آغاز رزمایش سراسری مشترک مدیریت مصرف

با حضور استاندار مرکزی فرمانده کل سپاه روح اله استان،مدیران عامل صنعت آب و برق استان رزمایش مشترک مدیریت مصرف آب و برق متبرک به نام حضرت علی بن موسی الرضا آغاز شد.این رزمایش در راستای تحقق فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صرفه جویی به عنوان یک ‌سیاست در متن خطوط اساسی برنامه های کلان کشور اجرا می شود.این رزمایش در مرحله اول برای تمام اماکن و ساختمان های رده های سپاه و بسیج ،وزارت نیرو ودر مراحل بعدی سایر ادارات و نهاد ها برگزار می شود.استاندار مرکزی مخلص الائمه در رزمایش مدیریت برق استان مرکزی گفت: با مصوبه کمیته مدیریت مصرف برق فردا پنجشنبه دوم تیرماه به عنوان اولین پنجشنبه به صورت آزمایشی ادارات استان تعطیل خواهد شد .وی بیان کرد: از روز شنبه شرکت توزیع برق استان یک ارزیابی را به عمل می آورد تا در صورت قابل قبول بودن صرفه جویی در خصوص تعطیلی پنج‌شنبه‌ها دوره اضطرار در استان، تصمیم طولانی گرفته می شود.اجرای اقدامات موثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل استفاده از سیستم‌های سرمایشی و سیستم های روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن کردن محوطه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز و ... از جمله اقدامات اجرایی در طول این رزمایش است.

 

بازدید سرزده از شرکت پرریس همدان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از شرکت پرریس همدان بازدید به عمل آورد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون,کار و رفاه اجتماعی استان همدان، مدیر کل این مجموعه به صورت سر زده از شرکت پرریس همدان که در حوزه ریسندگی، بافندگی و رنگ رزی پارچه فعالیت می نمایند، بازدید به عمل آورد. گفتنی است مجتمع خصوصی گروه پر که شامل کارخانه های پرجین، پرریس، نساجی اکباتان و زرجین می باشد به عنوان بزرگترین شرکت در تولید انواع محصولات نساجی با راه اندازی خطوط تولید در سه نقطه کشور (سه کارخانه در استان زنجان ، دو کارخانه در استان همدان و یک کارخانه در استان ایلام ) همواره سعی کرده است تا بالاترین حق انتخاب را به مصرف کنندگان و مخاطبین این صنعت داده باشد . همچنین گروه پر با بکارگیری دانش متخصصین و کارشناسان نساجی خارجی و استخدام این افراد و شرکت در عمده همایش ها و سمینارهای تخصصی داخلی و خارجی با در اختیار داشتن یک‌هزار و 148 نفر پرسنل و 300 نفر در استان همدان مفتخر است برای اولین بار تولید پارچه جین را در کشور راه اندازی کرده و تاکنون به عنوان بزرگترین تولید کننده پارچه جین در ایران همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا با تولید ماهانه 2،000،000 متر پارچه جین، گوی رقابت را از دیگر عرضه کنندگان داخلی و خارجی ربوده باشد .

رفع تصرف و خلع ید
حدود ۵ هکتار از اراضی دولتی
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف و خلع ید حدود پنج هکتار از اراضی دولتی به ارزش بالغ بر ۱۷۱ میلیارد ریال از ابتدای سالجاری تاکنون با اجرای حکم قضایی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.
شهره حقی – تجارت؛ به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان عطاء اله اکبری اظهار داشت: این میزان رفع تصرف اراضی دولتی طی ۱۶ عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.
وی با بیان اینکه بیشترین رفع تصرفات این مدت استان به شهرستان زاهدان اختصاص دارد، تصریح کرد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم. مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.
اکبری خاطر نشان کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

