احتمال زایمان یوز ایران در اریبهشت

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: در صورت قطعی شدن بارداری " ایران" تنها یوزپلنگ ماده سایت تکثیر در اسارت پارک ملی توران بیارجمند شاهرود توله یوز خود را اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دنیا می‌آورد.
به گزارش تجارت" بهرامعلی ظاهری با بیان‌ اینکه مدت زمان دوره بارداری یوزپلنگ‌ها ۹۰ تا ۹۵ روز است، افزود: پس از فرآیند رشد و نمو جنین در رحم یوزپلنگ مادر و ایجاد شرایط طبیعی در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ شاهد به دنیا آمدن یوز ها خواهیم بود.
ظاهری با بیان اینکه لایروبی چشمه‌ها، جلوگیری از ارتباط مستقیم بین حیوانات حیات وحش و دام‌های اهلی با هدف کاهش انتقال بیماری‌های مشترک و ضدعفونی کردن آبشخورها به طور مستمر انجام می‌شود، افزود: یک صد تن علوفه برای زیستگاه‌های حیات وحش و طعمه یوزپلنگ‌ها در منطقه توران تامین و توزیع شده است و بخشی از هزینه این علوفه‌ها را خیران و طبیعت دوستان انجام داده اند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: توله یوز "تلخاب" تلما و چهار توله آن نیز تابستان امسال در پارک ملی توران مستند و ثبت شده است.

 

کاشت و توزیع ۵۰۰۰ نهال توسط شهرداری

به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری، شهردار شهریار از کاشت و توزیع ۵۰۰۰ اصل نهال مثمر و غیر مثمر در شهر شهریار خبر داد.
علی کیوانی - شهریار؛ با حضور فرماندار شهرستان شهریار، بخشدارمرکزی ، شهردار شهریار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین و دانش آموزان دبستان حضرت علی اصغر (ع) مراسم روز درختکاری در دو منطقه از شهرشهریار برگزار شد .
محمدصادق کولی وند شهردار شهریار در این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت توسعه فضای سبز بر ارتقاء کیفیت زندگی و سلامت شهروندان گفت :کاشت درخت و درختچه با بهره گیری از آبیاری قطره ای وکاشت گل و گیاه کم آب بر و برنامه ریزی برای حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز با مشارکت و همکاری شهروندان در اولویت برنامه ریزی شهری قرار دارد و این مسئله در شهریار به عنوان ریه تنفسی تهران دارای اهمیت بیشتری است. خوشبختانه در یکسال گذشته با فعالیت مناسب در حوزه فضای سبز و حوزه فرهنگی و اجتماعی شاهد تحقق اهداف وبرنامه ها در توسعه فضای سبز و ارتقاء سرانه فضای سبز بودیم که امیدوارم با برنامه ریزی وهمکاری بیشتر شهروندان ،گام های بلند تری در حفظ محیط زیست و توسعه فضای سبز در حوزه شهری برداشته شود.

انعقاد 82 قرارداد سرمایه ای
در سال 1401 در شرکت گاز البرز
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از انعقاد 82 قرارداد سرمایه ای در سال 1401 خبر داد و گفت: در سال1401 در بخش سرمایه ای 82 قرار داد بالغ بر 600 میلیارد تومان تا کنون منعقد شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان البرز، سیدرضا غفاریان با اشاره به اینکه حدود 30 قرارداد هم در بخش جاری بالغ بر 190 میلیارد تومان منعقد شده است،افزود: پروژه های در دست اقدام نیز حدود 25 پروژه با بودجه برآوردی 214 میلیارد تومان بوده که در فرایند پیمان سپاری است. مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد و با سرعت عمل پیمانکاران، پروژه گازرسانی به روستاهای استان البرز پیش از موعد مقرر به پایان می رسد و به زودی جشن سبز شدن استان البرز برگزار می شود.

جابه جایی بیش از دو میلیون مسافر
در جنوب استان سیستان و بلوچستان
رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از جابجایی دو میلیون و 142 هزار و 890 نفر مسافر از مبدأ جنوب استان از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه سالجاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان؛ احسان کاظمیان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا پایان بهمن ماه امسال دو میلیون و 142 هزار و 890 مسافر درون و برون استانی از طریق 312 هزار و 719 سفر توسط ناوگان حمل ونقل اتوبوس،مینی بوسی و سواری در جنوب استان انجام شده است. وی ضمن تاکید بر ضرورت ایمنی در جابجایی مسافر،افزود : سیاست این اداره کل، حمل ایمن مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود. کاظمیان افزود: نسبت جا به جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش و نسبت کل تعداد سفر 5 درصد افزایش داشته است. رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود. لازم به ذکر است؛ بیش از 870 راننده در بخش مسافری در جنوب استان فعالیت دارند.

مرکز بهداشت سلامت
آب اصفهان را تایید کرد
اصفهان- مدیر مرکز پایش و کنترل کیفیت شرکت آبفای استان اصفهان گفت: مرکز بهداشت اصفهان سلامت آب اصفهان را تایید کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
فهیمه امیری با بیان اینکه کیفیت آب اصفهان از مخزن سد زاینده رود تا زمانی‌که به دست مصرف کننده می‌رسد، کنترل می‌شود: اظهار داشت: مرکز بهداشت استان اصفهان ناظر بر تمامی مراحل بهداشت آب بوده و فرآیند را کنترل می‌کند. مدیر مرکز پایش و کنترل کیفیت شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه‌ای استان سال گذشته مطالعاتی در مورد آلاینده‌های نوپدید و شیمیایی در آب رودخانه زاینده‌رود انجام داد، خاطرنشان کرد: این مطالعات نشان داد که میزان آنتی بیوتیک‌ها در مسیر رودخانه بسیار کمتر از حد مجاز و در حد میکروگرم بود و آلاینده‌ای که بر سلامت آب مشکل ایجاد کند، وجود ندارد. امیری در خصوص استفاده از سموم کشاورزی در اراضی کشاورزی اطراف سد و رودخانه زاینده‌رود و احتمال ورود آن به منابع آب، ابراز داشت: در اطراف سد زاینده رود زمین‌های کشاورزی وجود دارد و ما این نگرانی را با سازمان جهاد کشاورزی مطرح کردیم اما مسئولان جهاد کشاورزی اعلام کردند به‌دلیل افزایش قیمت سموم کشاورزان تمایلی به استفاده از این‌ها ندارد و به صورت کنترل شده استفاده می‌کنند؛ همچنین شرکت آبفا در برنامه ایمنی آب شهر اصفهان این آلاینده‌ها را پایش می‌کند و هیچکدام از این سموم و آلاینده‌های نوپدید در آب آشامیدنی مردم اصفهان وجود ندارد و با اطمینان سلامت آب شرب توسط شرکت آب و فاضلاب و مرکز بهداشت استان تأیید می‌شود.

کاشت ۱۵۰ هزار اصله نهال در هفته درختکاری در هرمزگان آغاز شد
بندرعباس - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: کاشت ۱۵۰ هزار اصله نهال در هفته درختکاری در هرمزگان آغاز شد. سید محمد نور موسوی در مراسم روز درختکاری که در کوهستان پارک پنجه علی برگزار شد گفت: سیستم مانیتورینگ منابع طبیعی کل پایش اراضی ملی را انجام می‌دهد. موسوی عنوان کرد: پنجره واحدزمین که اردیبهشت ماه راه اندازی می شود فساد را کاهش داده و تسریع در امور را انجام می‌دهد. هفته منابع طبیعی با مشارکت مردم معنا می یابد و حفظ خاک مهمتر از آب است. موسوی خاطرنشان کرد: استان سیل خیز است و میزبان سیل هست که باید به درستی مدیریت شود تا مهار آبها را داشته باشیم. تمامی طرحهای منابع طبیعی در قالب احاله مدیریت هست ویا با مشارکت مردم انجام می شود. بیشترین کارها در بالادست کشاورزی و قنوات و.... انجام می شود.

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد ؛

جلیل کریمی - اولین مرکز توسعه وتولید قراردادی ایران با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس پارک‌ علم و فناوری البرز و مسئولان کشوری و استانی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی‌(صندوق پزوهش و فناوری البرز) و با نماد پیوند دانش وصنعت در پارک علم و فناوری البرز افتتاح و ۳ تفاهم نامه و موافقت‌نامه نیز به امضا رسید.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این مراسم گفت: در زمانی که بسیاری ترجیح می‌دهند سرمایه خود را به موارد دیگر تبدیل کنند ایجاد چنین مرکزی جای تقدیر دارد.
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه مفهوم مراکز هم آفرینی که در دنیا آن را با نام cdno می‌شناسند این است که در دنیا همه ارزش‌ها به سمت دارایی‌های نامشهود می‌رود و فرمول‌ها و دستاوردهای علمی هستند که در حال ارزش پیدا کردن هستند،افزود: از 100 شرکت بزرگ دنیا 90 درصد ارزش بازار این شرکت‌ها دارایی نامشهود و فناوری است. بنابراین در این فضایی که زیرساخت ها کمتر ارزش دارد جوانان و دانشمندانی هستند که فکر و حتی طرح‌ها و ایده‌های پیاده شده دارند اما سرمایه ثابت ندارند و در همین راستا زیرساخت را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا تولید اشتراکی انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه ما در معاونت علمی آماده هر گونه کمکی هستیم‌، به اهمیت مجتمع تحقیقات شهدای جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود :این مجتمع یک فرصت بزرگ است می‌تواند مرکز رفت و آمد جوانان استان باشد و این آمادگی وجود دارد که تماما این وسعت 100 هکتاری به زیست بوم زندگی جوانان با استعداد و نخبه شود.
رییس جهاد دانشگاهی کشورنیزبا بیان اینکه یکی از اهرم های اصلی برای پیشرفت کشور مردم هستند،گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا متکی به مردم بود و هر جایی موفقیتی داشتیم با حضور مردم رقم خورد.
حسن مسلمی نایینی با اشاره به اینکه با توجه به پتانسیل و ظرفیت دولت، نیاز شدید به کمک مردم داریم و باید بخش خصوصی برای انجام کارهای بزرگ کمک حال دولت باشد، افزود: این مرکز با همت مردم و بخش خصوصی در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه دانشجویان و جوانان ایرانی در تمام دانشگاه های دنیا سرآمد هستند، ادامه داد: برای نگهداری این جوانان باید هزینه کنیم و با حمایت هایی که در این مرکز خواهیم داشت امیدواریم بتوانیم از مهاجرت جوانان جلوگیری کنیم.
رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: جهاد دانشگاهی حلقه واسطه بین صنعت و دانشگاه است و با حمایت دانشگاهی از محصولات این دستاوردها را توسعه و تبدیل به محصول مورد نیاز جامعه و تمام مراکز خدماتی کند. مسلمی نایینی خاطرنشان کرد: در طول این ۴۳ سال و در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه های پزشکی موفقیت های زیادی داشته ایم و یکی از بهترین این موسسات و پژوهشگاه ها در کشور ، پژوهشگاه رویان است.
رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرزدرسخنانی با بیان اینکه اگر بخواهیم سرمایه های ملی مملکت را حفظ کنیم باید بستر اشتغال برای جوانان فراهم شود،گفت: برای نجات کشور و ارتقای تولید باید آغوش مان را به روی بخش خصوصی باز کنیم و نمونه آن افتتاح این مجموعه است.
حسن محمد علیزاده با اشاره به اینکه یک سال پیش با تفاهم این مجموعه تحویل گرفته شد و کمتر از ۷ ماه ساخته شد، افزود: ۲۵ سهامدار در کنار ما قرار گرفتند و با اختصاص بودجه و مشورت و راهنمایی توانستیم این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.
رئیس هیئت مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز خاطرنشان کرد:بخش خصوصی ممکن است دغدغه هایی داشته باشد، اما همه اینها مسائل داخلی است و خط قرمز ما حفظ حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ایران است.
رئیس پارک علم و فناوری البرز نیز در حاشیه این مراسم گفت: راه اندازی مرکز توسعه و تولید قراردادی ایران نه تنها زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان البرز را متحول می کند بلکه می تواند به عنوان الگوی موفق در استان هایی که زیرساخت ها و شرایط آن را دارند ایجاد و تکثیر شود.
مهدی عباسی با اشاره به اینکه"پارک علم و فناوری البرز" در سال 1401 در میان ۵۱ پارک علم و فناوری کشور به عنوان پارک برتر کشور در زمینه فروش محصولات فناورانه هم در داخل و هم خارج از کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت،افزود: با راه اندازی و افتتاح مرکز توسعه و تولید قراردادی امیدواریم میزان فروش و افزایش اشتغال پارک همچنان تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه اینکه این ساختمان با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال و در مساحت ۷۰۰۰ هزار متری به بهره برداری رسید خاطرنشان کرد: این مجتمع با سرمایه گذاری و همکاری صندوق پژوهش و فناوری استان البرز ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجتمع شهدای جهاد دانشگاهی در چهار طبقه بنا شده و ۱۱ شتابدهنده تخصصی در ۱۱ حوزه اصلی و مورد نیاز صنایع استان البرز و با هدف ایجاد پیوند میان دانشگاه و صنعت فعالیت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اتصال 4 نقطه از شبکه آب بهداشتی به خط انتقال علی آباد گفت: از این پس شاهد آبرسانی بهتر و مطلوب‌تر به مناطق 2 و 6 شهری خواهیم بود.
فقیه – تجارت، به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری با اشاره به برنامه ریزی های صورت به منظور آبرسانی مطلوب تر به نقاط مختلف شهر گفت: در همین راستا طبق برنامه اصلاح و توسعه شبکه، تعویض شیرخط های فرسوده و تعمیرات شیرآلات خطوط اصلی در دستور کار قرار دارد. وی با تاکید بر اهمیت استمرار خدمات و آبرسانی در شهر اظهار داشت: این امر مستلزم تمهیدات فنی و مهندسی است زیرا در صورت بروز هرگونه شکستگی و یا خرابی روی خطوط پرفشار اصلی، آب منطقه وسیعی از شهر دچار قطعی خواهد شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه برای جلوگیری از این مشکلات و همچنین رعایت مباحث پدافند غیرعامل نیز برنامه هایی اتخاذ کردیم، گفت: در همین راستا قرار شد از خط انتقال علی‌آباد، اتصال‌هایی به شبکه منطقه غرب قم ایجاد شود تا در صورت بروز مشکل در خط اصلی بتوان با استفاده از این خط آب مورد نیاز را به شبکه تزریق و از اختلال و قطعی آبرسانی جلوگیری کرد.
وی آسیب‌دیدگی در خط اصلی آبرسانی در روزهای اخیر که منجر به قطع آب ایستگاه‌های آبسار شد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: از این فرصت استفاده شد و با برنامه‌ریزی که از قبل انجام صورت گرفته بود، ضمن تعویض دو شیرخط اصلی که دچار آسیب‌دیدگی شده بود با هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیارد ریال در 1 نقطه از جمله شهرک فاطمیه و 3 نقطه در بلوار بنی فضل اتصال‌هایی به شبکه از خط انتقال علی‌آباد انجام شد. مهندس بختیاری با بیان اینکه در این عملیات 8 اکیپ عملیاتی شامل 30 نفر به صورت شبانه‌روزی عملیات تخلیه آب، تخریب و حفاری، برشکاری، تعویض و نصب اتصالات و آبگیری مجدد خطوط را انجام دادند، ابراز داشت: در حال حاضر آبرسانی در شبکه آب شیرین و بهداشتی به حالت عادی بازگشته است و با اقداماتی که انجام شد امیدواریم شاهد آبرسانی هر چه بهتر و با کیفیت مطلوب‌تر در منطقه غرب قم باشیم.

اردبیل-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اردبیل گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در اردبیل با پرداخت تسهیلات اشتغالزا فرصت اشتغال ۳۰ هزار نفر را در روستاهای استان اردبیل فراهم کرد.
مهدی افتخاری در آئین ملی جایزه احسان در اردبیل اظهار کرد: بنیاد احسان به عنوان اجتماعی‌ترین تشکل زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام فعالیت خود را از سال ۹۷ در استان اردبیل شروع کرد تا در کنار تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی با همراهی گروه‌های جهادی در مناطق محروم حاضر شده و خدمات متنوع را ارائه کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز در قالب جایزه ملی احسان منتخبان گروه‌های مردمی و جهادی مورد تجلیل و تکریم قرار می‌گیرند تا قدردان تلاش و فعالیت‌های آنها در حوزه‌های مساجد، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی و … باشیم.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اردبیل افزود: در ایام کرونا ۸ مرحله رزمایش همدلی در استان اردبیل به همت بنیاد احسان برگزار شد تا کمک‌های مردمی و خیرین را به سمت نیازمندان سرازیر کنیم.
افتخاری بیان کرد: بیش از ۶۵۰ گروه جهادی با این بنیاد همکاری نزدیکی را دارند که ما از بین آنها ۳۰ نفر را در ۱۰ عرصه مورد تجلیل و تکریم قرار دادیم.
وی ادامه داد: بیش از ۱۵۰ هزار بسته بهداشتی، پروتئینی و غذایی در قالب این رزمایش بین نیازمندان توزیع شد و در کنار آن اجرای پویش «لبخند احسان» ویژه خدمات دندانپزشکی، احسان غدیر و تهیه و توزیع موادغذایی در ایام عید غدیر را شاهد بودیم.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اردبیل تصریح کرد: در قالب پویش «نسیم احسان» توزیع کولر در مناطق گرمسیر استان و پویش «دلگرمی احسان» توزیع بخاری و لباس گرم را در بین گروه‌های نیازمند جامعه شاهد بودیم.
افتخاری از اعزام زائران اربعین حسینی در قالب پویش «نذر احسان زائر» خبر داد و اظهار کرد: امدادرسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان نیز در مناسبت‌های مختلف انجام شده است.

گیلان_فرحی؛ آیین افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود همزمان با افتتاح 78 پروژه درمانی سازمان تامین اجتماعی بصورت ویدیویی در سراسر کشور با حضور دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ،دکتر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ،دکتر عین الهی وزیر بهداشت و دکتر موسوی ریاست سازمان تامین اجتماعی و استاندار گیلان ،نماینده ولی فقیه در گیلان ،نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در شب میلاد حضرت مهدی (عج) برگزار شد.
دکتر موسوی ریاست سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: امروز مفتخریم 78 پروژه سازمان تامین اجتماعی در 23 استان کشور در دولت مردمی به بهره برداری می رسد.
ریاست سازمان تامین اجتماعی ادامه افزود: به برکت این پروژه ها که در دورترین نقاط کشور به افتتاح می رسند حدود 1100 نفر مشغول به کار می شوند.دکتر موسوی در ادامه گفت : در طی این مدت در دولت مردمی افزایش چشمگیری در ارتقاء تعداد تخت های بیمارستانی در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی داشته ایم.ریاست سازمان تامین اجتماعی در پایان افزود:در دولت سیزدهم توانستیم 88 هزار میلیارد از بدهی سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم.
وزیر بهداشت نیز در این مراسم از تلاش و همت مسئولین سازمان تامین اجتماعی در ستاد و مراکز استان ها جهت افتتاح پروژه های سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد و گفت: امیدوارم با افتتاح این پروژه ها مردم مناطق مختلف کشور از مزایای این پروژه ها بهره مند شوند.
دکتر علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت:با توجه به تعداد زیاد افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی انتظار داریم مراکز درمانی این سازمان با تجهیزات به روز به بیمه شدگان و دیگر آحاد جامعه خدمات شایسته ارائه نمایند.
همچنین با حضور یمارستان 64 تخت خوابی شهید املاکی بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در کومله شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.
در ابتدای آیین افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله ،دکتر ابراهیمی مدیر درمان استان گیلان ضمن تقدیر از خانواده مرحوم دکتر فاطمی برای اهدای زمین این بیمارستان به مساحت دو هکتار و همچنین خیرمقدم خدمت مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین خانواده شهید سرافراز اسلام حسین املاکی گفت: امروز خرسندیم که توانستیم طی قولی که به استاندار جهادی گیلان دکتر عباسی داده بودیم بیمارستان 64 تخت خوابی شهید املاکی گیلان را برای ارائه خدمات درمانی به حدود سیصد هزار نفر از بیمه شدگان شرق استان به افتتاح برسانیم.
دکتر ابراهیمی ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل انقلابی سازمان تامین اجتماعی کشور از پروژهای درمانی سازمان گفت: بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود در طی یک سال گذشته 50 درصد پیشرفت داشته است و امروز آماده بهره برداری است و ارائه خدمت به مردم
منطقه است.
دکتر پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی نیز در افتتاحیه بیمارستان شهید املاکی گفت: امروز مسئولین باید در جهت ارتقا سطح رفاه و آسایش مردم گام بردارند.دکتر محمدنژاد در ادامه اضافه کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه ارزشمند بیمارستان شهید املاکی در لنگرود هستیم و امیدواریم این پروژه که با همت مسئولین تامین اجتماعی و پی گیری های شبانه روزی مدیر درمان استان دکتر ابراهیمی به نتیجه رسید در جهت رفاه و آسایش مردم منطقه سهم مهمی داشته باشد.
دکتر عباسی استاندار گیلان نیز در آیین افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود گفت:امروز با سعی و همت مسئولین سازمان تامین اجتماعی توانستیم یکی از خلاء های درمانی شرق گیلان را تا حدودی مرتفع نماییم.نماینده عالی دولت ضمن انتقاد از ارجاع بیماران بیمارستان های دولتی توسط بعضی از پزشکان به بیمارستان های خصوصی گفت:امیدوارم در آینده با تجهیز و بروزرسانی بیمارستان های دولتی استان شاهد چنین اتفاقی نباشیم.