اقدام ارزنده شهردار کلاچای در تکریم بازنشستگان

گیلان_فرحی، به مناسبت سوم مرداد روز خانواده و تکریم بازنشستگان روز دوشنبه برای اولین بار از تاریخ تاسیس شهرداری مراسمی در راستای تکریم و تجلیل از بازنشستگان شهرداری کلاچای برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی شهرداری ، کامران علیپور ریس شورای اسلامی شهر کلاچای با ابراز خرسندی از برگزاری چنین مراسمی آن را فرصتی گرانبها برای تجلیل و پاسداشت از شان و منزلت بازنشستگان عنوان کرد. "مهدی رشاد " شهردار کلاچای هم در این مراسم برگزاری این مراسم از سوی مجموعه شورای محترم و شهرداری را اقدامی خوب و فرخنده در راستای پاسداشت از جایگاه بازنشستگان عنوان کرد.
وی افزود: به جد عرض می کنم هر اتفاق مبارکی که در این شهر رخ می دهد به یمن دستورات و راهنمایی ریاست محترم شورا و اعضای محترم شورای اسلامی شهر است و اگر این همراهی و هم آوایی نباشد توفیقی در فرایند امور حاصل نخواهد شد. شهردار کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به عزیزان بازنشسته تصریح کرد: درب شورا و شهرداری به روی یکایک شما عزیزان گشوده است و مطمئن باشید در حد توان پاسخگوی خواسته های به حق شما خواهیم بود. در پایان این مراسم با اعطای لوح تقدیر از زحمات و تلاش های همکاران بازنشسته شهرداری تجلیل شد.

 

پیگیری رفاه کارکنان شهرداری کرج

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کرج باید به معنای واقعی عضوگیری و فعالیت کند تا رفاه کارکنان شهرداری تامین شود. علیرضا رحیمی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، اظهار کرد: مشاهده هر گونه انحصارگرایی تهدیدی برای تحقق رسالت واقعی تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کرج است، زیرا این تعاونی چتر حمایتی برای تمام کارکنان محسوب می‌شود، لذا فراخوان و اطلاع‌رسانی مؤثر و دعوت از تمام کارکنان جهت عضویت در تعاونی مسکن و تشریح تسهیلات و مزایای موجود باید در دستور کار هیئت‌مدیره این مجموعه قرار گیرد و عملکرد آن واقعی و در جهت رفاه حال کارکنان شهرداری کرج باشد. وی در خصوص تصویب لایحه تعاونی مسکن در خصوص اراضی واقع در بلوار هوشیار، ادامه داد: تعاونی مسکن با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کرج می‌تواند اقدامات خوبی جهت خانه‌دار شدن آن دسته از کارکنانی که هنوز امکان خرید خانه برای آنها مهیا نشده است، انجام دهد. نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای اسلامی شهر کرج خواستار فراگیرتر شدن فعالیت‌های این تعاونی، عضوگیری عمومی آن، پرهیز از هر گونه ایجاد انحصار، تعریف پروژه‌های سازگار با بودجه و وضعیت مالی کارکنان و گزارش‌دهی مستمر و شفاف‌سازی علاوه‌بر اقدامات جاری باشد تا از تأمین رفاه حال تمام کارکنان اطمینان حاصل شود.

ضرورت تامین نقدینگی از سوی بانک ها
علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت : تامین نقدینگی واحدهای تولیدی در استان از سوی بانک ها برنامه ریزی شود .
به گزارش روابط عمومی: علی محمد چوپانی افزود : واحدهای تولیدی برای تامین مواد اولیه نیاز به حمایت سرمایه در گردش دارند.
وی در حوزه مسکن گفت : تامین مسکن مشکل اصلی جامعه از جمله اقشار کارمند و کارگر با توجه به افزایش قیمت کالا بوده و در استان هم باید برای خانه دار شدن آن ها چاره اندیشی اساسی صورت گیرد.
وی گفت : این استان ۹۰ هزار سهمیه ساخت خانه طی چهار سال در قالب طرح نهضت ملی مسکن دارد که باید برای حل مشکل خانواده های متقاضی، موانع مشارکت در ساخت و بهره برداری از آنها حل شود .
وی همچنین بر رفع موانع زیر ساختی در شتاب گیری ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون تاکید کرد .

