چوکام خمام را نو و متفاوت بسازید

خمام - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به شهر شدن چوکام خمام، گفت: چوکام را با مطالعه شهرهای دیگر گیلان نو و متفاوت بسازید. جواد شفیعی ثابت در نشست شورای اداری خمام، اظهار کرد: عملکرد مدیران در لایه‌های مختلف مدیریتی مورد ارزیابی قرار گیرد. وی با تاکید بر رویکرد برنامه محوری مدیران در بخش‌های مختلف، افزود: مدیران برای تسهیل بخشی امورات مختلف برنامه داشته باشند. مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به رویه مردمی و انقلابی دولت سیزدهم، بیان کرد: دولت سیزدهم با اتکا به مردم و اندیشه جوانان و نخبه پروری کارها را پیش می‌برد. شفیعی ثابت با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت بانوان در بخش‌های مختلف مدیریتی، اضافه کرد: شرایط برای بهره گیری از ظرفیت بانوان و جوانان در حوزه‌های مختلف فراهم است. وی با اشاره به گشایش‌های دیپلماسی در روابط بین المللی ایران، افزود: روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری با کشورهای منطقه بویژه چین و عربستان دستاوردهای مثبتی برای ایران خواهد داشت. مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با اشاره به شهر شدن چوکام خمام، بیان کرد: چوکام را با مطالعه شهرهای دیگر گیلان نو و متفاوت بسازید. شفیعی ثابت با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، اضافه کرد: عملکرد مدیران در بخش‌های مختلف میزان مشارکت مردم انتخابات را ارتقا می بخشد.

 

كسب گواهینامه بین المللی مدیریت كیفیت

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان قم از کسب گواهینامه بین المللی مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 خبر داد.
فقیه – تجارت، به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، احمد نکونام با اشاره به لزوم طراحی و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی به منظور بهبود خدمات ارائه شده در این حوزه اظهار داشت: در همین راستا 16 ساعت دوره آموزشی استاندارد ایزو 9001 و 16 ساعت دوره آموزشی الزامات ایزو برای کارکنان معاونت مالی و پشتیبانی برگزار شد.
وی با بیان اینکه پس از برگزاری دوره‌های آموزشی، استخراج فرایندهای هر حوزه کاری در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: روش‌های اجرایی هر فرایند احصا و پس از چند مرحله بازنگری و انجام اقدامات اصلاحی، نهایی شد. معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به ابلاغ روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌های استاندارسازی شده به واحدهای زیرمجموعه این معاونت گفت: پس از اجرایی شدن دستورالعمل‌های جدید، ممیزی نهایی توسط ممیزین شرکت csp انجام و گواهینامه ISO 9001: 2015 در حوزه معاونت مالی و پشتیبانی اخذ شد.

