تجلیل شهردار از رئیس دادگاه کهریزک

مدیران بخش کهریزک با حضور در دادگاه کهریزک، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگاه و تلاشگران این عرصه تبریک گفتند.
علی کلهر؛ شهردار کهریزک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به تمامی فعالان این حوزه تبریک گفت و یاد و خاطر شهید بهشتی و یاران باوفایش را که همواره نامشان در تارک این نهاد مقدس، خوش می درخشد، گرامی داشت.شهردار کهریزک در این دیدار از زحمات شبانه روزی و صادقانه دکتر پیرسرایی ریاست محترم دادگاه کهریزک و قضات و همکاران این حوزه قدردانی کرده و برای این عزیزان که همواره در مسیر ایجاد آرامش و عدالت تلاش می کنند، آرزوی موفقیت روزافزون داشت.وی در ادامه قوه قضاییه را به‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ای در صیانت از آرمان‌های انقلاب و برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان عنوان کرد و افزود: بی شک یکی از اصول اساسی نظام اسلامی ایران برپایی عدالت اسلامی در این مرز و بوم بوده و برای تحقق این امر قوه قضائيه با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری بیشترین سهم و مهم‌ترين نقش را در پايه‌گذاري نظامي مبتني بر عدالت محوری داشته است.علی کلهر در ادامه افزود این بازدید با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس راهور کهریزک و شهردار باقر شهر انجام گردید و در پایان با اعطای گل از زحمات بی دریغ قضات تجلیل بعمل آمد.

 

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان خبر داد: ۱۱برنامه فرهنگی و اجتماعی توسط این ستاد و با همکاری سایر نهادها در استان همدان اجرا می‌شود.
مهدی صلواتیان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار روزنامه تجارت بیان کرد: ستاد مردمی غدیر استان همدان با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلفی مانند برگزاری راهپیمایی عید غدیر، برپایی یکصد و ۱۰ موکب در عید غدیر، نور افشانی در مساجد و نقاط مختلف شهر، برگزاری جشن‌ در پارک‌ها و مساجد، اجرای پویش هر خانه و مغازه یک پرچم، پویش اطعام و افطار، کارناوال‌های شادی، اجرای گروه‌های سرود در محلات و برگزاری مسابقه خطبه غدیر به استقبال جشن امامت امیرالمومنین (ع) می‌رود.
وی با بیان اینکه روحانیون سردمداران این پویش هستند که با رهنمود‌های این عزیزان می‌توانیم اهمیت غدیر برای مسلمانان را بهتر درک کنیم، خاطر نشان کرد: نقش رسانه‌ها نیز در بالابردن سطح آگاهي‌ جامعه بسیار موثر است که می‌توانند جامعه را در مسیر ترقي همه‌جانبه ياري کنند. وی با اشاره به اینکه به همت عزیزان فعال در رسانه‌های مختلف به دنبال منعکس کردن اخبار ستاد مردمی غدیر در بین هم استانی‌های عزیزمان هستیم، بیان کرد: آذین‌بندی سطح شهر، اجرای سرودهای مذهبی، اجرای برنامه‌های گوناگون برای کودکان و نوجوانان و برپایی نمایشگاه‌های گوناگون در دستور کار است که در این راستا ۱۲ کمیته در واحد برادران و شش کمیته در واحد خواهران فعالیت دارند.

احداث مرکز درمانی
تامین اجتماعی در رضوانشهر
گیلان_فرحی؛ دکتر حسین ابراهیمی به اتفاق معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت درمان ، به منظور بررسی چگونگی تهیه زمین برای احداث مرکز درمانی در رضوانشهر با دکتر رسولی ، شهردار و اعضاء شورای شهر این شهر دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار دکتر ابراهیمی با بیان اینکه احداث درمانگاه و برخورداری از خدمات رایگان درمانی از مطالبات به حق بیمه شدگان تامین اجتماعی است عنوان کرد ؛مجموعه مدیریت درمان استان تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته تا بتواند با پیگیریهای مورد نیاز در مناطقی که مردم ، خصوصأ بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات درمانی تأمین اجتماعی بی بهره هستند با احداث مراکز درمانی، از مزایای آن برخوردار شوند.دکتر رسولی شهردار منطقه هم با اشاره به اینکه احداث درمانگاه میتواند منشأ خیری برای مردم منطقه باشد بیان کرد؛ شهرداری رضوانشهر آماده هرگونه همکاری و مساعدت لازم با مدیریت درمان استان است تا به یاری خدا بهترین خدمت رسانی به مردم ارائه شود. شایان ذکر است در ادامه این دیدار از چند قطعه زمین پیشنهاد شده در همین راستا بازدید بعمل آمد.

