مزایای بیمه زندگی سرمد که از آن بی‌اطلاعید

به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، بیمه زندگی، نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت است که حکم پشتوانه مالی برای بیمه‌شده را دارد و علاوه بر ارائه پوشش‌های بیمه‌ای، مزایایی از جمله پرداخت سود و پرداخت تسهیلات را به همراه خواهد داشت. این نوع بیمه، در حقیقت می‌تواند مکمل بیمه تامین اجتماعی شما باشد و در صورتی که بیمه تامین اجتماعی ندارید، برای تامین آینده شما، ضروری است. یکی از مزایای دیگر بیمه زندگی، معافیت این بیمه‌نامه از پرداخت هر نوع مالیات است. اما بیمه زندگی، مزایای دیگری را هم برای بیمه‌گذاران به همراه دارد. پرداخت سرمایه پوشش فوت، به همراه اندوخته بیمه‌نامه در صورت فوت بیمه‌شده به استفاده‌کنندگان از بیمه‌نامه به صورت یکجا و یا به صورت مستمری، پرداخت سرمایه پوشش فوت ناشی از حادثه به همراه سرمایه پوشش فوت به هر علت و پرداخت غرامت نقص عضو جزئی و کلی ناشی از حادثه حداکثر به میزان سرمایه فوت از مزایای بیمه زندگی است. همچنین بیمه‌شدگان در مدت استفاده از این بیمه‌نامه، تحت پوشش پرداخت هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه و پرداخت هزینه‌های بیماری‌های خاص، بر اساس مفاد بیمه‌نامه خود هستند و در صورت از کارافتادگی کامل و دائم بیمه‌گذار، از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود و همچنین تا سه برابر حق بیمه پرداختی را به عنوان مستمری پرداخت خواهد شد.

 

مهر پاسارگادیان در مهرماه شامل حال دانش‌آموزان روستای زینبی قشم شد

بانک پاسارگاد در ادامه فعالیت‌ها و حمایت‌های فرهنگی خود در حوزه مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه فضاهای آموزشی در نقاط مختلف کشور، مدرسه "پاسارگاد" را در شهرستان قشم استان هرمزگان، افتتاح کرد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی‌بانک پاسارگاد، آئین افتتاح مدرسه پاسارگاد، در روز شنبه مورخ 2 مهر‌ماه 1401 مصادف با اولین روز سال تحصیلی جدید، با حضور دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و برخی از اعضای هیأت‌مدیره و مدیران عالی این بانک، دکتر فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، دکتر قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، دیرباز مدیر آموزش و پرورش قشم، دکتر هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، ائمه جمعه اهل تشیع و اهل سنت قشم، مرادی نماینده مجلس، دکتر محمد حسینی فرماندار و جمعی دیگر از مسئولین محلی و اهالی شهرستان قشم برگزار شد.
گفتنی است بانک پاسارگاد با احداث این مدرسه 7کلاسه در روستای زینبی شهرستان قشم، ضمن ایجاد فضای آموزشی شایسته و درنظر گرفتن امکاناتی چون کتابخانه، آزمایشگاه، کلاس هوشمند تعاملی مجهز به رایانه و فراتاب ویدیو (پروژکتور)، زمینه تحصیل بیش از 400 نفر از فرزندان عزیزمان در این منطقه را فراهم کرده است.

حضور بیمه تجارت‌نو
در نمایشگاه ایران پلاست
شرکت بیمه تجارت‌نو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تهران حضور یافت.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست 30شهریور ماه لغایت 2مهرماه 1401در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزارشد.
شرکت بیمه تجارت نو نیز با هدف معرفی توانمندی های بیمه ای خود در کنار بانک تجارت در این نمایشگاه حضور یافت.
دراین نمایشگاه تعداد زیادی از شرکت‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاهی، و... حضوربه عمل آوردند.

آخرین مهلت افتتاح و یا تکمیل موجودی سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک‌ پارسیان
با توجه به استقبال گسترده هموطنان گرامی از قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک پارسیان و به منظور فراهم سازی مشارکت هرچه بیشترآنان درانجام این اقدام خیر و خداپسندانه، آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی سپرده‌ های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی تا تاریخ 24 مهرماه 1401 تمدید شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، مراسم نهایی قرعه کشی این دوره از حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی 26 مهر ماه 1401 با حضور هیات نظارت برگزار می‌شود و پس از برگزاری مراسم، اسامی برندگان از طریق شعب سراسر کشور و پایگاه‌های اینترنتی بانک پارسیان و صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان از طریق آدرس www.parsian-bank.ir و www.sandogh.parsianbank.ir اعلام خواهد شد. شایان ذکر است؛ 7۰ فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، جایزه ویژه این دوره از قرعه کشی است. همچنین80 فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش5۰۰ میلیون ریال،9۰ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش 300 میلیون ریال، 100 کمک هزینه تحصیلی برای یک مقطع هریک به ارزش 200 میلیون ریال، 200 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به ارزش 100 میلیون ریال، 300 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش5۰ میلیون ریال و 400 جایزه نقدی 40 میلیون ریالی، 500 جایزه نقدی 30 میلیون ریالی و هزاران جایزه نقدی دیگر نیز بخش دیگری از جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان است.