برگزاری ۷ مانور مختلف در شرکت گاز ایلام
ایلام_سرپرست شرکت گاز استان ایلام از برگزاری ۷ مانور در زمینه‌های مختلف در سه ماهه اول سال‌جاری خبر داد.
محمود کشاورز هدف از برگزاری این مانورها، ایجاد آمادگی پرسنل برای شرایط بحران و اضطراری بوده است، اظهار داشت: برگزاری مانورهای متعدد از قبیل مانور برنامه‌ریزی شده برای آمادگی نیروهای خدمت‌رسان و آماده‌بکار نگه‌داشتن تاُسیسات و زیرساخت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب است.
وی افزود: انجام اینگونه مانورها باعث ایجاد آمادگی در افزایش توانمندی واحدهای عملیاتی برای توسعه راه‌حل‌های مقابله با بحران، مهار آتش‌سوزی و مشارکت فعال واحدهای معین به منظور کاهش آسیب‌پذیری، حفظ زیرساخت‌های حیاتی، مدیریت بحران ناشی از تهدیدات و حوادث احتمالی طبیعی، ایجاد یکپارچگی در اجرا و ارزیابی مانور، یافتن نقاط ضعف و قوّت، تهدید و فرصت‌ها در مانور به منظور تعریف و انجام اقدامات اصلاحی پیشگیرانه می شود. سرپرست شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه خدمات‌رسانی مطلوب و اهمیّت صیانت از تأسیسات گازرسانی به منظور مقاوم‌سازی شبکه‌ها و مقابله با بحرانهای طبیعی و غیر‌طبیعی در اولویت‌های کاری مسئولان این شرکت قرار گرفته است، تصریح کرد: واحد HSE با یک برنامه‌ریزی جامع نسبت به برگزاری مانورهای مختلف آمادگی، تمرینی و عملیاتی در سطوح مختلف اقدام می کند.

واریز وجه متقاضیان
طرح نهضت ملی مسکن
دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۳ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این استان واریز وجه اولیه را انجام داده اند. شهره حقی - روزنامه تجارت؛ به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان در زاهدان اظهار داشت: از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۹۸ هزار و ۸۸۴ متقاضی مسکن در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۲ هزار و ۱۲۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.
وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن طرح کلان، بزرگ و خاص در دولت سیزدهم است، گفت: در حال حاضر حدود ۱۲ هزار و ۴۷۸ نفر از متقاضیان به بانک ها معرفی شدند و ۱۵ هزار و ۶۷۹ نفر از متقاضیان واجد شرایط هم تخصیص به پروژه شده اند و بقیه هم در مراحل بعدی قرار دارند.

بررسی روند ساخت پروژه های حوزه آب
نماینده بوشهر در مجلس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و فرماندار بوشهر طی نشستی با حضور مردم این روستا روند اجرا و پیشرفت پروژه های حوزه آب هلیله بندرگاه بوشهر را مورد بررسی قرار دادند. ابوالحسن عالی در این نشست با تشریح روند اجرا آب‌شیرین‌کن هلیله بندرگاه بوشهر اظهار داشت: این پروژه ظرفیت تولید یک‌هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز دارد و به زودی تکمیل و افتتاح می‌شود. همچنین شرکت آبفا پروژه احداث مخزن و خطوط انتقال آب این دو روستا را با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در دستور کار خود دارد. مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: برای راه‌اندازی پروژه آب شیرین کن افزون بر ۱۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که آب تولیدی به صورت تضمینی از سرمایه‌گذاری خریداری و به شبکه آبرسانی منتقل می‌شود. وی باتأکید بر توجه به مدیریت مصرف آب برای گذر از تابستان گفت: مشارکت مردم در همه بخش‌ها ستودنی است که تعامل مردم در مدیریت مصرف آب امری مهم و ضروری است. نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تسریع در راه‌اندازی این پروژه شد و گفت: با توجه به بحران کم آبی لازم است هر چه زودتر این پروژه ها وارد مدار بهره‌برداری شود. عبدالکریم جمیری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: افتتاح طرح‌های آبرسانی نقش مهمی در حل و کاهش مشکلات مردم دارد که باید هر چه زودتر تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شود

در مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد؛

اولین جلسه کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این جلسه که برگزار شد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار داشت: برنامه و فعالیت اصلی این شرکت تولید و نگهداشت تولید نفت و بحث‌های مرتبط با آن است که توسط نیروی انسانی انجام می‌شود.
مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با توجه به نیروی انسانی می‌توانیم به تحقق اهداف دست پیدا کنیم و در این راستا نیازمند یک همگرایی همه‌جانبه در تمام شئونات و فعالیت‌ها هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با بیان اینکه خدمات‌دهی در سطح شرکت نیاز به انسجام بیشتری دارد افزود: بر این اساس تصمیم گرفته‌ شد ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی در قالب یک کارگروه در ستاد و شرکت‌های تابعه پیگیری و به نتیجه برسد.
مهندس دانشی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که محیط‌های کاری ارتقاء و تلطیف یافته و برای پرسنل جذاب باشد و به استانداردهای موجود برسد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در این راستا باید جلسات مستمر با نمایندگان تام‌الاختیار شرکت‌ها در جهت همگرایی برگزارشود و نظام‌نامه و دستورالعمل‌های لازم برای تحقق اهداف کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی تدوین گردد.
مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: همچنین جلسات تخصصی تشکیل و برای کارها هدف گذاری صورت پذیرد و برنامه‌ها در قالب نقشه راه اجرا شود و فعالیت‌های مجاهدانه، ایثارگرانه و رویه‌های اخلاق‌مدارانه مدنظر قرار گیرد.
وی توجه به خانواده‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: باید برای خانواده‌ها برنامه‌های آموزشی اجرا شود و در این زمینه قرار است در مجتمع آموزش فنون اقداماتی صورت پذیرد.
در این نشست مشاور مدیرعامل در ارتقاء خدمات رفاهی، فرهنگی و اجتماعی گزارشی از فعالیت کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی ارائه داد.
بهزاد صالح‌بیگی گفت: هدف این کارگروه افزایش انگیزه و تفکر ارزش‌محوری برای رسیدن به یک سازمان چابک و تولید پایدار با همکاری واحدهای ستادی و شرکت‌های تابعه است و در نظر داریم با امکانات موجود ارتقاء بهره‌وری را محقق سازیم.
مشاور مدیرعامل در ارتقاء خدمات رفاهی، فرهنگی و اجتماعی افزود: در کارگروه ساماندهی و ارتقاء خدمات رفاهی تلاش داریم در زمینه ایجاد رفاه نسبی در حوزه‌های فضای سبز، تفریح و انضباط کاری و اجتماعی با حضور نمایندگان مدیریت‌ها،‌ ادارات و شرکت‌ها برنامه‌ریزی کنیم.
در ادامه مدیر منابع‌انسانی، مدیرعملیات غیر صنعتی، سرپرست‌ روابط عمومی، رئیس پژوهش و فناوری و سرپرست مجتمع آموزش فنون اهواز که در جلسه حضور داشتند و همچنین مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها و مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز کارون، آغاجاری و گچساران که به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

