امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کارگزاری بیمه رفاه فرازان هدف با بیمه آرمان

به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، شرکت کارگزاری بیمه رفاه فرازان هدف، با بیمه آرمان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
گفتنی است: در راستای حمایت و کیفیت محصولات بیمه ای و همچنین به منظور ارائه خدمات، بسته ای ویژه در کلیه رشته های بیمه ای مبنی بر صدور بیمه نامه های شخص ثالث ، حوادث رانندگی ، بدنه اتومبیل ، آتش سوزی مسکونی ،صنعتی و غیر صنعتی و سایر رشته های بیمه ای تهیه و تدوین شد که در نهایت توافقنامه مذکور به امضای طرفین رسید.
خاطرنشان می شود: با توافق صورت گرفته میان شرکت کارگزاری رفاه و بیمه آرمان ، صدور بیمه نامه بصورت اقساط ، بدون پیش پرداخت و حذف سود با کسر اقساط از حقوق پرسنل شاغل و بازنشستگان بانک رفاه و شرکتهای تابعه و نیز تمام مشتریانی که حقوق ماهیانه خود را از طریق بانک رفاه دریافت می کنند انجام می گیرد.
لازم به ذکر است بیمه گذاران جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع بیمه نامه می توانند به نمایندگی های بیمه آرمان در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

امکان افتتاح غیرحضوری حساب‌های آتیه طلایی ۳ و حساب پس انداز مسکن جوانان فراهم شد

به گزارش تجارت به نقل از هیبنا، مهدی کاووسی‌فر رییس اداره کل بانکداری الکترونیک بانک مسکن از ایجاد امکان افتتاح حساب غیرحضوری حساب‌‎های آتیه طلایی 3 و حساب پس‌انداز مسکن جوانان از طریق درگاه‌های غیرحضوری در این بانک خبر داد. وی در این خصوص اظهار داشت: در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور جلب رضایت مشتریان، راه‌اندازی سرویس افتتاح حساب غیرحضوری در پیشخوان سامانه همراه بانک و سامانه پیشخوان مجازی به آدرس https://ecounter.bank- maskan.ir جهت ارائه خدمات به مشتریان حقیقی با هدف ارتقای سطح خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مشتریان به شعب صورت پذیرفته و در دسترس عموم مشتریان قرار گرفته است. کاووسی‌فر با بیان اینکه مجموعه‌ای از خدمات پایه بانکی در بانک مسکن از جمله افتتاح حساب غیر حضوری انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر، مشتریان بانک مسکن می‌توانند با ورود به سایت بانک مسکن bank-maskan.ir بسیاری از خدمات این بانک را به صورت آنلاین و غیر حضوری دریافت کنند.

آغاز لیگ برتر تنیس کشور
با حضور بیمه سرمد
رقابت‌های لیگ برتر تنیس سال ۱۴۰۱ با حضور تیم بیمه سرمد از امروز آغاز می‌شود.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، رقابت‌های لیگ برتر تنیس کشور از 27 شهریور تا 11 مهر 1401 در زمین تنیس مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.
بیمه سرمد، در راستای حمایت از ورزش قهرمانی کشور، در چارچوب رقابت‌های لیک برتر تنیس کشور حضور دارد و امروز در اولین روز رقابت‌ها، به مصاف تیم ولسرویسز ایران می‌رود.
در این دوره از رقابت‌ها، در کنار تیم بیمه سرمد، تیم‌های آکادمی تنیس بابک، وینر اسپرت، آکادمی تنیس مهذب‌نیا، کلاژ گستر سعدآباد، پارسیان انرژی، ولسرویسز ایران و رعد پدافند هوایی ارتش حضور دارند. بر اساس قرعه‌کشی، در در روز اول مسابقات لیگ برتر تنیس، بیمه سرمد به مصاف ولسرویسز ایران می‌رود. آکادمی تنیس بابک با آکادمی تنیس مهذب‌نیا دیدار می‌کند، رعد پدافند هوایی به دیدار وینر اسپرت می‌رود و‌کلاژ گستر سعدآباد و پارسیان انرژی برگزارکننده دیدار پایانی خواهند بود. این مسابقات، با مدیریت فرشاد صفتی و سرداوری امیرحسین موسوی داور بین المللی کشورمان برگزار می‌شود.

جابه‌جایی موقت دو شعبه بانک اقتصادنوین
شعب «فلکه دوم نیروی هوایی» تهران و «نهارخوران» گرگان به‌منظور انجام عملیات بازسازی از روز یک‌شنبه مورخ ۲۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ به محل موقت منتقل شدند.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، بر این اساس، شعبه فلکه دوم نیروی هوایی (کد ۲۰۶) به محل شعبه چهارراه آیت (کد ۲۰۹) به نشانی تهران، نارمک، خیابان دماوند، پلاک ۵۸۵ و شعبه نهارخوران گرگان (کد ۳۰۰۱) به محل جدید به نشانی گرگان، خیابان گلشهر، مجتمع ستاره منتقل شدند.
این دو شعبه پس از بازسازی و تجهیز به‌زودی در محل پیشین خود آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی خواهند بود.
گفتنی است، ازآن‌جا که خدمات بانک اقتصادنوین به‌صورت یک‌پارچه در تمامی شعب ارائه می‌شوند، مشتریان این بانک جز در برخی خدمات خاص، محدودیتی در دریافت خدمات بانکی و انتخاب شعبه ندارند و به‌آسانی می‌توانند خدمات موردنیاز خود را از تمامی شعب این بانک در سراسر کشور دریافت کنند.