گروه بانک و بیمه: فصل جدید جشنواره بیمه های زندگی بیمه تعاون با هدف تقویت فرهنگسازی بیمه ای و ارائه خدمات متنوع به تمام خریداران آغاز شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، محمدحسین یوسفی، سرپرست مدیریت بیمه های زندگی از آغاز به کار فصل جدید جشنواره بیمه های زندگی از «اول مهر تا پایان آذرماه» خبر داد. یوسفی همچنین مطرح کرد: در این جشنواره برای بیمه گذاران در هر ماه 5 جایزه در نظر گرفته شده که به این ترتیب در زمان قرعه کشی مجموعاً 15 جایزه در هر فصل به خریداران بیمه های زندگی بیمه تعاون اهدا خواهد شد.
سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه تعاون همچنین تشریح کرد: افرادی که اقدام به تهیه این بیمه نامه می کنند ما به ازای هر 50 هزار تومان یک امتیاز برای تقویت شانس برنده شدن در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.
او در ادامه مطرح کرد: «در قرعه کشی صورت گرفته برای خریداران بیمه های زندگی در سال 1400 مجموعاً 56 برگزیده داشته ایم و امیدواریم که با خدمات این بیمه نامه که در حال افزایش مداوم است بتوانیم توجه افراد بیشتری را به خرید بیمه نامه زندگی جلب کرده و بدین ترتیب نقش فرهنگسازانه ای را نیز در توسعه صنعت بیمه ایفا کنیم». یوسفی همچنین از بازتکرار این جشنواره در سال 1401 سخن گفت و اعلام کرد که نخستین دوره جشنواره از اول تیر تا پایان شهریورماه برگزار شده و قرعه کشی برای انتخاب برندگان آن صورت خواهد پذیرفت. قابل توجه است که خریداران بیمه زندگی تعاون در کنار «پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن»، «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» و خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار» می توانند از مزایای معرفی نامه های بیمارستانی و پرداخت خسارت ها بر اساس تعرفه های مصوب نیز برخوردار شوند. شایان ذکر است که هم اکنون «تعداد پوشش بیماری های خاص در 4 گروه اصلی از 5 بیماری به 30 بیماری رسانده شده و در این طرح تا حداکثر 50 میلیون تومان نیز به صورت سرمایه ای پوشش داده خواهد شد». بر این اساس «گروه اول این دسته به سرطان و پیوند مغز استخوان؛ گروه دوم به بیماری های قلبی شامل سکته مغزی، اولین سکته قلبی، جراحی آئورت و...؛ گروه سوم به بیماری های اعصاب شامل تومور و ...و گروه چهارم به سایر بیماری ها شامل بیماری های وخیم کبدی و... اختصاص دارد.»

گروه بانک و بیمه: معاونت سازمان و برنامه‌ریزی پست بانک ایران، دستورالعمل ناظر بر حساب سپرده تجاری و خدمات بانکی مرتبط با آن را به شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرد. به گزارش تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی بخشنامه 148841/01 مورخ 14/06/1401 دستورالعمل ناظر بر حساب سپرده تجاری و خدمات بانکی مرتبط با آن را به منظور اجرای قوانین و مقررات ناظر بر تفکیک این حساب‌ها با سپرده‌های غیرتجاری پس از آماده سازی زیرساخت‌های لازم و تدوین مقررات مرتبط با این حساب‌ها به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد. براساس این دستور العمل که در شهریور ماه به تایید هیات عامل بانک مرکزی ج.ا.ا رسیده است، تمامی حساب های سپرده بانکی اشخاص حقوقی ، حساب تجاری محسوب شده و حساب سپرده بانکی اشخاص حقیقی، حساب غیر تجاری است و فقط در صورت طی یکی از تشریفات ذکر شده در ماده (4) دستورالعمل به حساب تجاری تبدیل می شوند . همچنین، موسسه اعتباری صرفا مجاز به پذیرش درخواست تجاری شدن حساب سپرده مشتری خارجی است که یکی از مجوزهای فعالیت معتبر شامل اجاره اشتغال صادره توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یا سرمایه گذاری خارجی موضوع ماده (٦) قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی را ارائه کنند. این دستورالعمل می افزاید: مشتریان خارجی فعلی موسسات اعتباری که از ابزار های پذیرش استفاده می کنند ، یک سال مهلت دارند تا مجوز های لازم را اخذ و ارائه کنند و موسسه اعتباری مجاز به پذیرش درخواست ورود شریک جدید به حساب تجاری مشترک نیست.