ابلاغ قرارداد پایدار سازی منابع آب روستاها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح‌های آبرسانی در روستاهای محروم استان بوشهر توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.
وی از ابلاغ قرارداد پایدار سازی منابع آب روستاهای تحت پوشش طرح رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با پیگیری استاندار محترم استان و تلاش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، قراردادی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای محروم استان با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی علیه‌السلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منعقد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر توسعه، نوسازی شبکه آبرسانی و ساخت مخزن ذخیره آب را از ویژگی‌های این قرارداد دانست و خاطر نشان کرد: در چارچوب این قرارداد به ظرفیت ۳۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در روستاهای استان بوشهر احداث می‌شود.
عالی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی روستاها نوسازی و توسعه داده می‌شود گفت: بر اساس این قرارداد ۱۵۰ کیلومتر خطوط انتقال آب احداث یا نوسازی می‌شود.

 

معارفه سرپرست منطقه ۴ شهرداری

مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه ۴ شهرداری زنجان با حضور دکتر فیروزفر شهردار زنجان ، مهندس ناصحی رئیس شورای اسلامی و‌ جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری زنحان در محل دفتر شهردار منطقه ۴ برگزار شد.
شامی – تجارت؛ در این مراسم شهردار زنجان با قدردانی از مردم بزرگ زنجان ، زمان حاضر را بهترین زمان برای کار جهادی و ایثارگرانه دانست و افزود: « ملت بزرگواری داریم که قدردان کوچکترین خدمات هستند و بنده از پیام های تقدیر و قدردانی مردم شرمنده می‌شوم» دکتر فیروزفر با نعمت دانستن فرصت خدمت در شهرداری افزود: « فرصت و نعمت خدمت در شهرداری برای مردم فراهم شده و قدردان این نعمت بزرگ که خداوند به ما عطا نموده هستیم » وی خدمات شهرداری را جزو ملموس خدمات برای مردم دانست و ضمن قدردانی از همه برادران و خواهرانی که در موفقیت شهرداری سهیم بوده اند هم افزایی و همکاری هر چه بیشتر کارکنان و مدیران را کلید موفقیت در شهرداری دانست. شهردار زنجان افزود شکر خدا تمام اسباب خدمت در شهرداری تجمیع یافته و مهمتر اینکه تیم پشتیبانی قوی و همراه بنام شورای اسلامی شهر زنجان همیشه در کنار شهرداری و یاور ما بوده اند.در ادامه مدیر سابق منطقه ۴ شهرداری و سرپرست جدید منطقه و تعدادی از مدیران و کارشناسان شهرداری به بیان نکاتی پرداختند.

 

بررسی و تصویب طرح های
هادی روستایی استان تهران
شانزدهمین جلسه کمیته بررسی و تصویب طرح های هادی روستایی استان تهران در فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد
علی کیوانی – شهریار ، شانزدهمین جلسه کمیته بررسی و تصویب طرح های هادی روستایی استان تهران به منظور بررسی طرح هادی برخی از روستاهای شهرستان شهریار در فرمانداری برگزار شد.
شانزدهمین جلسه کمیته بررسی و تصویب طرح های هادی روستایی استان تهران با حضور امیرعباس شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار، غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، مسعود باغبانی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حبیب اشجعی بخشدار مرکزی، محسن ابراهیمی بخشدار جوقین و سایر اعضا برگزار شد.
بنابراین گزارش در این جلسه طرح هادی تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و بخش جوقین از شهرستان شهریار مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی درخصوص آنها اتخاذ گردید.
لازم به ذکر است موارد مربوط به مغایرت طرح هادی روستاهای کردامیر و فرارت و همچنین طرح هادی روستای ترپاق تپه از بخش جوقین و طرح هادی و مورد مغایرت طرح هادی روستای رزکان از توابع بخش مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