همایش بخشداران استان اصفهان ۲ مردادماه در سالن تشریفات روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مهدی سلیمانی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان لنجان و بخشداران استان اصفهان برگزار شد. مهندس ایرج رخصتی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این همایش، رشد و پیشرفت کشور را مستلزم کار و همت جهادی و همدلانه دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی به مسئولیت های اجتماعی توجه ویژه دارد و طی نیم قرن گذشته با خدمتی که به رشد صنعت کشور به ویژه صنعت فولاد نموده، بالاترین سطح مسئولیت اجتماعی را ارائه کرده است . وی افزود: امروز سبد محصولات ذوب آهن متناسب با بازار و پروژهای عمرانی کشور است و این شرکت آمادگی دارد محصولات خود را جهت پروژهای عمرانی استان عرضه نماید. مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: مسئولین استان از جمله بخشداران در زمینه ساخت و ساز و پروژه های مختلف عمرانی می توانند از محصولات کیفی ذوب آهن اصفهان استفاده نمایند و ضرورت دارد که محصولات این شرکت به طور مستقیم به سمت پروژهای عمرانی در شهرها و روستاها هدایت شود . معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز، خدمتگزاری به مردم را جهاد فی سبیل ا... دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم که نظرات و حرف دل مردم را با گوش جان پذیرا باشیم و جهت حل مشکلات جامعه، تمام همت و تلاش خود را به کار گیریم . مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان نیز از همراهی ذوب آهن اصفهان در برگزاری این همایش قدردانی نمود و افزود: یکی از وظایف اصلی و حیاتی تمام مسئولین پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم است و هر روز باید با انگیزه و توان بیشتر برای خدمت به مردم تلاش کنیم . این همایش با سخنرانی نمایندگان منتخب بخشداران استان اصفهان، جلسه پرسش و پاسخ و ارائه نقطه نظرات کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همراه بود و در پایان نیز حاضرین در این همایش از بخش های مختلف خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید کردند .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به جایگاه هنرمندان در بین مردم گفت: هنرمندان می‌توانند نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب و صرفه‌جویی در جامعه ایفا کنند.
فقیه – روزنامه تجارت؛ به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، پنجاه و ششمین محفل طنز قمپز با موضوع ویژه بحران آب با حضور مدیرعامل، معاونین، کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان و طنزپردازانی از شهرهای قم، شیراز و یزد برگزار شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در این مراسم با بیان اینکه استان قم به لحاظ شرایط اقلیمی در موقعیت گرم و خشک جغرافیایی گرفته است، اظهار داشت: موضوع تأمین آب به عنوان یکی از دغدغه‌های دائمی و همیشگی در این استان مطرح بوده است. وی با اشاره بر اینکه رشد جمعیت نیاز آبی شهر را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس و بالاجبار بخشی از نیاز آبی قم از فاصله‌ای در حدود 300 کیلومتر تأمین می‌شود که قاعدتاً هزینه‌های زیادی را برای سیستم ایجاد می‌کند.
مهندس حسن بختیاری با تأکید بر اهمیت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف یادآور شد: در صورت عدم همکاری مردم قطعاً با چالش‌های بیشتری روبرو خواهیم بود و دغدغه‌های تأمین آب به عنوان یکی از مسائل اساسی، ما را از مباحث توسعه‌ای بازخواهد داشت. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به راه‌اندازی پویش «10 درصد کاهش، یک تابستان آرامش» اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار و اطلاعات، اگر شهروندان عزیز 10 درصد در بخش‌های مختلف صرفه‌جویی در مصرف آب داشته باشند تأمین آب پایدار از نظر کمی و کیفی در شهر محقق خواهد شد و تأسیسات آبرسانی نیز کارکرد بهتری خواهند داشت.
وی صرفه‌جویی 10 درصدی مصرف آب را در کاهش شوری مؤثر دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از آب قم از چاه‌های داخل شهر که به لحاظ، کیفی شور هستند تأمین می‌شود با کاهش مصرف، برداشت از چاه‌ها نیز کم شده و شوری آب نیز کاهش خواهد یافت. شعرخوانی طنز با موضوع اهمیت آب، مدیریت مصرف و راهکارهای صرفه‌جویی از جمله بخش‌های این محفل ادبی بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از تشدید نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل مسافر با اجرای طرح کنترل پایلوت سامانه «سپهتن» خبر داد و گفت: این سامانه امکان کنترل رفتار راننده را در طول مسیر برای پلیس فراهم می‌کند.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، میثم قدمی، اظهارکرد: همزمان با آغاز سفرهای تابستانی بخش حمل و نقل جاده‌ای با همکاری پلیس راه استان و مشارکت شرکت‌های حمل و نقل مسافر برای خدمت رسانی به مردم آماده شدند.
وی با بیان اینکه 26 شرکت حمل و نقل وظیفه جابه‌جایی مسافران برون شهری استان را برعهده دارند، گفت: در مجموع تعداد 293 دستگاه اتوبوس برای سفرهای تابستانی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.
قدمی با توجه به ضرورت ایمنی سفرهای مردم تصریح کرد: ناوگان اتوبوسی استان با وجود شرایط سنی مناسب ملزم به دریافت معاینه فنی هستند و همه روزه قبل از انجام سفر نیز به‌وسیله مدیران فنی شرکت‌های حمل ونقل کنترل می‌شوند.
معاون حمل و نقل راهداری البرز همچنین از کنترل ناوگان در مسیر تردد خبر داد و افزود: همه ناوگان اتوبوسی موظف به نصب سامانه «سپهتن» هستند و این سامانه امکان کنترل رفتار راننده را در طول مسیر برای پلیس فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این سامانه از 13 تیرماه فعال شده است و رانندگان موظف به ورود کارت با سامانه از ابتدای سفر هستند ،ادامه داد: برای بررسی وضعیت عملکرد سامانه نیز چند پاسگاه به عنوان پاسگاه‌های پایلوت جهت کنترل عملکرد ناوگان تعیین شده‌اند که پاسگاه پلیس راه البرز یکی از آنهاست.
این مسئول با بیان اینکه علاوه بر این سامانه برای اطمینان از رعایت
اصول ایمنی و بهداشتی، ناوگان اتوبوسی در حین سفر و در محورهای ارتباطی نیز به‌صورت میدانی و دروازه‌ای با مشارکت پلیس راه و کارشناسان حمل و نقل کنترل می‌شوند،از مردم استان البرز تقاضا کرد در طول مسافرت، ضمن رعایت نکات ایمنی هرگونه رفتار خلاف قانون و مقررات از سوی رانندگان را به سامانه ارتباطی ۱۴۱ گزارش کنند.

