بازيد مديرعامل بيمه سرمد از شعبه استان مازندران

مديرعامل شركت بيمه سرمد در سفر به استان مازندران و در ادامه بازديدهاي خود از واحدهاي شركت، از شعبه شركت بيمه سرمد در اين استان ديدن كرد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومي بيمه سرمد، سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد در اين بازديد، با مدیران و کارشناسان شعبه مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد. مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به اين نكته که سهامدار اصلی اين شركت بيمه، بانک صادرات ایران و زیرمجموعه‌های آن است، گفت: سهامداری بانک صادرات ایران، برای بيمه سرمد ظرفیت بزرگی ایجاد کرده است و ما باید از این ظرفیت در جهت رشد شركت بهترين بهره را ببريم و در شان این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور عمل كنيم. وی افزود: باید به ظرفیت و جایگاه خود آگاه باشیم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم و با عبور از چالش‌های گذشته، با انرژی مضاعف و امید دوچندان به اهداف خود دست پیدا کنیم كه البته با تدابيري كه انديشيده شده است خوشبختانه این اتفاق، به‌زودی رقم خواهد خورد. بهشتی‌نژاد همچنین به عملکرد شعبه استان مازندران اشاره کرد و گفت: اين شعبه عملکرد خوبی دارد اما انتظار این است که متناسب با موفقیت‌های بيمه سرمد، خود را ارتقا دهد و از ظرفیت‌های سهامداران و مشتریان حقوقی بزرگ شرکت، حداکثر استفاده را ببرد.

 

محصول BNPL کارنو بانک تجارت پیشنهادی برای افزایش توان خرید مردم

شعب بانک تجارت در سراسر کشور آماده ارائه محصول BNPL (خرید اعتباری امروز بخر بعدا پرداخت کن) به مشتریان هستند. به گزارش تجارت به نقل از اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی، محصول خرید اعتباری کوتاه مدت ماهانه «BNPL» بانک تجارت با هدف افزایش قدرت خرید کارکنان سازمان‌ها در دسترس مشتریان قرار دارد. محصول خرید اعتباری کوتاه مدت ماهانه ( BNPL) بانک تجارت، راهکاری ارزان قیمت و آسان جهت تامین نیاز مالی کوتاه مدت مشتریان است و بابت استفاده از این اعتبار هیچ گونه سودی از مشتری اخذ نمی شود. تمامی اشخاص حقیقی حقوق بگیر که شرایط بهره‌مندی از محصولات و خدمات بسته ارزش کارکنان( کارنو) را احصا کرده و حداقل دو ماه از واریز حقوق به حساب جاری ایشان نزد بانک تجارت طی واریزی‌های مستمر ماهانه، سپری شده باشد امکان استفاده از محصولBNPL کارنو را که دومین محصول بسته ارزش کارکنان(کارنو) است، دارند. متقاضیان محصول BNPL در بازه زمانی مشخص تا سقف اعتبار تخصیص داده شده می‌توانند اقدام به خریدکالاهای مورد نظر کرده و پس از پایان بازه زمانی مجاز، بانک نسبت به برداشت و تسویه مبالغ خرید از حساب آن مشتری و تسویه با شرکای تجاری اقدام می‌کند.

در آیین تجلیل از خادمان همایش
بزرگ اربعین اتفاق افتاد؛
تقدیر بیمه مرکزی از حضور تاثیرگذار بیمه تجارت‌نو در ایام اربعین
در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، معاون انتظامی وزیر کشور، فرمانده پلیس راهور فراجا، رئیس اداره گذرنامه، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو و دیگر مدیران ارشد صنعت بیمه از زحمات و خدمات ارزنده شرکت‌هایی که در ایام اربعین در کنار هموطنان گرامی جهت ارائه خدمت قدم برداشتند، تجلیل شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ در این مراسم بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش‌های بی وقفه و خدمات ارزنده شرکت بیمه تجارت‌نو به زائرین اربعین حسینی به عنوان بخش خصوصی در این جریان با اعطای تندیس و تقدیرنامه‌ای قدردانی کرد و تاکید داشت که همه این‌ها به خاطر حضور نیما‌نوراللهی مدیرعامل ارزشی است که علی‌رغم جوان بودنش، باور قلبی که به این موضوع دارد حضور در این جریانات را پررنگ‌تر می‌کند . در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است؛ پرودگار بلندمرتبه را هزاران شکر و ثنا می گوییم که توفیق خدمتگزاری زائران طریق معرفت و راهپیمایان مسیر نور را بار دیگر روزی بندگانش قرار داد و خلعت خادمی پاکان روزگار را بر تن ما پوشانید. همراهی صمیمانه و همدلی خالصانه شما در روند ارائه خدمت به زائران نینوا و رهپویان حسینی مایه مباهات و غرور است و بر خود فرض می دانم از تلاش‌های بی دریغ و الطاف بی منتتان به سهم خود قدردانی نمایم. شرکت بیمه تجارت‌نو مفتخر بود در ایام اربعین بیمه‌نامه حوادث زائران، میز خدمت اربعین در تمامی مرزهای خروجی کشور و همچنین موکب خدمت رسانی به زائرین را در فرودگاه سلام ارائه کند و میهمانانی چون محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور،خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی ، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و دیگر مقامات ارشد کشوری در موکب اربعین بیمه تجارت‌نو حضور داشتند.