تعمیر و راه‌اندازی مبدل حرارتی
در تاسیسات شركت آغاجاری
مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از تعمیر و راه اندازی مبدل حرارتی پس از دوسال در تاسیسات این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس محمدرضا گودرزی بیان کرد: با پیگیری و دستور ویژه مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و مشارکت مدیریت تعمیرات اساسی ماشین آلات فرایندی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، تعمیرات اساسی مبدل حرارتی تاسیسات نمک زدایی مارون ۲ که سال ها دچار فرسودگی، نشت و عدم کارایی شده بود تعمیر و راه اندازی شد. وی افزود: با توجه به اهمیت راهبردی این مبدل در تولید و فرآورش نفت نمکی، کار تعمیرات مبدل حرارتی علیرغم حساسیت بالا، با به کارگیری از امکانات شرکت های توانمند داخلی در کمترین زمان ممکن انجام گردید.
مهندس گودرزی گفت: مبدل حرارتی یکی از مهمترین تجهیزاتی است که نقش به سزایی در کاهش میزان نمک، مصرف گاز سوخت پیش گرم کن ها (در فصل سرد سال)، افزایش کیفیت نفت خام صادراتی و صرفه جویی اقتصادی را به همراه دارد.

۷۵ کلاس درس جدید
به مدارس گیلان اضافه شد
رشت- مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان با اشاره به تحویل ۱۴ واحد آموزشی جدید با ۷۵ کلاس درس به آموزش و پرورش استان گفت: ۴۰ درصد هزینه ساخت این مدارس توسط خیران تامین شده است.
علی دقیق صبح دوشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان گیلان برای ساخت فضاهای آموزشی اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۴ واحد آموزشی با ۷۵ کلاس درس و ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا به آموزش و پرورش استان گیلان تحویل داده شد. وی با بیان اینکه تاکنون در سال تحصیلی جدید بیش از ۳۱۱ هزار دانش آموز گیلانی سه هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل خواهند بود، گفت: زیربنای این تعداد واحد آموزشی بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار متر مربع است. مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان اضافه کرد: بیش از ۶۰ هزار دانش آموز گیلانی نیز در ۸۰۰ واحد آموزشی غیر دولتی تحصیل می‌کنند. وی در ادامه با اشاره به اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی از سوی استانداری گیلان برای توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: از این میزان اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تأمین و نصب وسایل گرمایشی در مدارس استان گیلان هزینه شده است.

ارائه ۴ هزار خدمات بهداشتی و درمانی پالایشگاه گاز ایلام
ایلام_مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از ارائه بیش از ۴ هزار خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین توسط این شرکت خبر داد و گفت: این تعداد خدمات در قالب ۱۰ خدمات مهم به زوار اباعبدالله الحسین (ع) ارائه شده است.
روح اله نوریان با اعلام این خبر اظهار داشت: این خدمات شامل: تزریقات، سرم تراپی، تست فشار خون، معاینه و ویزیت، ارائه خدمات دارویی، بخیه و پانسمان، اکسیژن تراپی، تست قند خون و غیره بوده که توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی و HSE شرکت پالایش گاز ایلام به زائران اربعین ارائه شده است. وی افزود: بیش از ۷۰ قلم دارویی توسط بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور تأمین و در اختیار همکاران درمانگاه و HSE این پالایشگاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

