رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران خواستار شد:

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران تاکید کرد که وزارت نیرو و جهاد کشاورزی باید در مورد سیل امامزاده داوود پاسخگو باشند. حجت السلام آقامیری در مورد وضعیت سیلاب در تهران گفت: هفت رودخانه در بالادست شهر تهران فعال هستند که به لحاظ وضعیت توپولوژی تهران از بالادست تهران که کوهستانی است، وارد شهر می‌شوند. وی با بیان اینکه این رودخانه‌ها نیاز به اتخاذ تمهیداتی دارند، تصریح کرد: باید این رودخانه‌ها که از بالادست و از خارج شهر وارد تهران می شوند به طور مستمر کنترل، لایروبی و نگهداشت شوند تا از نظر میزان ورودی و خروجی آب مشکلی ایجاد نکنند.
آقا میری با بیان اینکه در دهه ۴۰ سیلاب عظیمی در تهران جاری شد که منجر به مرگ بیش از ۲۷۰۰ نفر شد، گفت: در آن زمان مدیران تهران شروع به انجام مطالعات بر روی رودخانه‌های تهران کردند؛ اما در دهه ۵۰ و ۶۰ که مجدد سیل به تهران آمد، مدیران شهری ضمن به روز رسانی مطالعات قبلی، نسبت به اخذ یک وام جهانی اقدام کردند و این وام برای مدیریت آب های سطحی شهر تهران هزینه شد.
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌ها مقرر شد که ۷۰۰ کیلومتر ، شبکه هدایت آبهای سطحی در تهران ساخته شود که تاکنون ۵۳۰ کیلومتر شبکه آبهای سطحی ساخته شده است، افزود: ۱۷۰ کیلومتر از این پروژه باقی مانده است که حدود ۷ هزار میلیارد تومان برای تکمیل، اعتبار لازم دارد و این شبکه موجب شده که در سیلاب‌های اخیر میزان تلفات کاهش یافته و سیلاب به آب گرفتگی سطح تهران تبدیل شود، اما رودخانه های بالادست تهران خارج از شهر تهران است و باید وزرات نیرو و جهاد کشاورزی نسبت به لایروبی و نگهداشت رودخانه پاسخگو باشند.

مرتضی شایسته گفت: امداد‌های غیبی پشت ساخت فیلم روز واقعه بود، من این ادعا را دارم و دوستان هم با شهادت خود این حرف مرا صحه می‌گذارند. مرتضی شایسته یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «روز واقعه» گفت: اگر بخواهم از خاطراتم بگویم، سید محمد بهشتی و محمدمهدی دادگو فیلمنامه «روز واقعه» را به من دادند که بخوانم. پس از خواندن فیلمنامه به آن‌ها گفتم که ۲۵ درصد مشارکت می‌کنم. کل هزینه ساخت این فیلم ۱۰۰ میلیون تومان بود و من ۲۵ میلیون تومانش را تقبل کردم. پایه‌گذار ساخت این فیلم بهرام بیضایی، شهرام اسدی و بنده بودیم و بعد محمدرضا شریفی‌نیا و سیروس مقدم هم به عنوان مدیرتولید و دستیار کارگردان به گروه ما اضافه شدند.
او ادامه داد: عزت‌الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی، مازیار پرتو، رضا کرم رضایی و حسین پناهی درگذشتگانی بودند که در این فیلم ما را همراهی کردند. به گفته شایسته، گروه برای ساخت فیلم در تهران تشکیل شد و بعد برای فیلمبرداری به سمت بافق رفتیم. در مسیر بافق به سمت یزد مینی‌بوس گرفته بودیم و راننده گفت من نمی‌دانم چرا این سرزمین را انتخاب کردید که شبیه کربلاست و این خواست خدا بود که در سرزمینی شبیه کربلا فیلمبرداری کنیم.
این تهیه کننده افزود: در صحنه که گرد و غبار می‌شد بار‌ها سعی کردیم که این صحنه را به تصویر بکشیم، اما نمیشد تا اینکه به یکباره هوا تیر و تار شد و توانستیم این صحنه را تصوربرداری کنیم. باید بگویم که امداد‌های غیبی و الهی پشت این فیلم بود، من این ادعا را دارم و دوستان هم با شهادت خود این حرف مرا صحه می‌گذارند. تهیه‌کننده فیلم «روز واقعه» گفت: خوشحالم که توفیق تولید این فیلم را داشتم و امیدوارم که فیلم‌های دیگری هم با این کیفیت درباره واقعه عاشورا ساخته شود. این فیلم به دلیل نیتی که بازیگران و عوامل داشتند تا این حد دیده و ماندگار شد.

ماجرای ماندن یا رفتن دراگان اسکوچیچ و وتو شدن پیشنهاد کمیته فنی فدراسیون فوتبال از سوی هیات رئیسه این فدراسیون که با حواشی بسیاری همراه بود، با ناراحتی اعضای کمیته فنی مواجه شده و در روزهای باقی مانده تا انتخابات، احتمالا خبری از تشکیل جلسه نیست. به گزارش ایسنا، بعد از ابقای دراگان اسکوچیچ در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران و وتو شدن تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال که حکم به رد صلاحیت سرمربی کروات تیم ملی داده بودند، کمیته فنی به حالت تعطیلی در آمده و برخی از اعضای این کمیته از جریان های اخیر ناراحت و دلخور هستند. کمیته فنی فدراسیون فوتبال متشکل از چهره‌های سرشناسی همچون مرتضی محصص، ابراهیم قاسمپور، پرویز مظلومی، نادر عزت اللهی، علی اصغر مدیر روستا، حمید استیلی، میرشاد ماجدی، غلامرضا جباری و ... چند ماه قبل کار خود را شروع کردند و در جلسات متوالی و پی در پی خود سرمربیان تیم ملی پایه را به هیات رئیسه پیشنهاد دادند. سپس نوبت به تیم های ملی امید و بزرگسالان رسید و اعضا چند هفته قبل ابتدا به وضعیت تیم ملی المپیک با هدایت مهدوی کیا رسیدگی کرده و پیشنهادهایی برای سرمربی جوان تیم ملی امید داشتند تا وضعیت این تیم بهبود یابد.

اینستاگرام همسو با منافع رژیم صهیونیستی، صفحه میثم مطیعی از مداحان کشورمان را به دلیل رجزخوانی ضد رژیم آدم‌کش اسرائیل در شب چهارم محرم مسدود کرد. به گزارش تسنیم، اینستاگرام برای چندمین بار، صفحه مداح اهل بیت(علیهم‌السلام) میثم مطیعی را به دلیل اشعاری درباره فتح قدس و مسجد الاقصی،
مسدود کرد.
گفتنی است، شب چهارم محرم، رجزی با عنوان «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» در هیئت آیین حسینی توسط حاج میثم مطیعی خوانده شد که این رجز با محوریت تجدید بیعت محور مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی
توسط دو شاعر انقلابی محمدمهدی سیار و نور املی از لبنان سروده شده بود که باعث عصبانیت اینستاگرام شده و صبح روز گذشته، برای چندمین بار، صفحه میثم مطیعی را مسدود کرد.
در پی این اقدام اینستاگرام و محدود شدن دسترسی مطیعی به فضای مجازی برای انتشار محتوا، حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت، در صفحه شخصی خود در توییتر، با دعوت دیگران به حمایت از مطیعی، پویش #صدایمیثممطیعی_هستیم را به راه انداخت.