اعطای نشان ویژه ستاره مسئولیت اجتماعی به رئیس گروه مالی گردشگری

مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، نشان ویژه ستاره مسئولیت اجتماعی را در مراسم پایانی یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران» دریافت کرد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مراسم پایانی یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران» در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این جشنواره، نشان «ستاره مسئولیت اجتماعی» به مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، اعطا شد. در بخشی از لوح تقدیر این همایش خطاب به رئیس گروه مالی گردشگری آمده است: بی‌تردید «مسئولیت اجتماعی»، مسئولانه عمل کردن در قبال جامعه، توجه ویژه و مضاعف به ذی‌نفعان، توجه به امور اجتماعی و فعالیت‌های خیرخواهانه، ترغیب و نقش‌آفرینی سازمان متبوع در توجه به امور اجتماعی و حساسیت در برابر اخلاقیات در حوزه کار و جامعه و تسری آنها در رویکرد و عملکرد ارتباطی و تعاملات با جامعه است. در ادامه این تقدیرنامه آمده است: جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و اقدام در این زمینه توسط آن گروه محترم و توجه بایسته و شایسته به امر مسئولیت اجتماعی، با توجه به برسی گزارش‌های ارسالی و رای هیئت داوران، «نشان ویژه ستاره مسئولیت اجتماعی» در سال 1402 را به گروه‌های گردشگری تقدیم می‌کند.

 

کسب رتبه 218 در میان 500 برند برتر بانکی جهان با صعود 20 پله‌ای

بانک پاسارگاد به‌عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در رتبه‌بندی 500برند بانکی برتر جهان در سال 2024 میلادی، با صعود 20 پله‌ای نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه 218 از میان 500 برند برتر بانکی جهان (TOP 500 Banking Brands) شد.به گزارش تجارت به نقل از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در طی 9 سال گذشته همواره در فهرستی که هر ساله توسط مؤسسه بین‌المللی "برندفاینانس" تهیه و توسط نشریه "بنکر" از زیرمجموعه‌های "Financial Times" اعلام می‌شود، به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است. بانک پاسارگاد در ارزیابی سال2024 با وجود شرایط دشوار تحریم‌های مالی و بانکی تحمیل‌شده و کاهش ارزش پول ملی، با صعود 20 پله‌ای در رتبه‌بندی و رشد 17.7درصدی در ارزش برند، با ارزش برند 893 میلیون دلار موفق به کسب جایگاه 218 در میان 500 برند معتبر بانکی جهان شد و در رتبه‌ای بالاتر نسبت به بسیاری از بانک‌های معتبر منطقه‌ای و جهانی قرار گرفت.لازم به ذکر است بانک پاسارگاد از سال 2015 (به غیر از سال 2016 که در این رتبه‌بندی شرکت نکرد) در رتبه‌بندی 500 برند بانکی برتر جهان حضور داشته و همواره به‌عنوان با ارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی گردیده است و در سال 2018 ارزش برند بانک پاسارگاد بالغ بر 1170 میلیون دلار ارزیابی گردیده بود.

برگزاری همایش روسای شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین
سومین دوره همایش بررسی عملکرد روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با موضوع تبیین و دستیابی به اهداف تعیین شده با حضور مدیر و معاونین منطقه برگزار شد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی؛ عبدالقیوم یمرلی مدیر استان، رئیس شعبه موفق را فردی بیان کرد که بتواند با برنامه ریزی دقیق و مدون در حوزه جغرافیایی شعبه خود، عملکردی مطلوب داشته باشد و در نهایت گزارشی از آن به مدیریت استان ارائه دهد. یمرلی ضمن ابراز امیدواری از پتانسیل های موجود و همکاران پرتلاش در شعب منطقه، گفت: نیروهای توانمند در شرایط مختلف، توانایی خود را به کار می گیرند و در جهت ایجاد تغییرات مثبت و رشد خود گام برمی دارند. مدیر منطقه معرفی و توسعه محصولات بانکداری دیجیتال به مشتریان را با توجه به گسترش فناوری های نوین در زندگی روزمره مردم الزامی دانست و افزود: بهره گیری از سرویس های بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات در این حوزه به مشتریان، فرصتی است که باید همکاران با تلاش مضاعف و حضور فعال از آن بهره مند شده و رضایت مشتریان را جلب کنند.

پرداخت بیش از یک 100/1 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج
موسسه اعتباری ملل در سال جاری بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به جوانان پرداخت کرد. به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی موسسه ملل: این موسسه به منظور ترویج سنت پیامبر گرامی اسلام(ص) وتشکیل خانواده نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج اقدام می نماید که در دو ماهه نخست سال جاری مبلغ 900/115/1 میلیون ریال به زوج‌های محترم پرداخت نموده است. این گزارش می‌افزاید: موسسه اعتباری ملل در اردیبهشت ماه مبلغ 200/928 میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج به ۲۸۳ نفر پرداخت کرد همچنین تعداد ۵۵۳ نفر از متقاضیان در حال تکمیل پرونده جهت دریافت وام مذکور می‌باشند. متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از وام قرض الحسنه ازدواج می‌بایست پس از مراجعه به سایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یکی از شعب موسسه اعتباری ملل را برای دریافت وام انتخاب نمایند.