گروه بانک و بیمه: اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی، در پیام پورسعید به مناسبت ۲۴ اسفندماه سالروز تاسیس بانک ایران زمین آمده است: سال۱۴۰۱ نوید آغاز به کار بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و رونمایی سراسری از سامانه فراز را دادیم که با لطف پروردگار و تلاش و پشتکار شبانه روزی همکاران من در بانک ایران زمین و البته همراهی مشتریان گرامی توانستیم این نهال جوان و نوپا را به بار نشانده و به قول خود عمل کنیم. بانک ایران زمین در سالی که گذشت با رونمایی از پلتفرم فراز ایران زمین گامی بزرگ در عرصه بانکداری دیجیتال و خدمات رسانی به مشتریان خود برداشت. امروز تلفن همراه مشتری، یک شعبه بانک ایران زمین است که کلیه سرویس های بانکی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. از دیگر اقدامات انجام شده در این سال ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی بانک است. دنیای جدید کسب و کار دیجیتال و اقتصاد مدرن، نیازمند دیتا و اطلاعات است که ما در این مرکز با جمع آوری و طبقه بندی داده های مشتریان، نیازهای آنان را بررسی کرده و براساس آن خدمات و سرویس های اختصاصی را طراحی و به درخواست کننده آن خدمت ارائه می کنیم. اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. متخصصان ما در هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با طراحی و ایجاد زیرساخت در حوزه بانکداری دیجیتال این امکان را ایجاد کرده است تا مشتریان بتوانند در کنار خدمات بانکی از سرویس های دیگر همچون افتتاح حساب غیر حضوری، توسعه خدمات کارت هدیه دیجیتال، کارت چند منظوره، فردابانک ایران زمین، باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، ارتباط مدرن با مشتریان و ده ها خدمت دیگر استفاده کنند.نیروی انسانی نگین درخشان خانواده بزرگ بانک ایران زمین است و بی شک حضور همکاران خلاق، پرتلاش و وفادار در سراسر کشور، عامل اصلی ارتقاء و پیشرفت بانک ایران زمین و رسیدن به جایگاه کنونی است. برای شما عزیزان از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم و امیدوارم در کنار خانواده محترم تان شاد و سربلند باشید.

اتوپلاس طلایی بیمه نوین در سه شهر شاهرود، مهاباد و آبادان نیز راه اندازی شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، این شرکت در راستای گسترش و ارتقای خدمات بیمه‌ای، طرح اتوپلاس طلایی خود را در اسفندماه در سه شهر دیگر نیز راه اندازی کرد. طرح اتوپلاس طلایی بیمه نوین به عنوان خدمتی ویژه و بر اساس نیازسنجی مشتریان ‌برای دارندگان بیمه‌نامه بدنه اتومبیل این شرکت طراحی شده و خدمات امدادی متنوعی را به صورت رایگان ارائه می¬‌دهد.
اتوپلاس طلایی به طور کلی شامل خدمات امداد خودروی رایگان، اعزام امدادگر شبانه روزی، آماده سازی و حمل خودرو در شهر و جاده در صورت خرابی، تعویض لاستیک پنچر، انجام خدمات باتری به باتری، مشاوره تلفنی ٢٤ساعته، سوخت رسانى و انتقال سرنشین خودرو معیوب در جاده می¬‌شوند. این طرح بیمه‌ای پیش از این در 46 شهرکشور، از طریق شعب و باجه‌‌های بیمه نوین در تهران، کرج، اصفهان، شهررضا، گلپایگان، شاهین شهر، نجف آباد، مشهد، بیرجند، اهواز، شیراز، زنجان، کرمان، قزوین، قم، اراک، گرگان، رشت، انزلی، چالوس، ساری، آمل، تنکابن، همدان، یزد، بجنورد، اردبیل، تبریز، بندرعباس، کرمانشاه، شهرکرد، سنندج، ارومیه، سیرجان، لار، سمنان، کاشان، ایلام، سبزوار، خرم آباد، بوشهر، گنبدکاووس، ملایر، زاهدان، یاسوج و نیشابور نیز رونمایی و اجرایی شده بود.