شامی ، زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان استان زنجان امسال در کنکور بسیار خوش درخشیدند و ۱۵۰ نفر از دانش آموزان این استان رتبه زیر هزار را کسب کردند.
علی اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه رسانه‌ها چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند، گفت: نقش رسانه‌ها به عنوان نمایندگان پویا و فعال جامعه برای پیشبرد اهداف بسیار مهم است.
وی بیان داشت: رسانه‌ها زیر بنای توسعه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هر جامعه‌ای هستند و نقش بسیار مهمی دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پیش بینی ما بر این است که بیش از ۲۱۹ هزار دانش آموز در استان سال تحصیلی جدید را آغاز کنند که از این تعداد ۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر دانش آموزان مقطع ابتدایی هستند که از این تعداد هم ۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر موفق به ثبت نام شدند.
اسماعیلی با بیان اینکه دانش آموزان استان امسال در کنکور بسیار خوش درخشیدند، تاکید کرد: ۱۵۰ نفر از دانش آموزان این استان رتبه زیر هزار را کسب کردند.
وی با بیان اینکه رتبه ۱۱ رشته علوم تجربی این استان از ناحیه یک زنجان است و این افتخار برای استان است، ادامه داد: با توجه به آمارهای موجود، در سال‌تحصیلی جدید، آموزش‌وپرورش استان میزبان ۱۴ هزار و ۳۱۴ نفر از همکاران در قالب معلمان، نیروهای استخدام رسمی، پیمانی و سایر نیروهای سازمانی و نیز کادر اجرایی خواهد بود و از این نظر نسبت به برخی استان‌های هم‌تراز، استان زنجان وضعیت مطلوب‌تری دارد و از نظر کمبود نیروی انسانی شرایط حادی بر استان حاکم نیست؛ البته نواقصاتی وجود دارد که در تلاش هستیم تا کمبودهای موجود را رفع کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز داشت: تمام تمهیدات و اقدامات لازم برای حضور دانش آموزان در استان انجام شده و مشکلی نداریم.
اسماعیلی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مدرسه دولتی حق دریافت مبلغی تحت عنوان شهریه را ندارد، البته به جز هزینه‌ای که در قبال مبلغ بیمه و تهیه کتب درسی دریافت می‌کنند، افزود: تعدادی از اولیا به آموزش
‌وپرورش مراجعه کرده و از دریافت شهریه توسط مدارس دولتی شکایت دارند، لذا در این موارد حتی رأی برای تغییر جایگاه مدیریت صادر شده است و پیگیری‌ها در این زمینه توسط کارشناسان آموزش‌وپرورش جریان دارد و مدارس دولتی به‌جز هزینه بیمه و کتب درسی، حق دریافت
مبلغی تحت عنوان شهریه چه اجباری چه اختیاری را ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به آمارهای به دست آمده در قالب سیاست جلوگیری از تورم نیرو در مناطقی که نیازمند
نیستند، ۴۱ درصد متقاضیان در مقطع متوسطه و ۷۰ درصد نیروهای آموزشی در مقطع ابتدایی منتقل شدند و این میزان، بی‌سابقه ترین حجم نقل و انتقالاتی بود که طی سالیان اخیر اتفاق افتاد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۹۴ عدد مدرسه ابتدایی، ۴۲۵ مدرسه متوسطه اول، ۹۱ مدرسه متوسطه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و به طور کلی ۱۶۰۰ ساختمان ویژه آموزش دانش‌آموزان در استان زنجان وجود دارند، گفت: با ارتقا این رقم، در زمینه تأمین فضای مورد نیاز آموزش دانش‌آموزان استان و بالا بردن کیفیت آموزشی و تحصیلی آینده‌سازان کشور تأثیرگذار باشیم.

ارومیه - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: با اجرای ۲۵۰ پروژه گازرسانی، ۵۸۰ روستای استان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
علی رضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری اشنویه با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد روستا ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب و هزینه خواهد شد، افزود: علاوه بر این خط انتقال قطور و شهر تازه کند و نصرت آباد تکاب نیز اجرا می‌شود.
وی با اعلام اینکه در دولت سیزدهم گازرسانی در سطح استان شتاب بیشتری گرفته است، اضافه کرد: در حال حاضر ۴۷ شهر استان با ضریب ۹۹.۶ درصد و یک هزار و ۵۴۳ روستا نیز با ضریب ۷۶ درصد از نعمت گاز برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: در شهرستان اشنویه نیز در حال حاضر در ۳۶ روستا عملیات گازرسانی در حال اجرا و به طور میانگین برای هر خانوار ۵۰ میلیون تومان در این رابطه هزینه خواهد شد که در طی یک ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
فرماندار اشنویه نیز در این جلسه با تسلیت اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: با تلاش و درایت استاندار آذربایجان غربی برای اولین بار شاهد یک حرکت عظیم و تاریخی در مرز تمرچین و تردد زائرین از این پایانه به کربلای معلی بودیم که بطور قطع در شکوفایی فرهنگی و اقتصادی استان بسیار تأثیرگذار است.
سیدعلی ترابی ضمن تشکر از تلاش کارکنان شرکت گاز استان در راستای برخورداری و توسعه گازسانی به روستاها افزود: با تسریع در روند اجرای عملیات گازرسانی به این مناطق در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.
وی همچنین بر برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس، نظارت بر بازار و واحدهای نانوایی، تکریم مردم و ارباب رجوع رسیدگی به مشکلات شهروندان، رعایت نظم و انضباط اداری تهیه و تأمین مسکن برای جوانان و نیازمندان و تسریع در عملیات طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