حفاظت و صیانت از محیط زیست
سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گفت: شرکت پالایش گاز سرخون و قشم موفق به کسب دریافت گواهی‌نامه عدم آلایندگی در سال 1400 از سوی سازمان حفاظت زیست شد.
به گزارش روزنامه تجارت، پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم عنوان کرد: باتوجه به اقدامات زیست محیطی انجام شده و بررسی های به عمل آمده توسط سازمان حفاظت محیط زیست و با همت والای متخصصان و کارشناسان توانمند خود، این شرکت گواهینامه عدم آلایندگی سال 1400 را دریافت کرد.
وی افزود: امیدواریم شرکت پالایش گاز سرخون و قشم درسال گذشته با رعایت قوانین و الزامات زیست محیطی و ترویج توسعه و فرهنگ محیط زیست، با همت کارشناسان باتجربه و توانمند این شرکت بتوانیم به عنوان یکی از ارزش های سازمان در سطح جامعه گام های موثرتری برداریم.
پروین با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک یک وظیفه همگانی محسوب میشود، تصریح کرد: شرکت پالایش گازسرخون و قشم از ابتدای تاسیس تاکنون به عنوان سازمان پیشرو در زمینه توجه و رعایت مسائل زیست محیطی فعال بوده و همواره افتخارات متعددی را در این حوزه کسب کرده است. سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در خاتمه از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه عزیزان در بخش های مختلف و به خصوص مجموعه ایمنی، بهداشت و محیط زیست به جهت اجرای قوانین و مقررات زیست محیطی و به دنبال آن نیز اخذ گواهینامه عدم آلایندگی در سال 1400، تقدیر و تشکر کرد.

طرح میان مدت آبرسانی
غدیر پیشرفت بسیار خوبی دارد
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در تابستان امسال شرایط کمی و کیفی آب شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرخه با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر بهبود پیدا خواهد کرد.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان،محمد جوانبخت در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه خوزستان اظهار کرد: طرح میان مدت آبرسانی غدیر در راستای سیاست‌های دولت جدید و جهت تامین کمی و کیفی آب شرب مردم خوزستان، از ماه‌های گذشته آغاز شده است.
وی با بیان اینکه سال‌ها است بحث طرح آبرسانی غدیر در خوزستان مطرح است، افزود: متاسفانه مشکلاتی در بحث آب شرب خوزستان وجود داشت که با رویکرد جدید در دولت سیزدهم تحت عنوان پروژه‌های طرح میان مدت آبرسانی غدیر، این مشکلات در حال مرتفع شدن است.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: طرح میان مدت آبرسانی غدیر از ماه‌های گذشته آغاز شده و خوشبختانه پیشرفت بسیار خوبی دارد. اکنون در ایستگاه پمپاژ w۲ از کانال دز و خطوط انتقال آب از بخش آبگیر w۲ به اهواز اقدامات خوبی انجام شده است. همچنین در ایستگاه ام الدبس نیز اقدامات خوبی شده و کار در مراحل نهایی است.
جوانبخت عنوان کرد: در تابستان امسال شرایط کمی و کیفی آب شهر اهواز، شهرهای پایین دست استان و روستاهای حاشیه کرخه با بهره‌برداری از طرح میان مدت غدیر بهبود پیدا خواهد کرد و همه این بخش‌ها به خط غدیر متصل خواهند شد.

مدیرعامل آبفای استان خبر داد؛

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: برای مدیریت تأمین آب در شهر چاره‌ای جز قطع آب مشترکان پرمصرف به ویژه در مجموعه‌های دولتی و عمومی نداریم.
سمانه سادات فقیه- تجارت؛ به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم که به مناسبت هفته صرفه‌جویی در مصرف آب برگزار شد، با اشاره به محدودیت منابع آب در استان گفت: عمده آب شرب قم از آب‌های سطحی تأمین می‌شود هرچند امسال با تغییراتی در این زمینه همراه بوده است.
وی خاطر نشان کرد: بخشی از آب شرب قم نیز از 13 حلقه چاه آب در منطقه علی‌آباد و بخشی هم از چاه‌های سطح شهر تأمین می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه بخش مهمی از آب موردنیاز روستانشینان از چاه‌ها و قنات‌های محلی در حال تأمین است، ابراز داشت: هرچند جمعیت روستایی قم نسبت به جمعیت شهری بسیار کمتر است ولی به هرحال دغدغه تأمین آب برای آن‌ها نیز وجود دارد.
وی با اشاره به تغییرات مرحله‌ای در مقاطع مختلف زمانی در زمینه کمیت و کیفیت آب قم یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به افزایش کیفیت آب شهر قم در دستور کار قرار گرفت چراکه شوری آب این شهر زبانزد بود.
بختیاری به طرح انتقال آب از دشت علی‌آباد به قم به عنوان نخستین اقدامات پس از انقلاب برای تأمین آب شرب عنوان کرد: 13 حلقه چاه در این منطقه حفر شد البته به دلیل مهاجرپذیری قم و افزایش جمعیت، این اقدام نتوانست نیازهای آبی شهر و استان را به طور کامل محقق کند.
وی احداث سد 15 خرداد را یکی دیگر از اقدامات انجام شده برای تأمین آب قم برشمرد و گفت: در آن مقطع زمانی بخشی از مشکلات را حل کرد ولی به دلیل موقعیت این سد و آورده محدود آن، بازهم بعد از مدتی مشکلات به خصوص در حوزه کیفی ظهور کردند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم انتقال آب از سد کوچری را آخرین اقدام برای تأمین آب موردنیاز استان قم دانست و گفت: از این سد نیز تا سال گذشته بیش از 82 درصد آب استان تأمین می‌شد ولی به خاطر خشکسالی و محدودیت بارش، شاهد کاهش 25 درصدی در ذخیره مخزن این سد بودیم.
وی افت کیفی آب شهر قم را به همین دلیل دانست و تصریح کرد: با این همه تلاش کردیم آب مورد نیاز شهروندان به لحاظ کمی و کیفی از راه‌های مختلف تأمین شود.
بختیاری با بیان اینکه کیفیت آب تابع منابع تأمین آن است گفت: از اواخر اسفندماه و بر اساس ابلاغیه وزارت نیرو، سهمیه استان قم از سد کوچری که آبی باکیفیت محسوب می‌شود حدود 50 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 2200 لیتر بر ثانیه از سد کوچری آب وارد استان قم می‌شود، ابراز داشت: باوجود کیفیت بالای آب ورودی از سدکوچری، وضعیت کیفی آب چاه‌های داخل شهر از نظر شوری مناسب نیست به همین دلیل شاهد تغییر طعم آب در شهر هستیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه شاخص کیفی آب شهر قم ترکیبی از این آب‌هاست گفت: برخی مناطق به دلیل اینکه در مسیر ورود آب از سرشاخه‌های دز وجود دارند آب با کیفیت‌تری دارند ولی مناطق پایین‌دست آبی باکیفیت پایین‌تر دریافت می‌کنند البته از نظر بهداشتی و سلامتی، آب شرب در تمام شهر یکسان و از کیفیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه درصدد استفاده از منابع ملی برای احداث مخازن جدید آب هستیم، خاطرنشان کرد: باید رینگ‌های شرقی و غربی شهر قم نیز تکمیل شوند تا توزیع آب در همه مناطق عادلانه باشد. وی تکمیل خطوط جمع‌آوری آب از چاه‌ها را نیز ضروری دانست و ابراز داشت: در حال حاضر آب این چاه‌ها به طور مستقیم وارد شبکه می‌شود ولی اگر در مخازن جمع‌ شده و با ورودی‌های دیگر مخلوط شود، تعادل بهتری را در کیفیت آب شهر شاهد خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه کلنگ احداث مخزن 20 هزار متر مکعبی جدیدی در شهر قم به زمین شده شده است، یادآور شد: درصدد جذب اعتبار دولتی برای احداث مخزن 50 هزار متر مکعبی دیگر هم هستیم
وی تصریح کرد: برای تکمیل تمام طرح‌های مذکور، نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار هستیم.
بختیاری با بیان اینکه در شهر قم و با اقدامات انجام شده، شاهد قطعی آب نخواهیم بود گفت: پیگیری‌های زیادی از طریق استاندار و نمایندگان مردم در مجلس برای افزایش سهم استان از سدکوچری انجام شده است.
وی با بیان اینکه روستاهای قم از نظر تعداد و جمعیت ساکن نسبت به سایر استان‌ها قابل توجه نیست، اذعان داشت: با این وجود در زمینه تأمین آب موردنیاز این روستاها با مشکلاتی مواجه هستیم البته تأمین آب متناسب با جمعیت است ولی در روزهای پایانی هفته به خاطر مسافرت‌های درون استانی و استفاده بیش از الگوی مصرف، قطعی آب در روستاها رخ می‌دهد.

