنرانی توسط فعالان این صنعت در قالب نشست‌های تخصصی صورت می‌گیرد. همچنین امکانات و رویکردهای جدید اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران (صاپ) و سامانه جامع بازاریابی این بانک در قالب کارگاهی تخصصی معرفی خواهد شد.
در افتتاحیه این نمایشگاه بر مواردی همچون لزوم برخورد هوشمندانه با فناوری‌های روز دنیا از جمله استفاده بهینه از هوش مصنوعی، هم‌اندیشی ملی برای تقویت نظام پرداخت‌های بانکی و مالی و استفاده دقیق از داده‌ها تاکید شد.
همچنین ادامه مسیر بانکداری الکترونیک به سمت بانکداری دیجیتال، افزایش شفافیت و نظارت، چالش‌های فناورانه صنعت بانکداری، اعتبارسنجی، پول دیجیتال، بانکداری باز، نیوبانک‌ها و سایر فناوری‌های نوین این صنعت مورد توجه سخنرانان و شرکت‌کنندگان در افتتاحیه این نمایشگاه قرار گرفت.
این نمایشگاه ۲۱و۲۲ دی ماه سال جاری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خیابان حجاب در حال برگزاری است.

مدیرعامل بیمه نوین در سالگرد تاسیس این شرکت در میان اعضای شبکه فروش و کارکنان شعبه مشهد با اشاره به نقش مهم شبکه فروش در شرکت‌های بیمه‌ای گفت: گسترش، توسعه و ارتقای خدمات بیمه‌ای در هر شرکتی از سوی نمایندگان و شبکه فروش آن امکان‌پذیر است. حسین کریمخان‌ زند؛ افزود: از نمایندگان به عنوان ستون اصلی هر شرکت بیمه یاد می‌شود چرا که حرفه نمایندگی بیمه شغلی ارزشمند و دارای جایگاه بالایی است که نقش آنها در اطمینان بخشی و ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت در جامعه و توسعه خدمات بیمه غیرقابل انکار است. همین نگاه ساختاری در فرهنگ است که نمایندگی بیمه را به یک شغل بلند مدت که نباید بینشی کوتاه مدت نسبت به آن داشت، تبدیل کرده است. کریمخان‌ زند با بیان اهمیت تعامل و همفکری سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش شرکت گفت: همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش بیمه نوین یک نیاز اساسی و حیاتی در دست یابی به اهداف توسعه‌ای در شرکت است. نیاز دیگر برخورداری از آموزش‌های نوین بر اساس جدیدترین مباحث روز دنیا در صنعت بیمه، به عنوان یکی از ارکان اصلی در تقویت نیروی انسانی در هر دو حوزه است که خوشبختانه زیرساخت‌های پیاده سازی آن مهیا شده و در حال اجراست.
نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین درخصوص عملکرد شعبه مشهد تصریح کرد: امروز شرکت بیمه نوین در شهر مشهد جایگاه قابل قبول و شناخته شده‌ای دارد و به مراکز مهم صنعتی، تجاری و اقتصادی این شهر خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند که این امر نتیجه تلاش کارکنان و تمامی اعضای شبکه فروش در ارائه خدمات با کیفیت بیمه ای به بیمه‌گذاران در این شهر است. وی با تأکید بر اهمیت بهسازی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی در شرکت خاطرنشان کرد: یکی از اولین اقداماتی که در سال‌های اخیر در بیمه نوین با جدیت پیگیری شد، ساماندهی خسارت‌ها و بازنگری در فرآیندهای اجرایی شرکت بود که امروز نتیجه آن تسهیل در تمام امور خدماتی و پرداخت خسارت در شرکت است که علاوه بر افزایش سطح رضایت بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان به ارتقای سطح اعتماد مشتریان منجر شده است.

یک فعال صنفی با بیان اینکه دولت اعلام کرده به مرغ‌های با سن بیش از ٩٠ هفته نهاده دولتی تعلق نمی‌گیرد، گفت: برای کشتار این مرغ‌ها با کمبود کشتارگاه و سردخانه مواجه هستیم. ناصر نبی‌پور، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از تخصیص سهمیه دی ماه نهاده‌های دامی به مرغداران خبر داد و اظهار داشت: دولت اعلام کرده به مرغ‌های با سن بالای ٩٠ هفته نهاده دولتی تعلق نمی‌گیرد که این برای تولیدکنندگان چالش زیادی ایجاد کرده است. وی اضافه کرد: جمعیت مرغ‌های با سن بالای ٩٠ هفته بین ١٨ تا ١٩ میلیون قطعه است و تولیدکنندگان یا باید آنها را به کشتارگاه بفرستند یا برای این گله‌ها، نهاده مورد نیاز را از بازار آزاد تامین کنند. این فعال صنفی گفت با کمبود شدید کشتارگاه و سردخانه در سراسر کشور مواجه هستیم.