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مرکزی، نشست شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو و مریم کارگر نجفی مشاور وزیر نیرو و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و مدیران صنعت آب و برق استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب ‌فاضلاب استان مرکزی دکتر حیدری در جمع شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان با اشاره به حفاظت از منابع آب های زیر زمینی اظهار داشت: تخصیص پساب به صنعت و به بخش کشاورزی یکی از برنامه‌های مهم وزارت نیرو است که می توان با برنامه ریزی مناسب در راستای استفاده بهینه از آن به‌عنوان یک منبع پایدار، از برداشت بی‌رویه منابع آب زیرزمینی جلوگیری گردد. معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو ضمن تاکید بر برگزاری جلسات منسجم انسجام بخشی در صنعت آب ‌وبرق اظهار داشت: انسجام در تصمیمات صنعت آب و برق و ارتباط دو سویه با مسئولین موجب سهولت درخدمات رسانی هرچه مطلوب تر و رضایت مندی هر چه بیشتر مشترکین خواهد شد.
دکتر حیدری در ادامه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از والاترین ارزش ها دانست و اظهار داشت: از آن جهت که توفیق خدمت گذاری در مجموعه وزارت نیرو و خدمات رسانی در صنعت آب و برق که جز مولفه های اصلی در خدمت رسانی به مردم محسوب می گردد را بر عهده داریم باید با تلاش شبانه روزی و اهتمام هر چه بیشتر در اتمام پروژه ها و بهره برداری هر چه سریعتر از آن ها در جهت رفاه حال مردم تلاش نماییم. وی به ارایه راهکارهای متفاوت تامین مالی به منظور تسریع در اجرای پروژه ها و همچنین رفع نیازهای مشترکین در صنعت آب و برق اشاره کرد و اظهار داشت: الویت بندی و تسریع در انجام پروژه های در دست اجرا موجب حذف هزینه های مازاد و همچنین و بهره مندی هرچه سریع تر هموطنان ما از خدمات وزارت نیرو خواهد شد. معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو عنوان کرد آنچه هدف دولت است تلاش مدیران در حل مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش رو و همچنین ساماندهی و هموار نمودن طرح‌ها و پروژه‌ها تا مرحله بهره برداری است. وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم در سایه همکاری و در چارچوب یک برنامه منسجم بتوانیم در حوزه آب و برق در استان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم.
دکتر حیدری پرداخت به موقع مطالبات نیروی انسانی و ارزیابی ، گزینش و انتخاب‌ها شایسته در مراحل تبدیل وضعیت شاغلین را از اولویت‌های وزارت نیرو خواند
وی در در بخشی از سخنانش با اشاره به سقایی همکاران وزارت نیرو در مراسم اربعین، بر برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای خدمتگذاری به زائران تاکید کرد.
در این نشست همچنین مدیران صنعت آب و برق استان مرکزی در سخنان جداگانه ای به ارایه گزارشی از عملکرد شرکت ها، و ارایه اهداف و راهکارها در حوزه فعالیت خود نمودند.