ساخت بیش از 650 نوع قطعه مورد نیاز نیروگاه شهید رجایی
ساخت بیش از 650 نوع قطعه مورد نیاز نیروگاه شهید رجایی از سوی متخصصان داخلی در 11 ماهه 1401 با استفاده از توانمندی های داخلی، تعداد 654 نوع قطعه مورد نیاز واحدهای نیروگاه شهید رجایی قزوین، طراحی و ساخته شد.
قریشی – تجارت، به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی،مهران پوررمضان مدیرامور بازرگانی نیروگاه با بیان این خبر گفت:به منظور حفظ آمادگی واحدهای سیزده گانه نیروگاه برای تولید برق پایدار654 نوع، قطعات مورد نیاز واحدهای نیروگاه شهیدرجایی با استفاده ازظرفیت های داخلی، دراداره ساخت داخل این شرکت،طراحی وتوسط قطعه سازان داخلی ساخته شد .
مدیر امور بازرگانی نیروگاه در ادامه بیان داشت: ساخت شفت بویلر فیدپمپ های نیروگاه سیکل ترکیبی،ساخت انواع مکانیکال سیل های نیروگاه بخار وسیکل ترکیبی، ساخت سیل استریپ ولاک استریپ های تورین نیروگاه بخار، ساخت جک هیدرولیک دایورتر دمپرهای واحد های گازی،بازسازی پوسته بویلر فیدپمپ ها،ساخت اورینگ های برج های خنک کننده،ساخت انواع کوپلینگ های دنده ای و...، نمونه هایی از اقلامی است که به تعداد 4980 عدد قطعه از آن ها ساخته شده است.
وی در پایان اظهار داشت: برای ساخت این تعداد قطعه و تجهیزات، نقشه های فنی آن در داخل نیروگاه و از سوی متخصصان اداره ساخت داخل شرکت انجام و توسط سازندگان داخلی، ساخته شده که در واحدهای نیروگاه به بهره برداری رسیده است.
گفتنی است نیروگاه شهیدرجایی با 13واحد بخاری وسیکل ترکیبی یکی از بزرگترین نیروگاه های کشور است که ضمن تولید پایدار انرژی الکتریکی، بخشی از قطعات مورد نیاز خود را با هدف کاهش وابستگی به شرکت های خارجی و به منظور کاهش هزینه های جاری، طراحی و مورد ساخت قرار می دهد.

طرح جامع توسعه
جزیره هرمز در حال تدوین است
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: طرح جامع توسعه جزیره هرمز در حال تدوین است.
مهدی دوستی در آیین بهره برداری از ۱۰۰ واحد مسکونی احداث شده توسط قرارگاه منطقه‌ای ۱۱ مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در جزیره هرمز، اظهار داشت: رسالت سپاه علاوه بر دفاع از مرزهای کشور خدمت رسانی به مردم است.
وی افزود: اقدامات سپاه در همه جا می تواند هم الگو هم آفرین باشد و این تجربه موفقی که سپاه در محرومیت‌زدایی داشته در کشورهای منطقه هم انجام می‌شود، هر جایی که نیاز باشد خدمتی به مظلومی ارائه شود سپاه را آنجا می‌بینیم هر جایی گرفتاری برای کشور باشد سپاه حاضر است، در حوادث و بلایای طبیعی در گرفتاری‌های اقتصادی، در مشکلات حوزه فناوری، همواره سپاه گره گشا بوده و مسیر را باز می‌کند.
استاندار هرمزگان گفت: بزرگترین دارایی و ثروت مجموعه سپاه و همه خدمتگزاران نظام، رهبر فرزانه انقلاب است، این افتخار را داریم که گوش به فرمان ایشان باشیم و سربازی ولی فقیه را انجام دهیم.
وی تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور محترم به جزیره هرمز نیز بررسی جامعی از وضعیت این جزیره داشتند، طرح جامع توسعه هرمز زیر نظر مشاور در حال تدوین است اما محدودیت منابع وجود دارد و امید داریم در بودجه سال ۱۴۰۲ این مشکل اعتبار و منابع برای جزیره هرمز برطرف شود.
نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: مسائلی که در خصوص هرمز احصا شده متنوع است از جمله مرحله دوم آبشیرین کن، ساخت بندر جزیره هرمز با دو رویکرد شیلاتی و گردشگری، ساخت درمانگاه، توجه ویژه به معابر شهری و احیای بافت و محیط شهری، که در این مورد به دنبال الگوهای بومی و سنگفرش شدن معابر شهری این جزیره با الگوی معماری بومی هستیم.