استانداردسازی 98 درصد
جایگاه های سی ان جی منطقه قم
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم از استانداردسازی 98 درصد جایگاه های عرضه سی ان جی در استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم؛ سید محمود طاهری مدیر منطقه قم اعلام کرد: با همکاری و هماهنگی اداره کل استاندارد استان قم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم و مسئولین جایگاه‌های سی ان جی استان، در حال حاضر ۹۸ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان قم دارای تاییدیه بازرسی ادواری استاندارد می‌باشد. طاهری افزود: وضعیت جایگاه‌های سی ان جی استان از نظر انطباق با استانداردهای جاری کشور بصورت سالیانه توسط شرکت‌های مورد تایید اداره کل استاندارد بازرسی می‌گردند و در حال حاضر، ۴۶ تجهیز از ۴۷ تجهیز موجود، دارای تاییدیه استاندارد می‌باشد و فرآیند بازرسی جایگاه باقیمانده نیز در دست اقدام می‌باشد و متولیان امر همواره تلاش می‌کنند که این سوخت را با بالاترین سطح ایمنی به شهروندان ارائه دهند. وی در پایان افزود: که سهم سی ان جی از سبد سوخت پاک خودروهای سبک استان در سال گذشته به میزان ۲۵.۳۵٪ بوده است که باعث صرفه‌جویی ۲۵درصدی در مصرف بنزین گردیده است.

بررسی مدارک برگزیدگان آزمون استخدامی فولاد خوزستان
مرحله بررسی مدارک برگزیدگان آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مرحله بررسی مدارک برگزیدگان آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان در دانشکده فنی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق آغاز شد. عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان در اسفندماه ۱۴۰۰ از میان متقاضیان بومی استان خوزستان به منظور تامین منابع انسانی متخصص برگزار شد. وی اظهار داشت: نتایج اولیه در اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از سوی دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام و پس از اعلام نتایج، به اعتراضات داوطلبان در زمان قانونی رسیدگی شد. تقوی در ادامه گفت: پس از اعلام نتایج نهایی به شرکت فولاد خوزستان، بررسی مدارک برگزیدگان استخدامی بر اساس رشته‌های تحصیلی برای مشاغل زیر کارشناسی و کارشناسی به مدت دو هفته در مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق با حضور نمایندگان شرکت فولاد خوزستان انجام خواهد شد. گزارش خبرنگار ما حاکی است، روزانه مدارک هفتاد تن از برگزیدگان‌ این آزمون بررسی و پس از تایید مدارک دواطلبان، متقاضی در سیر مراحل نهایی جذب قرار خواهد گرفت. گفتنی است، در آزمون استخدامی شرکت فولاد خوزستان، ۵۷۵ تَن موفق به کسب نمره قبولی شدند.

آغاز عملیات اجرایی توسعه
شبکه فاضلاب فولادشهر
طول کل شبکه فاضلاب فولادشهر ۱۸۰ کیلومتر است که بالغ بر ۱۱۰ هزار نفر را تحت پوشش خود دارد.
عملیات اجرایی توسعه شبکه فاضلاب فولادشهر آغاز شد.در این عملیات 3800 متر شبکه جدید فاضلاب با استفاده از لوله های پلی اتیلن به قطر 600 و 800 میلیمتر اجرا می شود.مدیر آبفای فولادشهر گفت: در مرحله نخست این عملیات، شبکه فاضلاب بلوار معلم، حدفاصل میدان امیرالمومنین(ع) تا میدان دانشجو به طول ۴۰۰ متر با لوله ۸۰۰ میلی متر پلی اتیلن به منظور ایجاد تعادل در بار شبکه فاضلاب این شهر توسعه می یابد.اللهیار افلاکی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال و در مدت ۶ ماه کاری برنامه ریزی و اجرا می شود.
وی گفت: طول کل شبکه فاضلاب فولادشهر ۱۸۰ کیلومتر است که بالغ بر ۱۱۰ هزار نفر را تحت پوشش خود دارد.

