كارتهای جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت
طرح های جدید کارت های الکترونیک بانک ملت که به صورت غیرحضوری قابل سفارش شده، مورد استقبال گروه های مختلف مشتریان قرار گرفته است.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف متنوع سازی طرح های کارت های بانکی و پاسخگویی به سلیقه های گروه های مختلف مشتریان، کارت های جدید را با 29 طرح مختلف (15 طرح عمومی، 12 طرح نماد ماه های تولد و 2 طرح ویژه مشتریان مِهان) در دسترس مشتریان قرار داده است.در عین حال با هدف افزایش رفاه مشتریان، امکان درخواست ملت کارت های جدید کاملا غیرحضوری شده است و مشتریان می توانند به سادگی و با استفاده از نسخه های بروزرسانی شده همراه بانک ملت یا سامانه مگابانک نسبت به سفارش طرح های جدید ملت کارت اقدام کنند.بر اساس این گزارش، بانک ملت هزینه های صدور و ارسال ملت کارت را برای نخستین درخواست مشتری، رایگان اعلام کرده است و پس از این که در زمان ثبت درخواست پستی، هزینه های متعلقه از حساب مشتری کسر شد بعد از کنترل های سیستمی مورد نیاز، وجه برداشت شده در پایان روز به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.این گزارش حاکی است، طرح های متنوع و جدید علاوه بر تنوع طرح و رنگ، در دو نوع عمودی و افقی از لحاظ درج اطلاعات کارت و دارنده آن ارایه می شوند.
«سپینو» بانک صادرات ایران، دو و نیم میلیونی شد
تعداد کاربران «سپینو»، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران، با استقبال بیشتر هموطنان و مشتریان به 2 میلیون و 500 هزار کاربر رسید.به گزارش تجارت به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، خدمات متنوع، امن و پرسرعت «سپینو» پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران با گذشت تقریبا 9 ماه از عملیاتی شدن این پلتفرم، با استقبال علاقهمندان به مدلهای نوین بانکداری همراه شد و تعداد کاربران آن از ابتدا تاکنون از 2 میلیون و 500 هزار نفر فراتر رفت.افتتاح حساب جدید غیرحضوری، انتقال به حساب، پایا، ساتنا، کارت به کارت، پل، درخواست صدور کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، بسته اینترنتی، فعالسازی پیامک و سایر خدمات متنوع بانکی، از جمله خدمات قابل ارائه در محصول راهبردی نوین بانک صادرات ایران است.سپینو پس از طی مراحل آزمایشی در تیرماه سال گذشته، همزمان با فروش ارز اربعین به صورت غیرحضوری، در اختیار مردم و مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفت و با افزایش قابلیتها و امکانات بیشتر مورد توجه اقشار مختلف مردم و صاحبان کسب و کار قرار گرفت.انتشار آثار بزرگان موسیقی کشور از جمله آلبوم «شمس» همایون شجریان و معرفی برخی کتب و فعالیتهای فرهنگی و همچنین ارائه خدمات خرید اعتباری BNPL به جامعه فرهنگی کشور در قالب این پلتفرم علاوه بر خدمات متنوع بانکی، بستهای قابل اعتماد از خدمات بانکی و فرهنگی را در اختیار جامعه قرار داده است.
هدفگذاری بیمه دی برای
جهش بزرگ در سال ۱۴۰۴
مدیرعامل بیمه دی گفت: شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۰۱ درصد برنامهخود را با فروش دو برابری پورتفو محقق کرده و در سال جدید نیز به دنبال جهش بزرگ با استمرار رشد دو برابری نسبت به سال قبل است.به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، هادی عبداللهی مدیرعامل این شرکت در جمع معاونین و مدیران بیمه دی، با اشاره به نقش سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف شرکت گفت: بیمه دی از جوانانی تحصیلکرده و با انگیزه تشکیل شده که به لحاظ تخصص و دانش فنی، یکی از بهترینهای صنعت به شمار میروند و این موضوع، موجب افتخار است.وی در این باره افزود: از چنین ظرفیتی انتظار میرود اهداف بزرگی را به ثمر برساند. چنانکه در سال گذشته بودجهای بیش از ۳۲ همت ـ که حدود ۱۰۱ درصد از تحقق بودجه مورد انتظار بود ـ را با همراهی و همدلی یکدیگر به ثمر رساندیم و بر این مبنا، امسال نیز هدف بودجهای رشد دوبرابری را برای خود تعیین کرده و امیدواریم در سایه الطاف الهی و تکیه بر تلاش و توان همکاران، به سوی تحقق اهداف گام برداریم.مدیرعامل بیمه دی در ادامه تصریح کرد: آنچه باید مورد توجه همه همکاران در سراسر کشور باشد، جذب پرتفوی با کیفیت است. تحقق ارقام بودجه امری بسیار مهم است اما باید دانست که به عنوان یک بنگاه اقتصادی برای بقای شرکت ملزم به سودآوری هستیم و از این رو در پذیرش ریسکها میبایست اصول مدیریتی را مدنظر قرار داده و سبد پرتفوی شرکت را با ترکیب مناسب رشتههای بیمهای ارتقاء دهیم.وی با تاکید مجدد بر سه هدف کلان بیمه دی در سال جاری که همانا؛ ارتقاء توانگری شرکت، تحول دیجیتال و افزایش نرخ بازده سرمایهگذاری است، اظهار داشت: اساس شرکتهای بیمه بر دو وظیفه مهم «بیمهگری» و «سرمایهگذاری» استوار است که لازم و ملزوم یکدیگرند.