تردد مسافران نوروزی از
بندر لافت به پل شبانه‌روزی است
بندرعباس - مدیر بنادر و دریانوردی قشم تعداد ایستگاه‌های همیار ناجی در بنادر و اسکله‌های مسافری و گردشگری این جزیره را شامل ۱۸ ایستگاه اعلام کرد.
علی اشتری با اشاره به آمادگی کامل بندر شهید ذاکری قشم برای تسهیل در سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۲، افزود: ۱۸ ایستگاه همیار ناجی و هشت تیم غواصی در بنادر و اسکله‌های این جزیره فعال هستند.
وی ادامه داد: در اسکله‌های لافت، گورزین، دهخدا، سهیلی، طبل، گوران، کندالو، هنگام، شیب‌دراز و بنادر بهمن، ذاکری، لارک، پل و لافت، پارک آفتاب (زیتون) و پلاژ سیمین ایستگاه‌های همیار ناجی برپا شده است.
رئیس کمیته حمل و نقل دریایی قشم بیان کرد: همچنین هشت تیم غواصی در بنادر و اسکله‌های لافت و پل، ذاکری، طبل، سهیلی، گورزین، هنگام، شیب‌دراز و کندالو مستقر شده‌اند.
اشتری با بیان اینکه بندر مسافری شهید ذاکری قشم به مقصد بندرشهیدحقانی بندرعباس از ساعت ۶ تا ۲۴ فعال است، افزود: علاقه‌مندان سفر به جزیره هرمز نیز از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی هر روز در ساعت‌های ۷، ۱۰ و ۱۴ می‌توانند از بندر شهید ذاکری قشم به این جزیره سفر کنند.
وی فعالیت بندر لافت و پل نیز برای حمل خودرو و مسافر به صورت شبانه روزی انجام می شود، افزود: سفر به جزیره لارک از اسکله شهید ذاکری شهر قشم به جز روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در ۲ نوبت صبح ساعت ۸ و بعدازظهر ساعت ۱۶ برقرار است.

شهردار فردیس خبر داد:

لیلا رضوانی - شهردار فردیس در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور رئیس و اعضای شورا برگزار شد، در تشریح برنامه های مجموعه متبوعش در سال گذشته و نیز سال آینده گفت: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری فردیس با اعتبار ۱۹۸۰میلیارد تومان تصویب شد و مهمترین اقدام پیش‌بینی شده در بودجه سال آینده موضوع آرامستان و بازگشایی کریدور شرقی شهر خواهد بود.
محمد رضا احمدی نژاد با بیان اینکه ۳۰ درصد بودجه شهرداری را بودجه جاری و ۷۰ درصد را بودجه عمرانی تشکیل می‌دهد ،افزود: بخشی از بودجه به صورت تهاتر و نقد و کسری آن به صورت تسهیلات و استقراض از بانک‌ها تامین می‌شود.
وی با اشازه به اینکه عملکرد شهرداری بر اساس متمم بودجه، ۹۸ درصد جذب درآمد و ۷۹ درصد جذب عمرانی داشته‌ایم که در تراز شهر فردیس عدد مناسبی است،اظهار کرد: طرح شاخص از دیدگاه من طرح زیربنایی است که مشکلی از شهر را حل کندو طرح شاخصی که برای فردیس در نظر داریم این است که کریدورهای شهر فردیس را طراحی کنیم.
احمدی نژاد ادامه داد: ساخت تقاطع غیرهم سطح در بلوار سیلو در ۱۴۰۲ در دستورکار شهرداری قرار دارد اما بیشترین تلاش ما در حوزه بازگشایی کریدورشرقی و آرامستان خواهد بود و در این راستا لایحه ای برای تملک با مشوق ۲۲ هکتار زمین آرامستان فردیس در حال تدوین است.
شهردار فردیس در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد تخلفات حوزه ساخت و ساز و نیز موارد مطروحه در مورد کمیسیون ماده صد گفت:در خصوص تخلفات برج دو قلوی بلوار ۴۴ متری امام خمینی (ره) و پیشروی این پروژه به سطح پیاده راه، تخلفات این مجموعه در کمیسیون ماده ۱۰۰ بررسی و رای تخریب صادر شده است .همچنین آزادسازی قسمتی که رواق تعرض به معبر است را پیگیری می‌کنیم .
وی با اشاره به اینکه طراحی یک خط ویژه دوچرخه در ضلع غرب بلوار ۴۴ متری امام خمینی و یک پیاده‌راه سراسری در حال انجام است،افزود: در بلوار امام خمینی با توجه به عریض بودن معبر، تغییر عرض معبر به صورت تندرو وکندرو را در دستور کار داریم.
احمدی نژاد به مشکلات صدور پروانه اشاره
کرد و گفت: در عوارض صدور پروانه، مطابق قانون آنچه قرار است در کمیسیون ماده ۱۰۰ پیگیری شود، پیش از اینکه مالک شروع به ساخت و ساز کند، در قالب عوارض پروانه و بهای خدمات اجازه ساخت می‌دهند و خارج از این چارچوب باید تخریب شود اما اجرای این امر در طرح جامع و تفصیلی فردیس تا کنون امکانپذیر نشده است.
شهردار فردیس با اشاره به اینکه در منطقه ۱ساخت و ساز تماما بر اساس اسناد قانونی و در منطقه۲ ساخت‌و‌سازها کاملا بی‌ضابطه و غیرقانونی است،افزود:در این راستا طرح شهربان را به صورت پایلوت در منطقه ۲ کلید زدیم و نتیجه تا حدی قابل قبول است. البته هر چند کنترل ۱۰۰ درصد ساخت و ساز غیرمجاز تقریبا محال است اما تلاش می‌کنیم کنترل شده‌تر عمل‌کنیم.
وی به مشکلات ترافیک جاده ملارد نیز
اشاره کرد و گفت: ترافیک جاده ملارد به عنوان یکی از گره‌های ترافیکی شهر فردیس مشکلات زیادی برای
شهروندان ایجاد کرده است که برای حل این مشکل یک رینگ شرقی برای شهر در نظر گرفته شده که در طرح جامع هم شاخه جنوبی همت در کنار ریل تقریبا نهایی
شده است
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: رینگ نعل اسبی در انتهای شرقی شهر در سال آینده اجرا خواهد شد با ایجاد یک دسترسی از شاخه جنوبی همت و گذر از رودخانه به بلوار کشتارگاه می‌رسد که این بلوار هم به بلوار بیات در جنوب فردیس متصل شده و در قسمت غربی هم به جاده مشکین‌دشت می‌رسد.
شهردار فردیس در پاسخ به سوالی در خصوص
الحاق شهرک شهید رستمی و مپنا لوکوموتیو به شهر مشکین دشت گفت: با توجه به اینکه در تقسیمات کشوری شهرک شهید رستمی در اختیار بخش مشکین‌دشت قرارگرفته، این شهرک به بخش مشکین دشت تعلق خواهد گرفت و مابقی در اختیار فردیس خواهد بود.


اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: مادران شهدا با ایثار و صبر زینبی جبهه حق را در نبرد تمدنی تقویت می‌کنند.
حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در جلسه تجلیل از مادران شهدا در سخنانی اظهار کرد: مادران شهدا مظهر ایثار و مقاومت و مروجان شریعت نبوی، علوی و فاطمی هستند که با ایثار و گذشت، جبهه حق را در نبرد تمدنی تقویت می‌کنند.
وی افزود: صبر زینبی مادران شهدا اجر و پاداشی هم تراز با شهادت دارد چرا که آنان در دفاع از حریم ولایت و امامت با لبیک به امام شهدا، فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب آماده و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کردند تا از کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به نقش تربیت خانوادگی در اعتلای مقام معنوی انسان‌ها اشاره کرد و افزود: کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از مؤثرترین مولفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.
حجت الاسلام جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل خاطر نشان کرد: تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رسالت و وظیفه مهم مسئولان و مردم است تا این فرهنگ در جامعه زنده نگه داشته شود چرا که هویت دینی ما وابسته به فرهنگ شهادت است.
حجت الاسلام جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد: خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه مادران و همسران شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه تمام آحاد جامعه است که با ارج نهادن به این سمبل‌ها و تندیس‌های ایثار و مقاومت، دین خود را به شهدا ادا کرده و خانواده معظم شهدا را به نحو شایسته تکریم کنند.
در ادامه این جلسه مداحی انجام شده و از ۳ نفر از مادران شهدا و پیشکسوت هیئت‌های مذهبی بانوان اردبیل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