درمراسم اختتامیه جشنواره بازار سفر البرز صورت گرفت؛

مراسم اختتامیه جشنواره بازار سفر البرز با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل برگزاری این نمایشگاه واقع در باغ گل های پارک چمران کرج برگزار و از «ATF» «نشان بازار سفر البرز» رونمایی شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه خبری روستا نیوز؛ مدیرکل دفتر توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری استان البرز گفت: گردشگری ورزشی، کشاورزی، سلامت و طبیعت این استان در حال رونق و شکوفایی است. سید مصطفی فاطمی با بیان اینکه تلاش ها برای این است تا استان البرز از معبر گردشگری به مقصد تبدیل شود و اکنون کارهای انجام شده توسط دستگاه های اجرایی استان بیانگر رونق بخشی به گردشگری منطقه است.،افزود: بخش خصوصی در کنار اتاق بازرگانی استان البرز، شهرداری کرج و اداره کل میراث فرهنگی این استان برای تحول در گردشگری منطقه قرار گرفته که تشویق بخش خصوصی می تواند به پویایی بیشتر گردشگری بینجامد.
وی با قدردانی از دست اندرکاران جشنواره بازار سفر البرز خاطرنشان کرد: در زمان حاضر بیشتر طرح های گردشگری کشور به صورت پایلوت در استان البرز اجرا می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز نیز با بیان اینکه یکی ازمولفه های تقویت گردشگری استان حول محور صنعت است که در کنار آن رونق صنایع دستی نیز دیده شده است. فریدون محمدی با بیان اینکه استقبال مردم از جشنواره بازار سفر استان البرز نشان داد که این استان در جهت تبدیل به مقصد گردشگری موفق عمل کرده است،افزود: اکنون به کمک بخش خصوصی بستر را برای رونق بخشی به صنعت گردشگری آماده کرده ایم و همراهی مسوولان استان در تحقق این امر به ویژه استاندار البرز و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج جای تشکر و قدردانی دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سال های آینده جشنواره بازار سفر البرز به یکی از بزرگترین جشنواره های کشور تبدیل می شود که الگویی ویژه برای رونق بخشی به گردشگری کشور است.
معاون عمرانی استانداری البرز نیز در سخنانی با بیان اینکه البرز از زیر ساخت های مناسب گردشگری طبیعی برخوردار است، گفت: باید زیر ساخت های مناسب برای اسکان گردشگران در این استان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه وجود روستاهای زیبا و منحصر به فرد در البرز زمینه را برای رونق گردشگری روستایی فراهم کرده و باید از این ظرفیت ها در جهت رونق اقتصادی منطقه بهره گرفت، افزود: اراده مدیریت عالی استان بر این است تا از همه فعالان گردشگری البرز حمایت شود.
رییس هیات مدیره تعاونی زیر ساخت گردشگری سیمرغ و مجری برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: این جشنواره با همکاری آژانس های هواپیمایی، مراکز اقامتی، پذیرایی و آموزشگاه های راهنمایی گردشگری از ۳۰ خردادماه تا چهارم تیرماه در سالن نمایشگاهی باغ گل های پارک شهید چمران کرج برگزار شد.
احمدرضا رضایی؛ معرفی زیر ساخت ها و امکانات رفاهی، جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و صنایع دستی استان البرز را از مهمترین دستاوردهای این جشنواره عنوان کرد و افزود: تلاش ها بر این است که همه ساله جشنواره بازار سفر قبل از سفرهای تابستانی برگزار شود تا بتوان نگاه گردشگران را به استان البرز معطوف داشت.
وی با بیان اینکه در البرز نیاز به حمایت بخش دولتی داریم تا بتوانیم ظرفیت های طبیعی مانند کویر اشتهارد و طبیعت بکر استان را به گردشگران معرفی کنیم،خاطرنشان کرد: بخش خصوصی استان البرز اقدامات خوبی از لحاظ بومگردی و پذیرایی از گردشگران انجام داده است. گفتنی است در پایان این مراسم از از نشان بازار سفر البرز(‌ATF) رونمایی
به عمل آمد.

