عزم راسخ بانک مسکن در اجرای ۵ فرمان رئیس جمهور

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام خبر آغاز اجرای 5 فرمان رئیس جمهور به نظام بانکی کشور در بانک مسکن، به تشریح جزئیات برنامه‌ها و عزم راسخ این بانک برای اجرای این فرامین اشاره کرد. محمود شایان با بیان اینکه فرمان 5 ماده‌ای رئیس جمهور برای نظام بانکی کشور فصل الخطاب است، عنوان کرد: در همین زمینه به کلیه مدیران و معاونین بانک مسکن اعلام کردیم که در اجرای هرچه بهتر و سریعتر این دستورات برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و بنا داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بند به بند این فرمان 5 ماده ای را عملیاتی کنیم.شایان از تشکیل کمیته‌ای برای تسریع در فرآیند اجرای این دستورات خبر داد و گفت: به منظور رصد و نظارت بر اجرای دقیق ٥ فرمان رئیس جمهور محترم، مدیران استان‌های بانک را مکلف کرده‌ایم که این کمیته را در استان‌های خود نیز تشکیل شده و گزارش عملکرد آن نیز ارائه شود.مدیر عامل بانک مسکن به آغاز اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن نیز اشاره کرد و افزود: موارد مطرح شده در دیدار رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن آغاز شده است.شایان گفت: به واگذاری بنگاه‌های تولیدی تملیک شده و تسهیل در پرداخت وام به مردم اشاره کرد.

 

مطالبات بدهکاران بانک ملی به تعطیلی بنگاه ها منجر نمی شود

در پی برگزاری جلسه رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با مدیران عامل بانک‌ها، مدیرعامل بانک ملی ایران با ابلاغ دستور تشکیل کمیته ای به منظور تعیین تکلیف واحدهای تملیک شده در این بانک، تاکید کرد: اخذ مطالبات از بدهکاران، نباید به تعطیلی بنگاه ها منجر شود.محمدرضا فرزین با بیان این که وصول مطالبات بانک، الزامی است، گفت: وصول مطالبات به افزایش منابع در اختیار بانک و افزایش توان تسهیلات دهی منجر خواهد شد که نتیجه آن ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور خواهد بود.وی با تاکید بر این که در روند وصول مطالبات غیرجاری، نباید اختلالی در فرایند فعالیت بنگاه ها ایجاد شود، اظهار کرد: بانک ملی ایران کمیته ای را به منظور تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملیک شده تشکیل داده و به سرعت پرونده های آنها را بررسی خواهد کرد. مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که بنگاه های تعطیل شده باید به سرعت تعیین تکلیف شوند، اظهار کرد: مالکیت این بنگاه ها یا باید به سرمایه گذاران جدید دارای اهلیت واگذار شود و یا این که این بنگاه ها باید از طریق مشارکت گروه توسعه ملی تکمیل و راه اندازی شده و سپس به فروش برسند.به گفته فرزین ، پیشرفت کار کمیته پیگیری تعیین تکلیف واحدهای تملیک شده به صورت هفتگی رصد خواهد شد.

پخش تیزرهای تبلیغاتی بیمه ملت
تولید تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و سینمایی هنوز یکی از قوی‌ترین و تشویق‌کننده‌ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌آیند. بعد از گذشت مدت طولانی که کشور درگیر ویروس کرونا بوده، مدتی است کور سوی امیدی برای بازگشت مردم و رونق به گیشه بین سینماداران به وجود آمده است. با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات، با تحقیقات به عمل آمده و هدف‌گذاری‌های مشخص در فضاهای تاثیرگذار و هدف‌مند بابت شناسایی و گسترش شناخت شرکت بیمه ملت و آشنایی با طرح‌ها و جشنواره‌های جذاب فروش بیمه‌ای برای مخاطبان نسبت به پخش تیزرهای تبلیغاتی این شرکت در برخی از سینماهای کشور اقدام کرده است.بر اساس این گزارش، تیزرهای تبلیغاتی بیمه ملت در خصوص بیمه‌های زندگی، آتش‌سوزی، بدنه اتومبیل و... در تعدادی از سینماهای سراسر کشور و به منظور فرهنگ‌سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رتبه برتر روابط عمومی بانک سپه
بر اساس رای هیئت داوران هجدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران و هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ، اداره کل روابط عمومی بانک سپه به عنوان روابط عمومی برتر کشور در موضوع "مدیریت راهبردی روابط عمومی "، "ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی و انتشاراتی) "و "کارشناس برتر"معرفی شد. بر اساس این گزارش در بخشی از لوح اهدایی به اداره کل روابط عمومی بانک سپه که به امضای فلیپه بورمانس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی رسیده آمده است: " به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای علمی و صنفی و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها در موضوع مدیریت راهبردی روابط عمومی و ارتباطات فرهنگی ، تبلیغاتی و انتشاراتی ، لوح سپاس روابط عمومی برتر اعطا می شود به روابط عمومی بانک سپه"این گزارش می افزاید در این دوره از جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران دکتر کاظم عسگری کارشناس اداره کل روابط عمومی بانک سپه نیز به عنوان "کارشناس برتر روابط عمومی ایران در سال 1400" به دلیل انجام اقدامات کارشناسی موثر در روابط عمومی ، معرفی و موفق به دریافت لوح سپاس شد. اداره کل روابط عمومی بانک سپه با رویکرد راهبردی ، تجربیات نوین ، تاثیر گذار و هدفمندی را تجربه کرده که این تجارب و اقدامات صورت گرفته ، عملاً این اداره کل را به فاز پیشرفته علمی و تخصصی وارد کرده و این مهم در ارتقای جایگاه ذهنی این اداره کل مشهود ، نقش آفرین و تاثیر گذار بوده است.