مدير عامل شركت گاز استان همدان از ارسال بيش از 3 ميليون پيامك مصرف بهينه گاز توسط شركت گاز استان همدان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت گاز استان همدان،محمد صادق محبي نظر گفت: شروع فصل سرد سال و با برودت هوای استان همدان و افزایش مصارف گاز و در راستای اطلاع رسانی سیاست های تشویقی و بازدارنده دولت در مدیریت مصارف گاز طبیعی و تراز گاز تولیدی و مصرفی، شرکت گاز استان همدان در چندین مرحله، اقدام به ارسال 3ميليون پيامك به مشترکان گاز طبیعی کرده است.
وي با اشاره به اينكه در راستاي ترويج فرهنگ بهينه گاز در استان اقدامات موثري از جمله همكاري با رسانه و انعقاد تفاهم نامه هاي همكاري بين ادارات و دستگاه هاي اجرايي انجام شده است، عنوان كرد: تولید و انتشار پوستر، عکس‌نوشت، اینفوگرافیک، انیمیشن و تهیه گزارش‌های ویدئویی و تصویری از ديگر اقداماتی است که شرکت گاز استان همدان در راستای آموزش شهروندان و نهادینه‌سازی فرهنگ بهینه در قالب چندرسانه‌ای انجام داده است.
اين مقام مسئول همچنين تاكيد كرد:در فصل بارش و هم زمان با بارش برف در استان كه امسال بي سابقه بود با شهرداري همدان همكاري خوبي برای کمک به برف روبی و بازگشایی مسیر های عبوری صورت گرفت.
محبي نظر افزود: با همكاري شركت گاز استان همدان و شركت توزيع نيروي برق در راستاي مصرف بهينه انرژي و فرهنگ سازي چگونگي مديريت مصرف نيز تعامل و اقدامات مشتركي در يك سال گذشته انجام شده است كه انتظار داريم با ادامه دار بودن اين تعاملات بتوانيم در راستاي ترويج فرهنگ درست مصرف انرژي اقدامات موثري انجام دهيم.
وي به انجام طرح هاي تشويقي در راستاي كاهش مصرف گاز توسط مشتركين اشاره كرد و افزود: امسال در شركت گاز استان همدان براساس دستورالعمل كشوري گازبها مشتركين كم مصرف و مشتركان زير مجموعه نهادهاي حمايتي مانند بهزيستي و كميته امداد مشمول مشوق هاي پرداختي شده است.

ساری - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ساری با اشاره به تصویب بودجه دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گفت: هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری تعریف شده است.
سید حسین احمدی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه جلسات متعدد برای عوارض و بودجه تشکیل شد،، افزود: این کمیسیون از آبان ماه کار خود را برای بررسی شروع کرده است.
وی اظهار داشت: بررسی بودجه و عوارض با وسواس زیادی انجام شد و دستورالعمل‌های مختلفی در این راستا مدنظر قرار گرفت.
وی با اشاره به ابلاغ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها عنوان کرد: تغییرات لازم در این زمینه اعمال شده است و عوارض باید تا ۱۵ بهمن تثبیت می‌شد و مجبور شدیم وقت بیشتری برای بررسی لحاظ کردیم.
احمدی با اظهار اینکه هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان از بودجه با هزار میلیارد تومان وام را برای بودجه شهرداری تصویب کردیم، افزود: در بودجه ظرفیت سازمان‌های تابعه را افزایش دادیم. رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: قرار بود ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه سازمان‌ها لحاظ شود، افزود: با افزایش این میزان به ۲۰۹ میلیارد تومان رسید.
احمدی گفت: همه سازمان‌های تابعه تا اردیبهشت ماه باید ظرفیت‌ها را افزایش دهند و در این زمینه بحث‌های فنی صورت گرفته است.
وی یادآور شد: طرح جامع ساری نیمه دوم سال ۶۰ تعریف شد از این رو شاهد توسعه نامتوازن بودیم و با رشد شهرنشینی و خودگردانی شهرداری‌ها به مدیریت کوتاه برد و تراکم فروشی متوسل شدیم