گروه بانک و بیمه: مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی باید راهبرد اصلی مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی باشد خواستار مطالعه بر موضوعاتی شدکه روی زندگی و اقتصادکشور تاثیر قابل توجهی دارد. شهره حقی – تجارت، به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین؛ با حضور احمد بهاروندی مدیرعامل، محمدرضا خورسندی و مسعود شریفات اعضا هیات مدیره، سهراب صادقی معاونت امور بانکی و همکاران مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی بانک کارآفرین، جلسه معارفه هادی حیدری به عنوان مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی برگزار شد. دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در این مراسم با اشاره به اهمیت واحد مدیریت ریسک و مطالعات اقتصادی گفت: این واحد یکی از مهمترین بخش ها برای هر بانک و البته اقتصاد است.مطالعات و تحقیقات این واحدعلاوه بر بانک‌ها برای اقتصادکشور هم مهم است و باید در عین رعایت قوانین و مقررات درون سازمانی به فکر تعالی سازمان و کشور باشد.
بهاروندی در ادامه تصریح کرد: امروزه اقتصاد کشور نیازمند سرمایه انسانی است و آنچه می تواند اقتصاد کشور و آینده آن را بسازد، همین سرمایه انسانی متخصص و البته ثبات مدیریت است. نگاه به اقتصاد از گذشته تا کنون نشان می‌دهد که آنچه می تواند باعث عبور از تکانه‌های اقتصادی شود، ثبات مدیران اقتصادی است. مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین افزود: تغییر مدیران در رده های بالا، موجب عدم ثبات تصمیم گیری و اجرا می‌شود. با ورود و خروج هر مدیر، فرآیند تصمیم گیری تغییر می کند و بعضا تصمیم های متناقض از قبل گرفته و به اجرا گذاشته می شود. این همان دلیلی است که اقتصاد به ثبات نمی رسد و شاهد انباشت تصمیم گیری های نادرست در اقتصاد هستیم. وی با تاکید بر این که در نهایت اقتصاد وارث تناقض در تصمیم گیری هاست، اظهارداشت: اقتصاد در کنار نیروی سرمایه انسانی متخصص به ثبات تصمیم گیری نیاز دارد چراکه همه ما افرادی هستیم که کشور بر روی ما سرمایه گذاری کرده و باید به دنبال درس گیری از تجربیات و خطای دیگران باشیم، و آنها را تکرار نکنیم. بهاروندی با اشاره به روال برخی تصمیم گیری ها در کشورهای دیگر و مقایسه آن با شرایط فعلی اقتصاد گفت: در حال حاضر متاسفانه برخی تصمیم گیری ها که اقتصاد را با تکانه های زیادی مواجه می کند بصورت یک جانبه و دستوری ابلاغ و اجرا می شود، بدون اینکه کار کارشناسی انجام شود. مدیرعامل بانک کارآفرین از مدیریت ریسک خواست تا با مطالعه بر روی موضوعات مختلف که روی زندگی مردم و اقتصاد تاثیر قابل توجهی دارد، به کمک اقتصاد بیایند.

در نشست دو جانبه مدیران تاکید شد:

گروه بانک و بیمه: نشست دو جانبه میان مدیران شرکت ایروف با سابقه 35 ساله در زمینه تولید مفتول های صنعتی و شرکت بیمه «ما» با موضوع بررسی همکاری های جدید و تمدید قرارداد ارائه خدمات بیمه ای در فضایی صمیمانه برگزار شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»؛ در این جلسه مسعود جعفری، رئیس هیات مدیره شرکت ایروف و مصطفی آقارضی، مدیر بیمه های مسئولیت بیمه «ما» و همچنین سارا شاهوردی، سرپرستی بیمه «ما» در منطقه غرب تهران حضور داشتند. در ابتدای این نشست، رئیس هیات مدیره شرکت ایروف با تقدیر از عملکرد شرکت بیمه «ما»(سهامی عام) در ارائه خدمات بیمه ای در طول 10 سال اخیر، از ابتکار عمل این شرکت در تجمیع پرتفوی رشته های بیمه ای درمان، اتومبیل، عمر و حوادث و آتش سوزی ابراز رضایت کرد. در ادامه نیز مدیران دو مجموعه ضمن اشاره به منافع مشترک بیمه گر و بیمه گذار، ابراز امیدواری کردند: همکاری ها در زمینه ارائه پوشش های بیمه ای متناسب با نیاز هلدینگ ایروف گسترش یابد.برهمین اساس مقرر شد، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان شرکت ایروف به مدت یک سال دیگر تمدید شود. گفتنی است شرکت ایروف با برخورداری از تجارب 35 ساله مدیران بنیانگذار آن در تولید مفتول های صنعتی، هم اکنون به عنوان بزرگترین کارخانه کشش مفتول ایران، در زمینه تامین نیاز عمده مصرف کنندگان مفتول های صنعتی شامل مفتول کم کربن، مفتول پرکربن، خوش تراش، آنیل فسفات، مسوار و سیم جوش زیرپودری فعالیت می کند