پیشرفت بی‌سابقه مسکن‌سازی در یزد

بانک مسکن استان یزد، قرارداد تامین مالی ساخت ۸ هزار و ۲۱۷ واحد مسکونی نهضت ملی به ارزش ۳۷ هزار میلیارد ریال را امضا کرد. به گزارش تجارت به نقل از هیبنا؛ محمد غفوریان، مدیر شعب بانک مسکن استان یزد در حاشیه تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های ۱۶۰ و ۱۹۲ واحدی آزادشهر با حضور استاندار یزد، بر اهمیت موضوع تأمین مسکن آحاد مردم تاکید کرد و گفت: از سیاست‌های این بانک تحقق سیاست های دولت وفاق ملی در طرح نهضت ملی مسکن است.وی در خصوص پروژه‌های ۱۶۰ و ۱۹۲ واحدی آزادشهر یزد گفت: این دو پروژه تماما با تسهیلات بانک مسکن احداث شده است.مدیرشعب بانک مسکن یزد افزود: تاکنون قرارداد تامین مالی بیش از ۸ هزار و ۲۱۷ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن استان یزد با رقم ۳۷ هزار میلیارد ریال در این بانک امضا شده است که تاکنون۲۶ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده و مابقی بر اساس پیشرفت فیزیکی طرح‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شود.مدیرشعب استان یزد در ادامه اظهار داشت: وضعیت ساخت مسکن در استان یزد از نظر سرعت و سبک شهرسازی به‌ ویژه ویلایی‌سازی در شهرک ۳۷۷ هکتاری بی‌سابقه و بی‌نظیر است.غفوریان، سهم بانک مسکن از تسهیلات پرداخت شده در بخش مسکن استان را بیش از ۷۰ درصد عنوان کرد.وی در پایان گفت: بانک مسکن استان یزد آمادگی ادامه تأمین مالی طرح‌های نهضت ملی مسکن و تداوم این مسیر را دارد.

 

جوایز هیجان‌انگیز برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان

آیین دومین مرحله قرعه‌کشی کمپین ستاره‌های باشگاه مشتریان بانک پارسیان، روز یکشنبه 15 مهرماه برگزار و برندگان آن مشخص شدند.
در آیین قرعه‌کشی این کمپین که با حضور محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، اسماعیل سیرانی مدیر روابط عمومی و نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت برگزار شد، به‌پاس قدردانی از همراهی و مشارکت اعضای باشگاه مشتریان، جوایز ارزشمندی به‌قیدقرعه به ایشان اهدا شد.دوچرخه برقی، گوشی موبایل، تبلت و ساعت هوشمند و سرخ‌کن از جوایز هیجان‌انگیز این دوره از قرعه‌کشی می باشد. مشمولین این قرعه‌کشی آن دسته از اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان بودند که تا تاریخ 31 تیرماه 1403 از طریق سامانه باشگاه اقدام به خرج امتیاز کرده و شانس شرکت در قرعه‌کشی را افزایش داده بودند.گفتنی است کمپین ستاره ها از تاریخ اول خرداد ماه الی 31 تیر ماه 1403 برگزار شد و طی زمان اعلام شده اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان که بالغ بر 1.400.000 عضو هستند می توانستند با شرکت در این کمپین با خرج امتیازهای جمع شده‌ی خود در طول سال، یکی از جوایز متنوع باشگاه مشتریان و یا شانس شرکت در قرعه کشی را انتخاب نمایند.بر همین اساس؛ در کمپین ستاره ها 127 جایزه بر اساس امتیازات کسب شده به انتخاب مشتریان باشگاه به ایشان اهدا شد و 6 برنده‌ی خوش شانس نیز در قرعه کشی مشخص شدند که به زودی طی مراسمی جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

