«مقدسیان» مدیرعامل
هلدینگ نگاه بانک کارآفرین شد
طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک کارآفرین، مرتضی مقدسیان به عنوان مدیرعامل هلدینگ نگاه انتخاب شد.
به گزارش روزنامه تجارت، مراسم تودیع حسین اسلامی و معارفه مرتضی مقدسیان به عنوان مدیرعامل هلدینگ فن آوری نگاه، با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و مدیران بانک کارآفرین برگزار شد.
در این مراسم دکتر احمد بهاروندی مدیر عامل بانک کارآفرین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش اسلامی در تاسیس و راه اندازی هلدینگ نگاه بر تسریع اقدامات در دست اجرا تاکید کرد.
وی با اشاره به راهبرد اصلی بانک در سال جاری و تاکید سهامداران در مجمع عمومی بانک بر لزوم ارتقاء حوزه فن آوری اطلاعات در بانک کارآفرین، گفت: اقدامات خوبی تا کنون انجام شده که می بایست با سرعت زیاد ادامه یابد تا بانک کارآفرین به جایگاهی تحسین برانگیز در این حوزه دست پیدا کند.
دکتر فرشاد محمدپور عضو هیئت مدیره بانک نیز از تلاش های حسین اسلامی قدردانی کرد.
وی با تاکید بر فضای رقابتی بین بانک ها در شرایط کنونی، تصریح کرد: تمام تلاشمان در هیئت مدیره بانک، حمایت از شرکت های زیر مجموعه به ویژه هلدینگ نگاه است تا بتوانند در مسیر سودآوری، به بازوی قدرتمند بانک تبدیل شوند.
سید جلال مسعودیان معاون فن آوری اطلاعات بانک در این مراسم با آرزوی موفقیت در ادامه مسیر کاری برای حسین اسلامی تاکید کرد: هلدینگ نگاه در آغاز راهی بزرگ قرار دارد که با شناختی که از تجارب و سوابق مقدسیان دارم می تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف بانک در حوزه فن آوری اطلاعات ایفا کند. همچنین سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی نیز با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل پیشین و فعلی هلدینگ نگاه با تاکید بر برنامه ها و استراتژی های بانک گفت: ایجاد هلدینگ نگاه بعنوان بازوی فن آوری بانک برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بیشتر به آنها شکل گرفت و امیدواریم با توجه به گسترش نیاز مشتریان به استفاده از خدمات بانکی بر بستر الکترونیک غیر حضور ی با مدیریت جدید شاهد رشد و شتاب بیشتر بانک در بخش خدمات مرتبط با هلدینگ نگاه باشیم. حسین اسلامی در این مراسم، از تمامی حمایت ها و همراهی مدیرعامل و هیئت مدیره بانک در طی زمان تصدی مدیرعاملی هلدینگ نگاه قدردانی و تاکید کرد:در طی ۲ سال گذشته اقدامات ارزشمندی در هلدینگ نگاه انجام شده است و امیدوارم در ادامه مسیر این شرکت، روند موفقیت های نگاه ادامه داشته باشد.

تجلیل از مدیرعامل بانک مسکن

نشان حامی مسوولیت اجتماعی در صنعت ساختمان با توجه به حمایت‌های بانک مسکن از پروژه‌های ساختمانی در این عرصه به مدیرعامل بانک مسکن اعطا شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از هیبنا ، نخستین گردهمایی «مسوولیت اجتماعی و صنعت ساختمان» با موضوع هم اندیشی و توان افزایی در صنعت ساختمان، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور اکبر نیکزاد، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، حسین علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، حمزه شکیب رییس سازمان نظام مهندسی کشور و اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این همایش به مدیر عامل بانک مسکن نشان حامی مسوولیت اجتماعی در صنعت ساختمان اعطا شد. بانک مسکن این نشان را به سبب حمایت‌های ویژه از پروژه‌های ساختمانی که در آن مسوولیت اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، دریافت کرد. همچنین در این همایش از همکاری مهدی طحافچی مدیر عامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن برای حمایت از پروژه‌های ساختمانی در این حوزه تشکر و قدردانی صورت گرفت. حسین علی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه کارهای بزرگی در بانک مسکن در حیطه مسوولیت اجتماعی و ساختمان صورت گرفته از دکتر شایان تشکر و قدردانی کرد.

 

رویکرد جدید بانک توسعه تعاون، توجه به زیرساخت‌های توسعه و اشتغال کشور است

عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون رویکرد جدید بانک را توجه به زیرساخت‌های توسعه و اشتغال کشور دانست. به گزارش روزنامه تجارت؛ محمدجعفرایرانی عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون در پی سفر استانی رئیس محترم جمهور و هیات دولت به استان همدان، به این استان سفر نمود و در روز نخست ایشان از شعب مرکزی همدان، شهید مدنی همدان، بهار و لالجین بازدید داشته و عملکرد این شعب را مورد بررسی قرار داد. ایرانی گفت: باید تلاش کنیم تا بخش تعاون اقتصاد کشور در شرایط کنونی اقتصاد، ایفای نقش فعال‌تری نماید. در این سفر که با همراهی مدیران استانی صورت گرفت شیراوند مدیر شعب استان همدان ضمن تشکر از عضو هیئت مدیره به جهت حضور موثر در استان، نقطه نظرات بیان شده توسط ایشان را روشن‌کننده مسیر حرکت به سمت تحقق اهداف و برنامه عملیاتی شعب دانست. در ادامه این سفر ایرانی، از پروژه‌هایی که با مشارکت بانک در حال تکمیل و اجرا می‌باشند بازدید نمود. طی این برنامه، از کارخانه قند هگمتان که با ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در حال ادامه فعالیت می‌باشد بازدید به عمل آمد. شایان ذکر است این شرکت یکی از مشتریان ویژه استان بوده که توانسته است تعامل بسیار مطلوبی را با بانک برقرار نماید و از خدمات مختلف اعتباری و مالی بانک استفاده نماید.