اخلاقی فیض در دیدار عسگری تاکید کرد

مدیر عامل بانک تجارت، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را از بزرگترین و مهمترین مشتریان این بانک برشمرد و بر ضرورت همکاری با این شرکت از طریق ارائه بهترین خدمات مالی و بانکی متناسب با طرح‌های توسعه‌محور این هلدینگ تاکید کرد.
هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت با حضور در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن تبریک انتصاب علی عسگری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بر آمادگی بانک تجارت برای توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها تاکید کرد.
مدیرعامل در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند همکاری‌های بانک تجارت با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تمرکز بیش از 15 درصدی مجموع ظرفیت‌های مالی و لجستیکی بانک تجارت در این هلدینگ خبر داد و گفت: هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های زیرمجموعه آن را در مجموع بزرگترین و مهمترین مشتری بانک تجارت می‌دانیم و به همین دلیل در همکاری با این شرکت همواره آماده ارائه بهترین و سریع‌ترین خدمات مالی و بانکی متناسب با طرح‌های توسعه‌محور این هلدینگ بزرگ صنعت پتروشیمی هستیم.
اخلاقی با اشاره به سطح خدمات تسهیلاتی و تعهداتی بانک تجارت در تعامل با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: این تسهیلات و تعهدات در راستای اجرا و تکمیل پروژه‌ها و تامین خوراک شرکت‌های تحت پوشش هلدینگ صورت گرفته و ما همچنان آماده به کارگیری بیش از پیش توان داخلی و بین‌المللی بانک تجارت برای توسعه این حمایت‌ها هستیم.
مدیرعامل به ظرفیت‌های ارزی و بین‌المللی بانک تجارت اشاره کرد و گفت: از سال 1397 و پس از امضای تفاهمنامه بانک تجارت با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس فصل جدیدی در تعامل بین دو مجموعه گشوده شد و ما در این دوران از اقداماتی همچون انتشار اوراق گرفته تا اعطای تسهیلات به پرسنل شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ بزرگ پتروشیمی خلیج فارس با افتخار همواره در خدمت توسعه صنعت استراتژیک پتروشیمی کشور بوده و هستیم. عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس سابقه همکاری این شرکت با بانک تجارت را بیانگر رابطه‌ای راهبردی دانست و گفت: تعامل صمیمانه بانک تجارت و شرکت‌های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس همواره کارگشا بوده و امیدواریم همانطور که در گذشته شاهد همکاری موفق بین دو مجموعه بوده‌ایم، در آینده نیز این روابط گسترده‌تر و تهاجمی تر از قبل ادامه یابد.
وی با بیان اینکه افزایش سودآوری و توسعه حجم فرآوری محصولات پتروشیمی از طریق تکمیل زنجیره تولید از برنامه‌های آتی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به شمار می‌رود افزود: برای این منظور تکمیل پروژه‌های ناتمام و پیگیری طرح‌های میان دستی با نگاه ملی در راستای تولید ثروت و ارزش‌آفرینی از طریق جلب مشارکت‌های مردمی و تاسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری، در کنار همکاری بیشتر با بانک‌ها در دستور کار این هلدینگ خواهد بود.
شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور راهبری بازار و توسعه کسب و کار نیز با اشاره به تاریخچه همکاری بانک تجارت با وزارت نفت و صنعت پتروشیمی گفت: از زمان احداث ساختمان هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تا امروز شعبه بانک تجارت در طبقه همکف این مجموعه فعال بوده و ارتباط ما با این هلدینگ همواره یک رابطه استراتژیک شراکت است و به‌عنوان مشاور بانکی و مالی در بسیاری از طرح‌های توسعه‌محور شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ حضور و مشارکت داشته‌ایم.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تامین رفاه مشتریان خود و ارائه خدمات ریالی مناسب، طرح تسهیلاتی آنی و ارزان قیمت به نام «2 در یک» را تدارک دیده است.برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.به گزارش کاماپرس، متقاضیان این وام بانک مهر ایران می‌توانند به پشتوانه حساب خود دو بار وام قرض الحسنه دریافت کنند.به همین منظور لازم است متقاضیان در بانک مهر سپرده قرض الحسنه پس انداز داشته باشند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که شش ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. در صورتی که این مدت زمان سپری شده و اعتبارسنجی‌های لازم صورت گرفته باشد، وام اول حداکثر بعد از 24 ساعت به متقاضی پرداخت خواهد شد. میزان سود این وام یک درصد است.