راه و شهرسازی و جهاد دانشگاهی قرار داد همکاری استفاده از روشهای نوین کسب و کار دانش بنیان در بازآفرینی شهری امضا کردند
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور توسعه کسب و کارهای نوین و دانش بنیان در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در سالجاری این اداره کل با جهاد دانشگاهی استان قرار داد همکاری جهت آموزش مدیران و کارشناسان مداخله گر در مناطق حاشیه شهر زاهدان امضاء کرد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار توسعه کسب و کار را عاملی اساسی در افزایش اشتغال و کاهش فقر در محلات و مناطق حاشیه نشین برشمرد و اظهار داشت: این اداره کل در مناطق مورد هدف طرح‌های بازآفرینی استان علاوه بر اجرای طرح های زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف، ساخت فضاهای تفریحی و تکمیل بازارچه‌های محله‌ای توانمندسازی افراد برای ورود به بازار کار را از طریق برگزاری دوره های آموزشی مورد توجه قرار داده است.
وی ادامه داد: در این راستا اخیرا دو قرار داد همکاری به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به منظور آموزش مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی مداخله گر در جهت آموزش روش های استفاده از دانش نوین در توسعه کسب و کارهای خرد و نو پا در محله های حاشیه شهرهای استان بین این اداره کل و جهاد دانشگاهی استان منعقد گردیده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته پیش بینی می شود در قالب این قرار داد همکاری حدود ۷۰ نفر از مدیران شهری استان آموزش های لازم را جهت تسهیل در ورود شهروندان به بازار کار فرار گیرند. مهدیار با بیان اینكه توانمندسازی مردم مناطق حاشیه نشین در دستور كار است اضافه كرد: اقتصاد ریشه بسیاری از مسایل اجتماعی است كه اگر الگوی اقتصادی را در جامعه تغییر دهیم مشكلات در بسیاری از بخش ها و امور نیز رفع می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: صرفه جویی پایداری تامین آب را در روزهای گرم تابستان به دنبال خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری در دیدار با آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه قم و رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سخنانی با اشاره به اینکه قم در منطقه گرم و خشک قرار دارد، اظهار داشت: به همین دلیل محدودیت‌های منابع آبی همیشه به صورت طبیعی در این استان وجود داشته و شرایط خشکسالی هم در سال‌های اخیر شرایط را حادتر کرده است.
وی با بیان اینکه مدیریت شرایط نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی مجموعه مدیریتی آب و همکاری مردم در استفاده بهینه از این مایع حیاتی دارد، خاطرنشان کرد: نقش فرهنگ‌سازی در این زمینه بسیار مهم است که در این راستا اقدامات متنوعی برنامه‌ریزی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اهمیت نقش فرهنگ‌سازی در بهبود مصرف انرژی، تصریح کرد: طلاب و روحانیون به‌ویژه ائمه جماعات، می‌توانند نقش بسزایی در حوزه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی به‌ویژه مصرف آب در این شرایط حساس داشته باشند. وی اذعان داشت: در سال جاری تاکنون حدود 2.5 درصد افزایش مصرف داشتیم ضمن اینکه از منابع محدودی برخوردار هستیم.
بختیاری عمده‌ترین منابع آب استان را آب‌های سطحی دانست و گفت: در سال گذشته حدود 80 درصد منبع تأمین آب استان سد کوچری بود که به علت وضعیت کیفیت مناسب، در حوزه کمی و کیفی نگرانی نداشتیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم بر ضرورت همکاری مردم در کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب در راستای پایداری در شبکه تأکید کرد و صرفه‌جویی 10 درصدی در مصارف را در گذر بدون مشکل از شرایط فعلی مهم ارزیابی کرد و گفت: هر چه قدر صرفه‌جویی بیشتر باشد، برداشت کمتری از چاه‌ها خواهیم داشت که منجر به کاهش شوری آب در شهر خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان گفت: تحقق سود انباشته فعلی ماحصل افزایش کیفیت و تنوع سبد محصولات است که این مهم در نتیجه اصلاح ساختار فرایندی سازمان و ایجاد تفکری بهره‌ور میسر شده است. به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به نقل از نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی خوزستان ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی خوزستان به ریاست محمد حسن فامیلی در ستاد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.
در این نشست رضا صالح احمدی با اشاره به دلایل و ریشه‌های خروج شرکت پتروشیمی خوزستان از زیان انباشته و بازدهی مناسب در سال‌های اخیر، گفت: در سه سال گذشته ابتدا با تدوین چشم‌انداز و تعیین اهداف میان مدت، برنامه ریزی برای رسیدن به کسب سودآوری با تدوین استراتژی مناسب مشخص شد.
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان افزود: تحقق سود انباشته فعلی ماحصل افزایش کیفیت و تنوع سبد محصولات است که این مهم در نتیجه اصلاح ساختار فرایندی سازمان و ایجاد تفکری بهره‌ور میسر شده است. صالح احمدی تاکید کرد: تنها راه حفظ سودآوری و خلق ثروت بیشتر برای سهامداران، سرمایه‌گذاری در طرح‌های تکمیل کننده زنجیره ارزش با استفاده از توانایی‌های فنی و مهندسی است. وی در ادامه با تشریح دو طرح سرمایه‌گذاری زود بازده تولید هاردنرهای اپوکسی و نیز تولید رزین‌های سنگین اعلام کرد که مطالعات امکان‌سنجی این دو طرح انجام و جهت تصمیم گیری به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ارجاع شده است.
صالح احمدی از سهامداران خواستار سرمایه‌گذاری در این دو طرح جهت تداوم مسیر توسعه پتروشیمی خوزستان شد و سهامداران نیز پس از مشورت به اجرای این دو طرح سرمایه گذاری، رای موافق دادند. در این مجمع همچنین پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ با ۶۰۱.۶۴۷ میلیون ریال سود انباشته به تصویب رسید و با تداوم سودآوری این شرکت و خروج از زیان انباشته برای اولین بار بخشی از سود انباشته شرکت بین سهامداران تقسیم شد.

گیلان، فرحی – به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی ادارهکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، مدرسه پزشکان3 روستای کشتی گیر چاک دیلمان که توسط شرکت سیناژن و ارکید فارمد احداث شده بود طی مراسمی با شکوه با حضور علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان، ایلداری رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز گیلان، سید احمد قدسی خورسند معاون توسعه مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، افتتاح و تحویل آموزش و پرورش منطقه دیلمان شد.علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدام ارزنده جمعی از پزشکان در احداث این مدرسه افزود: احداث و افتتاح مدرسه پزشکان 3 اقدامی ماندگار برای مردم این منطقه و استان خواهد بود.وی با بیان اینکه آموزش و پرورش سهم عظیمی در توسعه هر کشور دارد، تصریح نمود: خیرین مدرسه ساز با توسعه فضاهای آموزشی به پیشرفت کشور کمک می کنند.مدیرکل نوسازی مدارس اذعان داشت: هر قدر در توسعه فضاهای آموزش و پرورش و تقویت نهاد تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری کنیم به همان اندازه می توان به آینده کشور امیدوار بود.وی در پایان با تحسین و تجلیل از جمعی از پزشکان که با نهادینه سازی فرهنگ مدرسه سازی به توسعه ایران به زیبایی می اندیشند، ابراز داشت: انسان های بزرگ با دل دریایی خود اقدام به کارهای بزرگ نموده و فرهنگ کار خیر را در جامعه ماندگار و نهادینه می کنند.
در ادامه میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان با بیان مطالبی ضمن تجلیل از اقدام ارزشمند جمعی از پزشکان در احداث این پروژه آموزشی و با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز از سرمایه های اصلی و واقعی جامعه هستند، خواستار احداث مدرسه پزشکان 4 در استان گیلان شد.
شایان ذکر است این پروژه در اقدامی ارزشمند و ماندگار به عنوان سومین پروژه در کشور توسط جمعی از پزشکان و با هدایت شرکت دانش بنیان سیناژن و شرکت ارکید فارمد به یاد دکتر جهانگیر رأفت با زیربنای180متربع در زمینی به مساحت792 مترمربع با دو کلاس درس و با هزینه ای بالغ بر 15میلیارد ریال احداث شد.