مراسم قرعه‌کشی چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه برگزار شد
مراسم قرعه‌کشی چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه صبح روز شنبه 21 مهر با حضور مدیران ارشد بانک سپه و اعضای هیات نظارت بر فرآیند جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک شامل نماینده دادستان کل کشور، نمایندگان نظارتی بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.دکتر پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه در این مراسم ضمن تشریح عملکرد بانک در برگزاری چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، گفت: این رویداد با جدیت و تلاش مدیران مناطق، شعب، ستاد و تمامی همکاران سراسر کشور به بهترین شکل ممکن انجام شد.عضو هیات مدیره بانک سپه با تقدیر و تشکر از شرکت‌کنندگان در چهل و چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، گفت: به برکت خیرخواهی و نیک‌اندیشی هموطنان عزیز، مانده سپرده‌های حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سپه بالغ بر 92 همت شد که این منابع به حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، تحصیل، درمان، اشتغالزایی و مسائل مرتبط با معیشت مردم اختصاص خواهد یافت.دکتر پرتوافکنان همچنین از مدیران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در افزایش سقف جایزه ویژه به 250 میلیون تومان اهتمام ورزیدند، تشکر کرد و پیشنهاد داد امکان تعیین کمک هزینه خرید یا ساخت مسکن تا مبلغ 20 میلیارد ریال برای حداقل 10 نفر در هر دوره فراهم گردد.لازم به ذکر است، در این دوره بیش از 6 میلیون و 513 هزار و 671 حساب حائز شرایط لازم برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه بود که پس از قرعه کشی، برندگان 4000 جایزه نقدی دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی، یکصد هزار جایزه نقدی 10 میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر مشخص شدند.در مجموع یک میلیون و 283 هزار و 911 جایزه نقدی در این دوره از جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه به شرکت‌کنندگان تعلق گرفت.

از سوي مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، عنوان شد:

گروه بانک و بیمه: به مناسبت ميلاد باسعادت امام حسن عسكري (ع) و تقارن آن با سي و هشتمين سالروز موسسه اعتباري ملل، مراسمي با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران، روسای ادارات، مناطق و همچنين جمعي از همكاران صف و ستاد، در روز شنبه مورخ ٢١ مهر ماه، در ساختمان مركزي برگزار شد.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در این مراسم، پس از مدح امام حسن عسکری(ع)، توسط مداح اهل بیت (ع)، مدیر عامل موسسه به ایراد سخنرانی پرداخت.آقای جوادی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار داشت: جدای همه سیاست‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی، هیچ انسانی حمله به بیمارستان و امدادگران و به شهادت رساندن کودکان و سالمندان بی گناه را نمی‌پذیرد. حتی جنگ‌افروزان جهانی هم به قوانین بشردوستانه احترام می گذاشتند. این جنایات، زمینه ساز نابودی جایگاه حقوقی و اعتبار رژیم صهیونیست و کشورهای همسوی این رژیم آدمکش، بین مردم دنیا شده است.مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، ضمن گرامیداشت سی هشتمین سالگرد تاسیس موسسه، با تاکید بر رعایت اخلاق و آداب معاشرت در جامعه، گفت: وقتی می‌گوییم برخورد شايسته و اخلاقی با مشتریان و به طور کلی آحاد مردم داشته باشيم، منظور اخلاقیات، رفتارها و عملکردی است که تعامل با مردم را بهبود می‌بخشد. پس نتیجه می‌گیریم كه شيوه های صحیح برقراري ارتباط و برخورد با مشتری، سنگ بنای رضایت مشتریان است و به ما کمک می‌کند تا از هر فرصتی برای خوشحال کردن مشتریان و هموطنان استفاده کنیم. آقاي جوادي، با اشاره به اينكه در این سالها، موسسه اعتباری ملل، همواره پشتیبان تولید و اشتغال در کشور بوده و خواهد ماند، گفت: با مروری بر عملکرد این موسسه، می‌توان به این مهم دست یافت که دستیابی به موفقیتها‌، حاصل تلاشها و زحمات همکاران عزیز طی این سالها بوده است. مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، بازخوردهای مثبت مدیران ارشد سیستم بانکی و بویژه بانک مرکزی، نسبت به کارکنان موسسه ملل را افتخار دانست و بیان کرد: در این جشن 38 سالگی اعلام می کنم که ارزشمندترین و بااهمیت ترین دارایی امروز موسسه ملل، کارکنان آن است و از این نظر، افتخار می کنیم. ایشان افزود: با توکل به خداوند متعال، توانستیم با جذب نیروهاي خلاق، علاقمند، دلسوز، کوشا، صادق، پرتلاش، توانمند و با اخلاق، با راه اندازی بیش ٣٤٠ شعبه در سراسر کشور، خدمات نوین بانکی را به مردم این مرز و بوم ارائه نمايیم. ایشان، با اشاره به اینکه از مسیر تحول و توسعه، می توانیم نقاط ضعف و همچنین تواناییها و استعدادها را در موسسه شناسایی کنیم، گفت: پیشنهادات، انتقادات، و حتی شکایات احتمالی مشتریان، نوعی همکاری در جهت بهبود وضعیت است. آنها به جای ترک کردن و انتخاب رقبا، فرصتی دوباره در اختیارتان قرار می دهند. در همه این بسترها، مشتری به دنبال کمک به‌موقع و همدلانه است. وی افزود: با توجه به رقابتی شدن و افزایش قدرت انتخاب مشتریان، مشتری‌ مداری مهم‌ترین اصل فعالیت است. در واقع اگر مشتريان، از محصولات و خدمات ما راضی باشند، آن را به اطرافیانش معرفی می‌کنند. یعنی بدون دریافت کمترین هزینه‌ برای ما بازاریابی می‌کنند. از آن طرف، هر مشتری ناراضی می‌تواند نارضایتی‌ خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و باعث از دست رفتن بخش بزرگی از مشتریان شود. مديرعامل، حصول شکوفایی و پیشرفت را تنها با همت، اراده، تلاش و تعاون دانست و گفت: تمامی قوانین ابلاغی از سوی مجلس محترم شورای اسلامی و بانک مرکزی، با هدف اصلاح ساختار مالی مصوب می شوند و تک تک ما، پایبند به قوانین تصویب شده هستیم ؛ چراکه عصر حاضر، عصر تحول و توسعه است و همه چیز، با سرعت، در حال تغییر و دگرگونی است. آقای جوادی افزود: تک تک مردم کشور برای ما عزیز و مراجعه کنندگان به موسسه ملل، برای ما ارزشمند هستند. با تکیه بر اخلاق، خدمات موسسه را به نحو احسن به مشتریان و ارباب رجوع معرفی و ارائه نماییم. در جایگاه یک عضو خانواده، تقاضا دارم که با هدف رشد، اعتلا و پیشی گرفتن از رقبا، با همراهي و همياري با مشتريان، بتوانيم گامهاي بلندتري را در جهت اعتلاي سازمان برداريم.ایشان در ادامه، به تشریح عملکرد موسسه پرداخت و گفت: با همت و تلاش همکاران موسسه، توانستیم در شاخص‌های مختلف شاهد رشد باشیم که جا دارد صمیمانه از شما همکاران عزيزم قدردانی نمایم. امیدوارم که ماههای باقیمانده سال، بتوانیم به نتایجی فراتر از اهدافی که در ابتدای سال تعیین شده است، نائل آییم و رضایت هموطنان عزیز، سهامداران و ذینفعان موسسه را کسب نماییم.مدیر عامل موسسه، با تاکید بر اینکه ترویج تعامل، دوستی، صفا و صمیمیت در محیط کار، بسترساز دستیابی به برنامه هاست، گفت: هر یک از ما، در محیط کار خود، می توانیم رفتارهای تاثیرگذاری در روحیه دیگران داشته باشیم و بدون تردید، محبت، مهربانی، بخشش و گذشت، لازمه یک رابطه سالم شغلی است.