گیلان_فرحی؛ به گزارش روابط عمومی، سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تالش با حضور علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در اتاق مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در این جلسه با بیان اینکه باید سرانه فضای آموزشی شهرستان رشت و تالش نیازمند اهتمام جدی می باشد، گفت: سرانه فضای آموزشی در استان ۵/۳ متر مربع به ازای هر دانش آموز است که این عدد از میانگین کشوری بالاتر می باشد. وی ضمن تقدیر از مسئولین شهرستان و مدیران آموزش و پرورش تالش و حویق، افزود : تلاش های بسیار زیادی در ۸ سال گذشته در شهرستان تالش صورت گرفته که طبق آمار، در این سالها ۶۹ فضای آموزشی شامل ۲۳۶ کلاس درس با ۱۷ هزار متر مربع فضا، احداث و تحویل آموزش و پرورش شهرستان شده است. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان ادامه داد: از این تعداد فضا، ۴۴ فضای آموزشی با مشارکت خیرین ساخته شده است که این آمار نه تنها در گیلان بلکه در سطح کشور آمار کم نظیر است. مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام، اذعان داشت: هم اکنون تعداد ۱۱ پروژه در شهرستان در حال تخریب و بازسازی می باشد. وی در خصوص اعتبار تخصیصی به اداره کل نوسازی مدارس گفت: ۲/۲ درصد از اعتبارات سطح استان به اداره کل نوسازی مدارس تخصیص می یابد که این آمار نسبت به متوسط کشوری که ۷/۵ درصد است بسیار پایین می باشد. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در پایان مطالبش یادآور شد: تفاهم نامه ای توسط استاندار گیلان و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد گردیده که در ۳ سال آتی اعتبارات استانی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان از ۲/۲ درصد به ۱۰ درصد افزایش یابد.

رئیس HSE شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل و مدیریت بحران با عنوان نشت گاز در واحد تثبیت میعانات و آتش سوزی در محوطه کارگاهی شرکت جهان پارس در پالایشگاه گاز ایلام خبر داد. علی سلیمانی رئیس HSE شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه یکی از اهداف واحد HSE جلوگیری از نشت گاز و پیشگیری از وقوع آتش سوزی در واحدهای عملیاتی است اظهار داشت: می بایست آمادگی لازم برای مقابله، کنترل و مدیریت در شرایط اضطراری وجود داشته باشد تا بتوان به شکل موثری میزان آسیب های احتمالی وارده به پرسنل و خسارات وارده احتمالی به تاسیسات به حداقل و میزان تاب آوری و تولید پایدار را به مرز حداکثری رساند.
رئیس HSE شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در راستای رسیدن به این هدف برای توسعه و افزایش تولید گاز پروژه فازدوم پالایشگاه با اضافه شدن مقدار ۳٫۴ میلیون مترمکعب گاز ترش در روز و در نهایت افزایش ظرفیت کلی پالایشگاه تا ۱۰٫۰۲ میلیون مترمکعب در حال انجام می باشد، اظهار داشت: از آنجائیکه شرکت جهان پارس مجری پروژه فاز ۲ می باشد با احداث و تجهیزکارگاه، ۲۰۰ نفر نیروی انسانی و انجام عملیات کارگاهی می تواند حوادث فنی و عملیاتی و انسان ساز از جمله آتش سوزی را برای ناحیه فرآیندی پالایشگاه داشته باشد که برای شناسایی نقاط ضعف و تعامل و هماهنگی بیشتر تیم های عملیاتی و آتش نشانی و امدادی و همچنین برقراری ارتباط با شرکت جهانپارس در مواقع اضطراری، این مانور برگزار شده است. سلیمانی رئیس HSE شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: آمادگی مواجه با تهدید در شرایط اضطراری، ارزیابی تیم مدیریت پالایشگاه برای کسب آمادگی بیشتر جهت مواجه با شرایط اضطراری واقعی و تصمیم گیری بهینه و به موقع اعضای کمیته در این شرایط از اهداف دیگر برگزاری این رزمایش بوده است.