گروه بانک و بیمه: جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی با حضور قائم مقام مدیر عامل ،اعضای هیات مدیره، دیگر مدیران ارشد بانک و روسای شعب این اداره امور شعب برگزار شد .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه ابوالفضل نجار زاده قائم مقام مدیر عامل بانک ، با اشاره به ناترازی بانک از همکاران خواست استراتژی خود را در راستای رفع ناترازی موجود پایه گذاری کرده و با تلاش و همت مضاعف در راستای رفع آن اقدام کنند .
نجارزاده با اشاره به مشکلات معیشتی همکاران بیان داشت این موضوع از سوی مدیران ارشد بانک با جدیت در حال پیگیری است و از همکاران خواست تا به بهترین نحو ممکن به مشتریان خدمت رسانی کنند .
حسن مونسان ، عضو هیات مدیره بانک ، با بیان این مطلب که با برنامه ریزی هدفمند و هوشمندانه می توان به اهداف رسید از همکاران خواست تمامی تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بکار ببرند .
وی توجه به خواسته های به جا و درست مشتری را عامل مهمی در موفقیت شعب دانسته و گفت: بدون تلاش و همدلی رسیدن به اهداف غیرممکن خواهد بود .
مونسان با بیان این مطلب که کارکنان بانک ملی ایران ، افراد خدوم و خدمتگزاری هستند که در تمامی شرایط دست از خدمت رسانی نکشیده اند ، توجه به مشکلات این قشر زحمتکش را از مهمترین وظایف مدیران دانست .
صمد عزیز نژاد دیگر عضو هیات مدیره در این جلسه از روسای شعب خواست تا شرایط و اهداف شعب را برای همکاران تبیین نموده و با همفکری و هم افزایی در راستای رسیدن به اهداف حرکت کنند.
وی همچنین توجه به خواسته های همکاران را از وظایف مهم بدنه مدیریت بانک دانسته و به همکاران این اطمینان را دادند که این مهم در حال پیگیری است . محمد نجف زاده معاونت شعب و بازاریابی منطقه دو کشور ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته از همکاران خواست تا با شتاب و قدرت بیشتری در راستای رسیدن به اهداف قدم بردارند . نجف زاده در ادامه سخنان خود افرود: با توجه به بانک محور بودن اقتصاد ایران انتظارات از بانک ها بالا است و در خصوص بانک ملی ایران ، به عنوان بازوی اقتصادی دولت این انتظارات دوچندان است .
وی با بیان این مطلب که استان خراسان رضوی و بویژه شهر مشهد بدلیل وجود مضجع شریف امام رضا (ع) و حضور دائمی عاشقان و دلدادگان این امام رئوف ، قطب گردشگری مذهبی در کشور است؛ به همکاران توصیه کرد تا با برنامه ریزی هدفمند در راستای جذب منابع اتباع سایر کشورها اقدام نمایند و در راستای ارتقای جایگاه بانک ملی ایران ، از هیچ کوششی فروگذار نکنند .
معاون شعب و بازاریابی منطقه دو کشو همچنین از همکاران خواست با مشارکت حداکثری در راستای طرح همت ملی تلاش کنند چرا که استان خراسان رضوی جایگاه ویژه ای در بانک ملی ایران دارد .
در ادامه این جلسه فرهاد معقول معاون منابع انسانی ، توجه به موضوع سرمایه انسانی را امری مهم دانسته و بیان کرد: مشکلات مختلف در این خصوص از مدت ها قبل احصا شده و مدیران ارشد بانک در حال برنامه ریزی به منظور رفع آن می باشند . وی با اشاره به موضوع کسر کادر در شعب گفت: از چندین روش مختلف درصدد جذب نیرو هستیم تا ضمن جبران کسر کادر بتوانیم فضای رشد و ارتقای مناسبی را برای همکاران مهیا نماییم . علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات بانک نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به تعدد سامانه ها و زمان بر بودن آنها اعلام داشت: در حال برنامه ریزی برای تجمیع سامانه ها هستیم که این فرآیند در مرحله نهایی خود می باشد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید .
علیرضا ماهیار توجه به تحولات در بانکداری و پیشرو بودن در عصر دیجیتال را از عوامل مهم پیشرفت سازمان ها دانست و بیان کرد: بانک ملی ایران در حال گذر از این دوران است و قطعا آینده روشنی پیش روی بانک خواهد بود .
وی همچنین به منظور توسعه خدمت رسانی به مشتریان از همکاران خواست تا نیازهای مشتریان در خصوص خدمات نوین بانکداری را احصا و گزارش کنند .
شایان ذکر است در ابتدای این مراسم حمید صفایی نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد استان گفت: همکاران اداره امور با تلاش و همدلی در راستای اهداف بانک قدم بر می دارند و مصمم هستند تا با تلاشی مضاعف به این اهداف برسند .
در پایان این جلسه پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد و همکاران مشکلات شعب در بخش های مختلف را بیان کردند . شایان ذکر است همزمان با حضور مدیران ارشد بانک و با حضور قائم مقام مدیر عامل ، عضو هیات مدیره ، مدیر امور حراست ، رئیس اداره کل روابط عمومی و رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی از شعب سپاد ، بلوار خیام شمالی ، شهید هاشمی نژاد ، بلوار هاشمیه و هم چنین صندوق امانت شعبه بلوار سجاد مشهد بازدید به عمل آمد و طی آن معاونت شعب و بازاریابی منطقه دو کشور از زحمات همکاران تقدیر کرد .