به منظور جلب رضايت مشتريان و رفع مشکلات نقدينگي مورد درخواست آنها در ايام پاياني سال، سقف برداشت از دستگاه‌هاي خودپرداز بانک سينا افزايش يافت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سينا، با تمهيدات انديشيده شده، دارندگان کارت‌هاي نقدي بانک سينا مي‌توانند روزانه مبلغ 5 ميليون ريال از دستگاه‌هاي خودپرداز بانک سينا برداشت کنند. علاوه بر دستگاه‌هاي خودپرداز شعبه اي، خودپردازهاي بانک سينا مستقر در ايستگاه‌هاي مترو نيز خدمات بانکي شبانه روزي را به هموطنان ارائه مي‌کنند.  با استفاده از اين دستگاه‌ها ضمن برداشت وجه روزانه مي‌توان نسبت به انجام انتقال وجه از طريق کارت‌هاي بانک سينا به سپرده‌هاي خود يا ديگران در اين بانک اقدام نمود و همچنين انتقال وجه کارت به کارت داخلي بانک سينا و کارت‌هاي شتابي را انجام داد. با توجه به آنکه بانک سينا از انتقال وجه سه جانبه نيز پشتيباني مي‌کند، بنابراين از طريق کارت‌هاي ساير بانکها نيز مي‌توان به کارت‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب از طريق دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانک انتقال وجه داد.
همچنين با خودپردازهاي بانک سينا مي‌توانيم قبض پرداخت کنيم، شارژ انواع سيم کارت‌هاي اعتباري را بخريم، به موسسات خيريه کمک کنيم و جرايم راهنمايي و رانندگي را پرداخت نماييم.
امکان تغيير رمز، دريافت موجودي (کارت بانک سينا و کارتهاي شبکه شتاب) و صورتحساب (کارت بانک سينا) و پرداخت اقساط تسهيلات بانک سينا با استفاده از کارت‌هاي اين بانک و کارت ساير بانک‌هاي عضو شبکه شتاب از ديگر خدمات قابل ارائه توسط دستگاه‌هاي خودپرداز بانک سينا محسوب مي‌گردد.
بدون همراه داشتن کارت بانک سينا نيز مي‌توان نسبت به مسدود نمودن کارت، دريافت شماره شبا و استعلام قبوض از طريق اين دستگاه‌ها اقدام کرد.

برترين بانک‌هاي سال 95 به انتخاب کاربران معرفي شدند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اخبار بانک، هر سال چندين نظر سنجي در حوزه‌هاي مختلف پولي و بانکي انجام مي‌دهد که انتخاب برترين بانک سال يکي از مهمترين نظر سنجي‌هاي اين پايگاه خبري به شمار مي‌رود.
 امسال نيز اين نظر سنجي از تاريخ يکم ديماه تا 22 اسفند ماه سال 95 انجام شد و 27 هزار و 467 نفر در آن شرکت کردند که براساس آراي کاربران و مخاطبان، بانک آينده با کسب 19.3 درصد کل آرا رتبه اول را کسب کرد و برترين بانک سال 95 لقب گرفت.
پس از اين بانک، بانک‌هاي پاسارگاد با 8.2 درصد آرا و ملت با 7.5 درصد آرا در رتبه‌هاي دوم و سوم برترين بانک سال 95 قرار گرفتند.
براساس آراي کاربران و مخاطبان، بانک‌هاي ملي با 7.2 درصد،صادرات با 6.4 درصد،تجارت با 4.8 درصد،سپه با 4.7 درصد، شهر با 3.3 درصد، انصار با 3 درصد و بانک‌هاي (اقتصاد نوين،پارسيان،کشاورزي و موسسه اعتباري ملل) مشترکا با کسب 2.9 درصد در رتبه‌هاي چهارم تا دهم اين نظر سنجي قرار گرفتند. پس از اين بانک‌ها نيز به ترتيب بانک سرمايه، قوامين و حکمت ايرانيان در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند.

گروه ارتباطات ماهواره‌اي سامان موفق به کسب تقديرنامه چهار ستاره تعالي سازماني شد.
 به گزارش اداره روابط‌عمومي‌بانک سامان، حسين عليزاده مديرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌اي سامان با اعلام اين خبر، گفت: با تلاش مديران و کارشناسان شرکت و حضور مستمر در جلسات خودارزيابي، تدوين اظهارنامه و انجام ارزيابي، با تاييد کميته داوران جايزه ملي تعالي، در سومين سال حضور موفق به دريافت تقديرنامه چهار ستاره تعالي سازماني شديم. مديرعامل گروه ارتباطات ماهواره‌اي سامان تصريح کرد: در مراسم پاياني چهاردهمين دوره همايش جايزه ملي تعالي سازماني که با حضور مهندس نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجارت، معاونان وزير و برخي از نمايندگان مجلس در سالن بين‌المللي صداوسيما برگزار شد، تنديس تعالي به شرکت «سامان ماهواره» اعطا شد. عليزاده گفت: جايزه ملي تعالي سازماني از معتبرترين و جامع‌ترين ارزيابي‌هاي ملي در کشور است و عملکرد سازمان‌هايي که در فرآيند دريافت جايزه شرکت مي‌کنند، بر اساس معيارهاي تعالي مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. در اين دوره تنها 11 شرکت با کسب سطوح مختلف تنديس بالاتر از سامان ماهواره قرار گرفتند. وي افزود: اين شرکت علاوه بر کسب عنوان برترين شرکت SAP در 6 دوره جشنواره فاوا، به‌عنوان نخستين و تنها شرکت SAP به اين سطح تعالي دست يافته است.