استاندار مازندران از مسئولان خواست تا برای ارتباط با مردم وقت بگذارند و گفت: پیگیری کارهای مردم باید در راس امور مسئولان قرار گیرد.
سید محمود حسینی در حاشیه حضور در مرکز ارتباط مردمی سامد و گفتگوی تلفنی با مردم، با بیان اینکه برخی از بروکراسی‌های اداری مانع پیگیری مطالبات مردم می‌شود، گفت: ارتباطات مستقیم مردم و مسئولان سبب ارتباط آسان مردم خواهد شد.
وی با عنوان اینکه رئیس جمهور همواره در بین مردم حضور دارند، همراهی با مردم را برای همه مسئولان لازم دانست و گفت: مسئولان باید در هفته برای ارتباط با مردم وقت بگذارند.
وی ادامه داد: بخش اعظم درخواست‌ها و تماس‌های مردم گلایه از مدیران میانی است و به مدیران اعلام می‌کنم اگر مردم از هر دستگاهی و مدیری اظهار نارضایتی کنند، مسئولیت از آن مدیر گرفته می‌شود.
حسینی پور با بیان اینکه مردم ولی نعمت و در رأس امور قرار دارند، گفت: نیازی به فخرفروشی مدیران نیست زیرا همه خادم مردم هستیم.
استاندار مازندران یادآور شد: در برخی از ادارات یک ساعت برای صبحانه کارکنان و مدیران وقت صرف می‌شود و این بساط باید در ادارات برچیده شود.
وی از مسئولان خواست تا پیگیری امورات مردم را در رأس کارها قرار دهند و گفت: مواردی را که مردم از طریق سامانه ۱۱۱ منعکس می‌کنند، در اداره کل بازرسی ثبت و پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، احمد محمدی زاده در بازدیدی که همراه با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر داشت، با اشاره به اهمیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزود: باید مسائل مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در عالیشهر با سرعت بیشتری در دنبال شود.
وی ادامه داد: بدون تردد با تسریع در روند اجرایی یا مراحل اداری پروژه های نهضت ملی مسکن شاهد تحمیل هزینه‌های نامتعارف ناشی از طولانی شدن پروژه ها به مردم نخواهیم بود. استاندار بوشهر از پیگیری و جدیت مجموعه شرکت عمران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر عالیشهر و دیگر دستگاه های مربوطه در استان در خصوص مباحث مربوط به پروژه های نهضت ملی مسکن قدردانی و بر ساماندهی اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه های این حوزه تاکید کرد.
محمدی زاده با بیان اینکه بازدید مستمر از پروژه طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته است، گفت: شرکت‌ عمران و بنیاد مسکن باید برای به سرانجام رساندن طرح نهضت ملی مسکن اهتمام ویژه داشته و هرچه سریع‌تر وضعیت پروژه‌های باقی‌مانده را مشخص کنند.
وی ادامه داد: در برخی از پروژه ها کندی در پیشرفت پروژه‌ها دیده می شود که این عقب‌ماندگی‌ها باید پیش بینی تدابیر لازم هر چه زودتر جبران شود.
استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به کمبود منابع آب در استان در طراحی و اجرا به گونه ای اقدام شود تا از آب های بلاء استفاده جهت تامین بخشی از منابع آب جهت مصارف فضای سبز، شست‌ و شو و دیگر موارد مورد توجه قرار گیرد. وی با بازدید از سایت صنعتی فاز 6 خواستار تکمیل هر چه سریعتر این ناحیه شد و در ادامه از محله گلبهار واقع در فاز سه دیدن و به افزایش اجرای نمونه محله گلبهار در تمامی نقاط شهر تاکید کرد. مدیرعامل شرکت عمران عالیشهرگفت: سهم شهرهای جدید عالیشهر و نایبند از طرح نهضت ملی مسکن به ترتیب ۶ هزار و ۲ هزار و ۸۴ واحد است.
جهانبخش تل اشکی ادامه داد: در گام نخست عملیات اجرایی ۳ هزار و ۶۶۴ واحد در عالیشهر آغاز شده است.
وی افزود: از این تعداد ۶۸۱ واحد به صورت کارگزاری بنیاد مسکن و ۲ هزار و ۶۳۵ انعقاد تفاهم نامه با رهاورد سازندگی آزادگان ( رسا) ۶۸ واحد توسط شرکت عمران عالیشهر و مابقی نیز به صورت واگذاری به شرط ساخت ساخته خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر اظهار کرد: طرح ملی نهضت مسکن در عالیشهر تاکنون حدود ۱۶ هزار نفر نام نویسی کردند که از این مجموع حدود هفت هزار نفر حایز شرایط اولیه شدند و بیش از سه هزار نفر نیز به تایید نهایی رسیدند.