شهره حقی – تجارت؛ سرپرست معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از راه اندازی 4 دستگاه ناوتکس برای شناورهای خدماتی بندرامیرآباد با هدف افزایش ایمنی حمل و نقل و جلوگیری از خطرات احتمالی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی امیرآباد؛ محمدیاسین یزدانی با بیان اینکه نصب گیرنده اخبار ناوتکس به عنوان جزئی از تجهیزات اجباری کشتی ها از الزامات سیستم جهانی ایمنی و اضطرار دریای ( GMDSS ) محسوب می‌شود، از راه اندازی 4 دستگاه ناوتکس برای شناورهای خدماتی بندرامیرآباد به منظور افزایش ایمنی حمل و نقل و جلوگیری از خطرات احتمالی خبر داد.
وی به کاربرد وسیع سیستم های مخابراتی و نقش مهم پشتیبانی سازمان بنادرودریانوردی در اطلاع‌رسانی در بخش حمل و نقل دریایی اشاره کرد و یادآور شد استقرار سیستم ناوتکس در بنادر و متعاقب آن در کشتی ها موجب افزایش وسعت دریافت روزانه اطلاعات به صورت متنی کم حجم و ارسال پیام که یکی از شاخص‌های بهبود ایمنی در حمل و نقل دریایی به شمار می آید ، می شود.
سرپرست معاونت فنی و مهندسی در تشریح خدمات ارائه شده توسط سیستم ناوتکس گفت پیام های مربوطه در این سیستـم روی دو فرکانـس بین المللی و ملی ارسال و دریافت می شود که بر اساس یک برنامه زمانبندی ، ارسال پیام ناوتکس هر چهار ساعت یکبار و در ۲۴ ساعت شش نوبت انجام می پذیرد.
یزدانی همچنین گفت تبادل اطلاعات در رابطه با مناطق تحت عملیات تجسس و نجات و اطلاعات در مورد هرگونه حادثه دریایی با ذکر محل و مختصات جغرافیائی آن از طریق این سیستم امکان پذیر است.
گفتنی است ناوتکس یک سیستم اتوماتیک و بین المللی برای ارسال اخطارهای هواشناسی و پیش بینی ها ، اخطارهای ناوبری دریایی ، عملیات جستجو و نجات ، اطلاعیه علائم کمک‌ناوبری و غیره به کشتی ها می باشد که مجوز تأسیس و راه اندازی آن توسط سازمان جهانی دریانوردی صورت می گیرد.

دایی زاده خبرنگار بهبهان:جلسه فوق العاده شورای سلامت و امنیت غذایی با دستور کار بیماری التور (وبا) برای آمادگی و مقابله با طغیان های احتمالی وبا در شهرستان بهبهان به ریاست دکتر آرمین ساعد معاون فرماندار شهرستان بهبهان و با حضور دکتر روزبه معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان و رئیس مرکز بهداشت شهرستان و تعدادی از مدیران ادارات ذیربط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
معاون فرماندار شهرستان بر ضرورت اطلاع‌رسانی، آموزش و آگاه‌سازی مردم گفت: بهترین راهکار برای پیشگیری از بروز بیماری‌های واگیر، پیشگیری است و تجربه ثابت کرده است که آموزش و اطلاع رسانی بهنگام نقش مهمی در این زمینه دارد و همه ی دستگاهها وظیفه دارند در این مورد اطلاع‌رسانی و آموزش وسیعی در سطح شهرستان داشته باشند. و از همه ظرفیت های موجود شهرستان استفاده شود. دکتر رامین ساعد با بیان اینکه کلیه واحدهای بهداشتی شهرستان آمادگی کافی برای مقابله با بیماری التور را باید داشته باشند، افزود: مراکز بهداشتی بصورت مستمر وضعیت بیماریهای اسهالی را در جمعیت تحت پوشش خود رصد نموده تا در صورت افزایش موارد بیماری های اسهالی بتوانند اقدامات مراقبتی و کنترلی لازم را در اسرع وقت انجام دهند. درادامه جلسه دکتر روزبه معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان و سرپرست مرکز بهداشت شهرستان با اشاره به اینکه تاکنون یک مورد از ابتلا به بیماری وبا در شهرستان مشاهده و گزارش شده است افزود: دانشکده علوم پزشکی بهبهان آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع بیماری را دارد و در این رابطه ارزیابی و آمادگی های لازم انجام و موارد پیشگیری مورد بررسی قرار گرفته است. ایشان با تاکید براینکه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های منتقله از آب و غذا، شستن دست‌ها قبل از تهیه غذا و یا هنگام سرو و مصرف غذا و همچنین پس از هر بار اجابت مزاج، استفاده از توالت‌های بهداشتی، مصرف آب سالم و بهداشتی و عدم مصرف از آب‌های ناسالم جهت آشامیدن و درصورت عدم دسترسی به آب سالم و بهداشتی ، جوشاندن آب توصیه می شود ، همچنین شستن و ضد عفونی کردن سبزیجات و میوه جات و عدم مصرف سبزیجات در رستورانها و کبابی ها و همچنین عدم شنا و آب تنی در مکانهای غیر بهداشتی اعم از رودخانه ها و کانالهای آب توصیه می شود.در ضمن همشهریان عزیز در صورت داشتن علائم فوق سریعا به بیمارستان مراجعه و تست التور (وبا)انجام داده و در صورت نیاز تحت مداوا قرار گیرند.