 

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در اختتامیه همایش مدیران ارشد این بانک خبر داد:

گروه بانک و بیمه:‌ دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در آیین اختتامیه نخستین همایش مدیران ارشد در سال ۱۴۰۳ که با رویکرد هوش بانکی برگزار شد، گفت: در دوره بعدی ارزیابی عملکرد به سه مدیر شعب که رتبه طلایی ارزیابی را به دست آورند، تفویض اختیار ویژه خواهد شد.
به گزارش تجارت به نقل از هیبنا، مدیرعامل بانک مسکن در اختتامیه این همایش و پس از اهدای جوایز به مدیران برتر این بانک در ارزیابی عملکرد سال ١۴٠٢ گفت: امیدواریم برگزاری این همایش و نیز کارگروه‌های تخصصی و هم‌اندیشی آن در نهایت منجر به ارتقای عملکرد بانک مسکن در سال پیش رو و منشأ خدمت‌رسانی بهتر به مردم عزیز شود.مدیرعامل بانک مسکن به مباحث ارزشمند و کاربردی مطرح شده در کارگروه‌های تخصصی و جلسات هم‌اندیشی اشاره کرد و گفت: مایه مباهات است که همکاران ما این میزان دغدغه کار و خدمت‌رسانی به مردم را دارند و برای اصلاح رویه‌های جاری تا کسب جایگاه شایسته بانک مسکن در نظام بانکی تلاش می‌کنند.دکتر حسینی گفت: از دوره بعدی ارزیابی عملکرد برای اولین بار در تاریخ بانک، به پاس قدردانی از تلاش مدیران برتر، شخصا به سه مدیرشعب استان با عملکرد طلایی، اختیاراتی را در ابعاد جایگاه مدیرعامل تفویض خواهم کرد تا در استان خود اختیار عمل کامل داشته باشد و این پاداش زحمات همکارانی است که برای تحقق اهداف عالی بانک از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌گیرند.وی با اشاره به لزوم اجرای مصوبات جلسات هم‌اندیشی گفت: بر رعایت قوانین و مقررات در تصمیم‌گیری‌ها تاکید ‌داریم؛ چرا که قانونمداری از الزامات فعالیت بانک مسکن و فرهنگ جاری در آن است. مدیرعامل بانک مسکن با اظهار خشنودی از حضور خانواده مدیران حائز رتبه‌های برتر در این مراسم گفت: هرآنچه بانک مسکن تاکنون حاصل کرده است؛ با پشتیبانی و همراهی خانواده همکاران به ویژه همسران فداکار آنان بوده که با ایجاد کانون گرم و آرام در خانه، زمینه تمرکز هر چه بهتر بر انجام وظایف را فراهم کردند.دکتر حسینی در ادامه بر اشاعه فرهنگ قدردانی در بانک مسکن به اشکال مختلف تاکید کرد و این گونه اقدامات را ارزشمند خواند.وی گفت: به دلیل محدودیت‌ در منابع و با توجه به ماموریت‌های بانک، سالی پرتلاش را پیش رو داریم و عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد که بانک علاوه بر تحقق اهداف، برای پیشبرد هر چه بهتر نهضت ملی مسکن افتخارآفرینی کند.وی برای همکاران بانک مسکن سالی پربرکت ، پر از اتفاقات ارزشمند و عملکردهای طلایی آرزو کرد.در این آیین، یونس احمدی مدیر شعب زنجان، حمیدرضا همت‌آبادی مدیرشعب خراسان شمالی و محسن بابایی مدیرشعب قم به عنوان مدیران طلایی بانک مسکن در سال ١۴٠٢ مورد تجلیل قرار گرفتند.همایش سراسری مدیران ارشد بانک مسکن در سال ١۴٠٣ با رویکرد هوش بانکی حاوی کارگروه‌های تخصصی و هم‌اندیشی و نشست جمع‌بندی، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نهم و دهم خردادماه در مشهد مقدس برگزار شد و با اهدای جوایز به مدیران برتر به کار خود خاتمه داد.

مدیرعامل بانک شهر از خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری برای صنعت بیمه کشور خبر داد.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکترسیدمحمدمهدی احمدی در نشست مشترک با دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات مدیره بیمه دانا و امضاء تفاهمنامه همکاری فی مابین، تاکید کرد: این تفاهمنامه، قطعا می تواند منشا اتفاقات مهم میان صنعت بیمه‌ای و بانکی کشور باشد.
دکتر احمدی با بیان اینکه "شعار نوآوری در خدمت" طی 15 سال فعالیت بانک شهر همواره سرلوحه فعالیت ها و اقدامات این بانک بوده است، گفت: امیدواریم آغاز فصل جدید همکاری‌ها (به واسطه خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری) زمینه‌ساز افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه بین عموم مردم جامعه شود.مدیرعامل بانک شهر با اشاره به همکاری گسترده صنایع بزرگ کشور با این بانک و بهرمندی از جدیدتربن خدمات ارزی، ریالی و بانکداری الکترونیک، گفت: معتقدیم ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه ای ، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد.