با 20 هزار تومان خانه خود را برای عید بیمه کنید
مدیر بیمههای آتش سوزی بیمه رازی گفت: در پی دغدغههای خانوادهها برای ایام عید نوروز طرح بیمه آتش سوزی بیمه رازی با حداکثر پوشش و حداقل 20 هزار تومان حق بیمه به صنعت بیمه معرفی شد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین المل بیمه رازی، رضا بیگدلی که مهمان پنجاه و نهمین سهشنبههای پاسخگویی بود در رابطه با طرح عیدانه بیمه آتش سوزی بیمه رازی گفت: یکی از دغدغههای افراد جامعه در ایام نوروز امنیت محل مسکونی و وسایل داخل آن است که برای رفع دغدغه افراد جامعه بیمه رازی طرح عیدانه آتش سوزی با محوریت منازل مسکونی طراحی کرده است.
او با اشاره به مدت زمان یک ماهه بیمه نامه آتش سوزی طرح عید، ادامه داد: طرح مذکور با حداکثر پوششهای بیمهای همچون سرقت، زلزله، آتش سوزی، مسئولیت در قبال همسایگان و حوادث طراحی شده و اولویت بر آن است تا بیشترین همراهی با بیمهگذار صورت گیرد. مدیر بیمههای آتش سوزی بیمه رازی، خاطرنشان کرد: بیمهنامه آتش سوزی بیمه رازی برای ایام عید نوروز در قالب سه بسته بیمهای طراحی شده که در بالاترین سطح آتش سوزی، سرقت، مسئولیت . زلزله را تحت پوشش قرار میدهد.
شرکت «ارتباط فردای» بانک آینده؛ آماده حضور در بازار سرمایه
شرکت ارتباط فردا، پیشروترین هلدینگ فینتک و لندتک کشور، به عنوان بازوی دیجیتال بانک آینده، ورود به بازار سرمایه را در برنامه راهبردی خود، قرار داده است. در همین راستا، فرآیند ثبت پذیرش این شرکت در سال 1401 شروع شده و پس از طی مراحل قانونی، بهزودی سهام آن در فرابورس عرضه عمومی میشود. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، شرکت ارتباط فردا، وابسته به بانک آینده، از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از خوشنامترین و پیشروترین شرکتهای فعال در این حوزه در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه میدهد که میتوانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیان، تأثیر قابلتوجهی داشته باشند. در 11 ماهه منتهی به اسفند ماه سال 1401 بیش از 12000 میلیارد ریال درآمد و 1000 میلیارد ریال سود خالص در این شرکت محقق شده است. در پی این روند رو به رشد در سال 1401 و تحقق اهداف ترسیمشده در خصوص درآمد و سود خالص کسبشده، بانک آینده به عنوان سهامدار عمده شرکت ارتباط فردا، برنامههای توسعهای ویژهای را طی سال 1402 برای این شرکت در نظر دارد.
«خوبرو» دبیر برتر هیئت رئیسه استانها شد
رئیس شعبه انزلی بیمه حافظ در مراسم سالروز تاسیس سندیکای بیمه گران ایران به عنوان یکی از دبیران برتر هیأت رئیسه استانها در سال 1401 شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، حنانه خوبرو حقبیان، رئیس شعبه انزلی بیمه حافظ که در جایگاه دبير سنديكاي استان گیلان فعالیت می کند، روز گذشته در مراسم سالروز تاسیس سندیکای بیمه گران ایران در میان دبیران برتر قرار گرفت. خوبرو که فعالیت بیمه ای خود را از سال 91 در بیمه حافظ آغاز کرده است؛ اکنون بیش از 10 سال است که به عنوان رئیس شعبه در بیمه حافظ فعالیت می کند و در این مدت فعالیت های خود را در صنعت بیمه گسترش داده و در سندیکای بیمه گران استان نیز فعالیت دارد.
کاشت نهال توسط معاون اجرایی
و اعضای هیئت مدیره بیمه آرمان
معاون اجرایی و اعضای هیئت مدیره بیمه آرمان به مناسبت روز درختکاری نهال کاشتند. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان در راستای اجرای طرحهای مسئولیت اجتماعی، ترویج و دعوت از آحاد مردم به کاشت و نگهداشت درختان ، با حضور حمیدرضا امیر حسنخانی نایب رئیس هیئت مدیره و معاون اجرایی و داوود الماسی عضو هیئت مدیره و همچنین حسن هاشمی معاون مالی و سرمایه گذاری، سه اصله نهال به مناسبت روز درختکاری در محوطه ساختمان بیمه آرمان کاشته شد. گفتنی است این سنّت حسنه همه ساله در روز درختکاری و در راستای احیای فضای سبز شهری در مجموعه بیمه آرمان انجام می شود.