جلسه میز هوشمندسازی شهرداری اصفهان برگزار و گزارش‌های سامانه «اصفهان من» و مدیریت املاک شهر از سوی شهردار و جمعی از مدیران ارشد شهرداری اصفهان بررسی شد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، جلسه میز هوشمندسازی شهرداری اصفهان در تاریخ 20 شهریورماه ۱۴۰۱ با حضور علی قاسم زاده شهردار اصفهان و جمعی از معاونان و مدیران ارشد شهرداری اصفهان برگزار شد. در این جلسه پس‌ از بحث و بررسی درباره گزارش سامانه و اپلیکیشن «اصفهان من»، توضیحات لازم توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان (فاوا) در خصوص ایجاد سامانه اصفهان من شامل نحوه دسترسی به خدمات الکترونیکی و یکپارچه سامانه‌های مختلف شهرداری (میز خدمت، شهرسازی، اطلاعات و اخبار، سوت زنی، شفافیت و بازرسی) از طریق یک پلتفرم و در یک پنجره واحد به صورتی که بتواند کلیه خدمات شهروندی در سطح شهر را پشتیبانی کند، تشریح شد.
پس از آن، مقرر شد اطلاعات پروفایل شهروندی توسط سازمان فاوا کامل شده و زمان‌بندی اقدامات بعدی جهت رونمایی و استفاده از خدمات دیگر در ۲ فاز شامل استفاده آزمایشی توسط اعضای میز هوشمندسازی و استفاده شهروندان از فضای فرهنگی موردنظر و همچنین خدمات الکترونیکی صرفاً غیرحضوری شهرداری، طی ۲ هفته آینده ارائه شود. در بخش دیگری از این جلسه گزارش اقدامات انجام‌شده درخصوص دستورالعمل ابلاغی دولت برای ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری از طریق پنجره واحد درگاه ملی خدمات دولت توسط شهرداری اصفهان به‌عنوان دومین شهرداری اقدام کننده در کشور، ارائه شد.
همچنین مقرر شد با افزایش کیفیت و تعداد خدمات مذکور و تبلیغات و فرهنگ‌سازی مؤثر برای آگاهی و استفاده بیشتر شهروندان، گزارش تعداد خدمات الکترونیکی فعال به همراه تعداد استفاده‌کنندگان در ۲ ماه آینده ارائه شود.
در بخش بعدی، گزارش اقدامات انجام‌شده در خصوص استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مدیریت طرح‌های بزرگ نرم‌افزاری شهرداری بیان و مقرر شد بستر لازم جهت استقبال شرکت‌های بخش خصوصی فراهم شود. همچنین در این جلسه عنوان شد که گام نخست در این فرآیند با مدیریت طرح ارتقای امنیت اطلاعات دیجیتال شهرداری برداشته شود و گزارش اقدامات انجام شده با دعوت از مدیریت «افتا» در استان اصفهان حداکثر تا آخر مهرماه سال جاری ارائه شود.
بررسی گزارش سامانه مدیریت املاک شهر بخش دیگری از این جلسه بود که طی آن مقرر شد اخذ اطلاعات املاک شهر از بانک اطلاعات موجود «سرا» و نشاندن آن‌ها در بانک اطلاعات آماده‌ شده در سامانه مدیریت املاک شهر (تولیدی سازمان فاوا) انجام و برنامه زمان‌بندی توسعه آن جهت افزودن سامانه‌های درآمد و آزادسازی در ۲ جلسه آتی ارائه شود. این مسئولیت به معاونت مالی اقتصادی با همکاری سازمان فاوا، معاونت برنامه ریزی و پژوهش و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان محول شد.