گروه بانک و بیمه - حق بیمه تولیدی بیمه معلم در سال گذشته با رشدی قابل توجه و 80 درصدی نسبت به سال ماقبل خود، به بیش از ۱۳۸ هزار میلیارد ریال رسید.
به گزارش تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، این موفقیت نهتنها نشاندهنده عزم جدی بیمه معلم برای گسترش سهم بازار در صنعت بیمه است، بلکه از پیشبینیهای بودجهای تعیینشده نیز فراتر رفته و با تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه مصوب، عملکردی فراتر از انتظار را به ثبت رسانده است.این دستاورد بزرگ، نتیجه تلاشهای همهجانبه و هماهنگ تیمهای صف و ستاد شرکت بوده که با برنامهریزی دقیق و استراتژیهای هدفمند، توانستهاند بازارهای جدیدی را تسخیر کنند و اعتماد بیشتری از سوی مشتریان و بیمهگزاران جلب کند. در همین راستا، بیمه معلم در سال 1403 حدود 74 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمهگزاران خود پرداخت کرده که این رقم در مقایسه با سال قبلتر، افزایشی ۵۵ درصدی را نشان میدهد. این رشد در پرداخت خسارت، در کنار ثبت نسبت خسارت ۵۳ درصدی، حاکی از مدیریت هوشمندانه ریسک و به ثمر نشستن بهینه سازی پورتفوی است. به عبارت دیگر، رشد حق بیمه تولیدی به مراتب بیشتر از رشد خسارت پرداختی بوده که این امر کاهش ریسک عملیاتی و پایداری مالی شرکت را به خوبی نمایان میکند.یکی از نقاط برجسته در کارنامه سال گذشته بیمه معلم، ثبت رشدهای شاخص در برخی رشتههای بیمهای است که نشاندهنده تمرکز ویژه این شرکت بر تنوعبخشی به خدمات و پاسخگویی به نیازهای متنوع بازار است. به عنوان مثال، حق بیمه تولیدی در رشته عمر و حوادث گروهی با جهشی خیرهکننده و رشد ۵۸۵ درصدی همراه بوده است. همچنین رشته درمان با افزایش ۱۲۰ درصدی و رشته باربری با رشد ۱۱۱ درصدی، از دیگر حوزههایی هستند که بیمه معلم در آنها عملکردی درخشان داشته است.از سوی دیگر، بیمه معلم در سال گذشته موفق به صدور حدود یک میلیون و ۱۲6 هزار فقره بیمهنامه شده که این حجم بالای صدور، گواهی بر اعتماد عمومی به این برند و توان اجرایی بالای آن در ارائه خدمات گسترده است. علاوه بر این، نسبت توانگری مالی شرکت در سال گذشته به ۱۴۳ درصد رسیده که معادل سطح یک توانگری است و این سطح از توانگری، اطمینان خاطر بیشتری به بیمهگزاران و سهامداران ارائه میدهد و نشاندهنده ظرفیت بالای شرکت برای ایفای تعهدات خود در شرایط مختلف است.این شرکت با تلاش مستمر، موفق شد بخشی از پرتفوی رشته درمان آموزش و پرورش را مجددأ به خود اختصاص دهد و حضوری مؤثر در این حوزه رقم بزند. همچنین بیمه معلم که در سال گذشته مرکز نوآوری خود را با نام مگنت افتتاح کرد و فعالیتهای خلاقانهای را در آن به انجام رساند، در سال جاری قصد دارد آمادگی بیشتری برای دریافت ایدههای خلاقانه و نوآورانه ایجاد کند. در همین راستا، سادهسازی فرآیندهای استفاده از خدمات از طریق بهرهگیری از ابزارهای نوین مانند هوش مصنوعی و پلتفرمهای دیجیتال، از اولویتهای اصلی بیمه معلم در سال 1404 است. این رویکرد نهتنها دسترسی مشتریان به خدمات را آسانتر میکند، بلکه با افزایش سطح رضایتمندی آنها، تجربهای متفاوت و متمایز از بیمه را به ارمغان خواهد آورد.
دکتر شایان در همایش سراسری مدیران بانک صنعت و معدن با رویکرد ارزیابی عملکرد و تبیین برنامه ها و سیاست های سال 1404، اظهار داشت: انتخاب شعار "سرمایه گذاری برای تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب، لزوم تمرکز بر بخش تولید و اشتغال کشور و هدایت سرمایه های بخش خصوصی به سمت فعالیت های مولد را مطرح می سازد که این امر رسالتی است که بر عهده شبکه بانکی کشور به خصوص بانک صنعت و معدن قرار دارد که یک بانک توسعه ای-تخصصی در حوزه تولید و تامین مالی آن می باشد .دکتر شایان در همایش سراسری مدیران بانک صنعت و معدن با رویکرد ارزیابی عملکرد و تبیین برنامه ها و سیاست های سال 1404، اظهار داشت: انتخاب شعار "سرمایه گذاری برای تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب، لزوم تمرکز بر بخش تولید و اشتغال کشور و هدایت سرمایه های بخش خصوصی به سمت فعالیت های مولد را مطرح می سازد که این امر رسالتی است که بر عهده شبکه بانکی کشور به خصوص بانک صنعت و معدن قرار دارد که یک بانک توسعهای-تخصصی در حوزه تولید و تامین مالی آن می باشد .