طرح آب شیرین كن شركت
مهندسی نانوحسگرها افتتاح شد
طرح شرکت مهندسی نانوحسگرها در سفر رییس جمهوری به استان بوشهر و با تأمین مالی بانک صنعت و معدن در این استان افتتاح شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، طی مراسمی در روز جمعه دوازدهم اسفندماه با حضور رییس جمهوری، طرح شرکت مهندسی نانوحسگرها با ظرفیت عملی 3 میلیون مترمکعب در سال، با تسهیلات 150 میلیارد ریالی این بانک مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت. این طرح به منظور تولید آب شیرین برای شهرهای دالکی، وحدتیه و روستاهای هم جوار آن در استان یادشده احداث شده است. گفتنی است، این بانک تاکنون در ایجاد و احداث طرح های آب شیرین کن با مجموع ظرفیتی بالغ بر 200 میلیون متر مکعب مشارکت داشته است.
گروه بانک و بیمه: سرپرست مدیریت امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران با اشاره به جلسات ارزیابی عملکرد 11 ماهه بانک در سال جاری که از اول تا پنجم اسفندماه با حضور مدیران و معاونان شعب استانها، مناطق، مدیرعامل، مدیران امور و روسای ادارات ستادی مرتبط برگزار شد، گفت: مدیریت شعب استانهای قزوین، خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و اصفهان در شاخصهای بررسی شده، طی 11 ماه گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند و در صدر استانهای کشور، قرار گرفتند.
به گزارش تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، داود قزلباش سرپرست مدیریت امور استانها و بازاریابی پست بانک ایران
با بیان اینکه در این جلسات عملکرد هر استان به صورت خاص در 10 شاخص مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: بررسی شعب و باجه های موفق و ناموفق در تحقق هدف جذب منابع، استقلال و ساماندهی باجه های ضعیف در جذب منابع، مدیریت منابع، مصارف،کنترل و پیگیری مطالبات با توجه به اهمیت استان، درصد تحقق تعهدات و ضمانتنامه های صادره و سهم استان در مقایسه با کل کشور، خدمات ارزی در شاخص های عملکرد ارزی و تعهدات رفع نشده، بخشی از این شاخصها بوده اند.
سرپرست مدیریت امور استانها و بازاریابی با اشاره به اینکه در ادامه جلسات پنج شاخص دیگر نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، تصریح کرد: مدیریت درآمدهای غیر مشاع و توجه به شاخصهای مهم محقق کننده درآمد غیر مشاع استان، چک و مدیریت نقدینگی و مقایسه چکهای واگذاری، عهده و تفاوت آنها، بانکداری الکترونیک، مقایسه و بررسی نسبت کارتهای مروارید و مروارید پلاس صادره به کارتهای اعتباری صادره و افزایش سهم بازار در استان و بررسی نقاط قوت و ضعف استان در جذب منابع و سهم استان ها از منابع کل کشور از دیگر شاخصهای بررسی شده در این
جلسات بود.
قزلباش با تاکید بر اینکه جناب مدیرعامل در این جلسات، با توجه به نقاط ضعف هر استان در شاخصهای مختلف،
پیشنهادهای خود را برای رفع آن مشکل ارائه داد، گفت: مدیریت منابع، مصارف، ایجاد تعادل و نسبت منطقی بین منابع و مصارف هر استان، توجه ویژه به مطالبات سررسید گذشته، تعهدات رفع نشده ارزی و تلاش برای اخذ مجوز پلیس پیشگیری برای باجه ها برخی از این پیشنهادها بود.
سرپرست مدیریت امور استانها و بازاریابی با اشاره به عملکرد مناسب 8 استان در پایان جلسات ارزیابی گفت: مدیریت شعب استانهای قزوین، خوزستان، آذربایجان
غربی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و اصفهان در شاخصهای بررسی شده، طی 11 ماه گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند و در صدر استانهای کشور قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه نظرات اعلام شده مدیران ارشد بانک و مدیران شعب استانها نشان میدهد که برگزاری این جلسات با حضور مدیران و معاونان شعب استانها نتایج بهتری را در پی دارد، افزود: در جلسات حضوری و خاص الویتها به شکل بهتری برای مدیران شعب استانها تبیین و نقاط قوت و ضعف هر استان به صورت خاص بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.
قزلباش با تاکید بر اینکه دعوت از معاونان استانها و مناطق در همسویی تیم مدیریت شعب استان و مناطق با سیاست های بانک بسیار موثر است، ادامه داد: همچنین تقدیر حضوری از استانهای برتر موجب تقویت انگیزه همکاران بخش اجرایی میشود.
سرپرست مدیریت امور استانها و بازاریابی با اشاره به اینکه آشنایی بیشتر مدیران ارشد بانک و ستادی با ظرفیت مشکلات و موانع خاص هر استان و منطقه یکی دیگر
از دستاوردهای تغییر جلسات ارزیابی 11 ماهه از شیوه غیر حضوری به شیوه حضوری بوده است،
تصریح کرد: تبیین اهداف بلند مدت بانک در سال آتی و آشنایی با چشم انداز شاخصهای ارزیابی، تحلیل نقاط قوت و ضعف استانها و مناطق و راهکارهای لازم
برای بهبود وضعیت و شناسایی ظرفیت و توانمندی تیم مدیریتی استان، در چارچوب سیاستهای بانک در سال آتی بخش دیگری از دستاوردهای این جلسات به شیوه حضوری بوده است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اجرای این روند در سالهای آتی باعث همدلی و همسویی بیشتر در شناسایی و رفع چالشهای بانک با کمک بخش اجرا و ستاد شود.