مدیرعامل اتحادیه دام سبک با بیان اینکه صادرات دام از کشور همچنان متوقف است، گفت: در حال رایزنی برای صادرات دام هایی هستیم که در قرنطینه هستند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. افشین صدر دادرس با اشاره به اینکه صادرات دام زنده از یک هفته قبل متوقف شده است، گفت: ما تلاش و رایزنی می‌کنیم تا دام‌هایی که به منظور صادرات قرنطینه شده بودند، اجازه خروج از کشور را پیدا کنند. وی با بیان اینکه فرایند قرنطینه دام هزینه بر است، افزود: ایستگاه‌های قرنطینه به تأیید دامپزشکی استان‌ها می‌رسند و بعد از آن دام‌ها به این اماکن منتقل می‌شود اما ظرفیت محدودی دارند و نمی‌توان به مدت زیادی دام را آنجا نگهداری کرد. دادرس گفت هم اکنون در مناطقی از کشور از جمله استان خوزستان و منطقه فسای فارس چندین رأس دام در قرنطینه نگهداری می‌شوند

سطح زیر کشت گندم از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تن فراتر رفت
هاشمی گفت: بنابر آمار، سطح زیر کشت گندم آبی به یک میلیون و ۸۵۰ هزار هکتار و گندم دیم به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار رسید.
رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران گفت: بنابر آمار مجموع سطح زیر کشت گندم آبی در سال زراعی جدید
یک میلیون و ۸۵۰ هزار هکتار و گندم دیم ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار است.
در سال زراعی گذشته مجموع سطح زیر کشت گندم آبی و دیم ۶ میلیون هکتار بود که امسال طبق اذعان بنیاد ملی گندم‌کاران کمتر از میزان سال گذشته است.
هاشمی گفت: بنابر پیش بینی‌های سازمان هواشناسی در ماه‌های آتی بارش‌های خوبی خواهیم داشت که در صورت شرایط مساعد اقلیمی و پراکنش بارندگی خودکفایی محقق می‌شود. کما اینکه هم اکنون وضعیت سبزینگی مزارع به سبب بارندگی‌های اخیر مناسب است.
با توجه به کم بارشی و شرایط نامساعد اقلیمی در سال‌های اخیر، تولید گندم در کنار دیگر عوامل همچون گرانی نهاده‌های تولید همچون کود کاهش معناداری داشت، به طوری که با شکست سیاست خودکفایی مجبور به تامین بخشی از گندم مورد نیاز صنف و صنعت و ذخایر استراتژیک از خارج شدیم.

وزیر جهاد کشاورزی وعده داد:

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وضعیت تولید و تامین ذخایر گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ مطلوب است و با افزایش عرضه و بازرسی‌ها، تنظیم بازار شب عید انجام خواهد شد. سیدجواد ساداتی نژاد اظهار کرد: بارگذاری نهاده‌های دامی در سامانه بازارگاه در دی ماه به پایان رسیده و به طور کامل یک میلیارد دلار دی ماه تامین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی با اشاره به این که در حال تمهید بارگذاری و تامین نهاده‌های دامی و تامین ارز آن در بهمن ماه هستیم، گفت: از این بابت هیچ نگرانی در حوزه دام و طیور نداریم؛ نشست های بسیار نزدیک و خوبی از ماه گذشته با اتحادیه‌های صنعت دام و طیور و عشایری برگزار کرده‌ایم و نظارت کامل در حوزه دام روستایی داریم. ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: برای این که عزیزان ما دغدغه ای در تامین سرمایه در گردش نداشته باشند، دامدار کارت با کمک بانک کشاورزی در کشور بین دامداران توزیع می شود. وزیر جهاد کشاورزی گفت: در بحث مربوط به تامین گوشت با تصمیمات گرفته شده، تا شب عید روزانه در فاز اول برای شهر تهران کشتار ۲۰۰۰ راس دام سبک و ۲۰۰ راس دام سنگین تمهید شده تا شب عید بازار به طور کامل تحت کنترل باشد که روند کار بسیار خوب در حال انجام است.
وی افزود: از محل ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام در دام زنده و بخش خصوصی این کار در حال انجام است و فراوانی خوبی در حوزه گوشت قرمز سبک و سنگین داریم و هیچ مشکلی نداریم، هر جای کشور هم که لازم باشد با اعلام سازمان‌های جهاد کشاورزی و یا استانداران، شرکت پشتیبانی امور دام از ذخیره لازم برای تامین برخوردار است. ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: ما دارای دام مازاد در کشور هستیم بنابراین هیچگونه نگرانی از این بابت وجود ندارد و این تنظیم بازار قیمت را هم به صورت تنظیم بازاری پیش خواهد برد.
وی با بیان این که در زمینه مرغ و تخم مرغ هم با تمهیدات انجام شده هیچ نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید تا روز گذشته ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن مرغ مازاد بازار توسط شرکت پشتیبانی امور دام خریداری شده تا در زمان لازم برای کنترل قیمت به بازار عرضه شود. وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که ذخایر کشور در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد، اظهار کرد: قیمت‌ها در سایت وزارت جهاد کشاورزی است و بر اساس آن مردم می توانند قیمت بازار را رصد کنند.
وی با بیان این که در حال حاضر کل زنجیره تولید تا بازار محصولات کشاورزی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: هفته گذشته رزمایشی در زمینه بازرسی بازار در کشور برگزار شد و از هفته آینده با توجه به نزدیک شدن به ایام سال نو، بازرسی‌ها دو برابر خواهد شد. ساداتی نژاد با تاکید بر این که نظارت مناسبی بر بازار محصولات کشاورزی خواهیم داشت، تصریح کرد: هیچ کمبودی نداریم و با هرگونه اقدام واسطه گری و دلالی برخورد می‌شود.
وی با اشاره به این که به اندازه کافی ذخایر راهبردی وجود دارد و مشکلی در تنظیم بازار نداریم، خاطرنشان کرد: با این عرضه قطعا تنظیم بازار انجام خواهد شد. از مردم عزیز هم درخواست می کنیم هر گونه تخلفی را در قیمت می بینند، به سامانه‌هایی که تمهید شده، گزارش کنند. ساداتی‌نژاد اضافه کرد: ما تنظیم بازار عید امسال را با کمک بخش خصوصی و اتحادیه‌ها و تشکل‌ها انجام خواهیم داد، بنابراین تنظیم بازار امسال از قدرت و ثبات بیشتری برخوردار خواهد بود.