لیلا رضوانی- نشست خبری رئیس بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با اصحاب رسانه برگزار شد. مدیر قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با بیان اینکه این بنیاد در سال ۱۳۸۰ در مشهد تاسیس و در حال حاضر با تعداد ۹۰۰ نمایندگی در سراسر کشور مشغول فعالیت است،گفت: حدود ۳ سال است که این بنیاد بین المللی شده و با ۱۳ کد حمایتی به مهرجویان تحت حمایت خود خدمات رسانی می کند.
لیلا طالبی با اشاره به اینکه استان های ایلام، همدان، قزوین، زنجان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، اردبیل و کرمانشاه تحت نظر قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور بنیاد هستند،افزود: در ۶ ماه گذشته در منطقه زلزله زده آذربایجان غربی و فیروزکوه با استفاده از کمک های خیرین خدماتی ارائه کردیم که در مجموع ارزش این خدمات و اقلام ارسال شده بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان می شود.ضمن اینکه علاوه بر استان های غرب ، بیشتر نمایندگی های استان های جنوبی را نیز تحت حمایت قرار داده و توانستیم برای تعداد ۵۰۰ نفر از خانواده ها حامی جذب کنیم.
وی ادامه داد: در این روزهای پایانی سال سبدهای معیشتی از جمله البسه، پوشاک، شیرینی، شکلات و اقلام عیدانه به تعدادی از مددجویان عزیز تحویل داده و کسانی که تحویل نگرفته اند در قالب یک رزمایش این بسته ها را تحویل خواهند گرفت.
طالبی با اشاره به اینکه جهت ترویج ازدواج آسان در طول ۶ ماه گذشته هزار سری جهیزیه از طریق قرارگاه و استان های غربی کشور تهیه و به مددجویان عزیز اهدا خواهد شد،گفت: درزادروز ولادت حضرت فاطمه (س) نیز ۵۰۰ سری جهیزیه و ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰۰ قواره چادر، به مددجویان استان تهران و شهرستان ها اهدا شد. مدیر قرارگاه محرومیت زدایی غرب کشور افزود: بیشتر افرادی که در این بنیاد فعالیت می کنند با هدف رفع محرومیت و فقرزدایی از جامعه پای کار آمده اند تا به کمک همدیگر بتوانیم به توانمندسازی خانواده ها کمک کنیم و در این راستا برای ۹ هزار نفر ایجاد اشتغال کرده ایم. همچنین ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی در استان های محروم از دیگر اقدامات مجموعه ماست.
طالبی با اشازه به اینکه در بخش بین المللی نیز برگزاری موکب کربلا در ایام شهادت امام حسین (ع) را داشتیم ،اظهارکرد: درصدد هستیم تا در کشور عراق نمایندگی داشته باشیم تا بتوانیم علاوه بر کمک به مردم عراق،به هموطنان خودمان که در آنجا به مشکل مالی برخورد کردند کمک کنیم و دلیل این کار هم این است که بسیاری از خیرین می خواهند که نذورات خود را در عتبات هزینه کنند.
وی خاطرنشان کرد:در استان البرز14 شعبه بنیاد کار خدمات رسانی به مهرجویان در مواردی همجون تهیه جهیزیه و سبد معیشتی را بر عهده دارند و در نظر داریم دایره خدمات رسانی خود را افزایش دهیم تا موجبات رضایت خداوند متعال و نیز خشنودی مهرجویان را فراهم کنیم.