طي مراسمي‌با حضور مرتضي اکبري مديرعامل و سليمان توکلي عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران و محمديون دبيرکل جمعيت هلال احمر که در محل ساختمان مرکزي اين جمعيت بر گزار شد، تفاهم نامه همکاري في مابين دو مجموعه منعقد گرديد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌و بازاريابي بانک قرض الحسنه مهر ايران، در اين مراسم، اکبري با اشاره به جايگاه و نقش بانک در جامعه بيان داشت: جاي خوشبختي است که بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي عمل به تکاليف خود در مسيري حرکت مي‌کند که انشاالله بتواند به بهترين شکل ممکن نسبت به اداي وظايف محوله اقدام نمايد. وي در خصوص عملکرد و فعاليت‌هاي انجام شده در بانک قرض الحسنه مهر ايران افزود: اين دو مجموعه از سال 1390 بايکديگر در تعامل هستند و با انعقاد اين تفاهمنامه عملاً سطح همکاري‌هاي في ما بين بيش از پيش گسترش مي‌يابد. مرتضي اکبري افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ايران در ارائه خدمات بانکي و تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان واقعي جامعه فعال است و انشااله مي‌تواند در اين تفاهمنامه نيز عملکرد مثبتي را ارائه دهد. در ادامه محمديون دبيرکل جمعيت هلال احمر اظهار داشت: افزايش بهروري و ايجاد انگيزه در نيروي انساني به منظور نيل به اهداف برنامه‌هاي اجرايي جمعيت هلال احمر يک ضرورت است و توجه به معيشت کارکنان به منظور رفع احتياجات ضروري آنان يکي از مولفه‌هاي تاثير گذار در تقويت خدمات قابل ارائه مي‌باشد. وي تصريح کرد: خدمات و طرح‌هاي تسهيلاتي بانک قرض الحسنه مهر ايران نقش بسزايي در بهبود وضعيت مالي خانوار‌ها و توانمندسازي نيازمندان واقعي جامعه دارد و با توجه به رضايتمندي جمعيت هلال احمر از خدمت رساني شعبه سليمان خاطر، انشااله در سال آينده همکاري بانک و جمعيت افزايش خوبي خواهد داشت. در پايان اين نشست به منظور گسترش تعاملات و تعميق مناسبات بانکي، تفاهم نامه همکاري ميان بانک قرض الحسنه مهر ايران و جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي‌ايران منعقد گرديد.

فرمانده نيروي انتظامي، امنيت داخلي در کشور را داراي ابعاد مختلف دانست و نقش بانک مسکن در ساختن بخشي از آن را قابل توجه دانست.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مسکن، سردار محمدرضا اسحاقي در ديدار با مسوولان بانک مسکن در استان خوزستان اظهار کرد: بانک مسکن يکي از بانک‌هاي کشور به شمار مي‌رود که نقش آن در مقايسه با ساير بانک‌ها از تاثيرگذاري ويژه اي برخوردار است.
وي عنوان کرد: امنيت داخلي کشور داراي ابعاد و بازيگران مختلفي است که همه در کنار هم، ايجاد کننده آن هستند که در اين ميان نمي‌توان از نقش موثر بانک مسکن در ايجاد و بسترسازي براي آن به راحتي چشم پوشي کرد. فرمانده نيروي انتظامي‌خوزستان توضيح داد: ايجاد مسکن و سرپناه يکي از شاخص‌هاي امنيت در کشور به شمار مي‌رود و وقتي افراد داراي خانه باشند؛ احساس امنيت بيشتري خواهند داشت به همين دليل نقش بانک مسکن به عنوان بازيگر نخست صنعت مسکن و ساختمان در کشور در بسترسازي براي ايجاد امنيت در کشور بسيار موثر است. بر اساس اين گزارش،سردار اسحاقي بيان کرد: يکي از اهداف هميشه دولت‌ها نيز اين بوده که بخش مسکن و ساختمان رونق بگيرد چرا اين بخش با رونق خود مي‌تواند چندين صنعت ديگر را با خود دچار رونق بخشي کند. وي همچنين از همکاري بسيار خوب کارکنان بانک مسکن در پرداخت تسهيلات مسکن مربوط به کارکنان نيروي انتظامي‌تقدير و تشکر کرد و خواستار همکاري‌هاي دوجانبه به منظور ساخت مسکن براي کارکنان اين نيرو در قالب تعاوني‌هاي مسکن شد. اين گزارش حاکي است،علي اصغر نادري مدير شعب بانک مسکن استان خوزستان نيز با تقدير از تلاش‌هاي کارکنان نيروي انتظامي‌استان خوزستان در برقراري امنيت مناسب در اين استان مرزي اظهار کرد: ما در بانک مسکن افتخار مي‌کنيم که با پرداخت تسهيلات مسکن، کارکنان پرتلاش و غيور نيروي انتظامي‌را صاحب خانه مي‌کنيم.

استاندار هرمزگان با ارسال نامه اي به دکتر علي طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي از عملکرد بانک کشاورزي قدرداني کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کشاورزي، جاسم جادري در اين نامه با اشاره به مشارکت و هم افزايي شبکه بانکي در اجراي مطلوب دستورات مقام معظم رهبري و اهداف دولت در اين زمينه خاطر نشان کرد اين مشارکت يکي از محورهاي مهم و اثرگذار در شکوفايي اقتصاد کشور و راه‌اندازي طرح‌هاي اقتصادي و فعاليت‌هاي توليدي در راستاي توسعه پايدار، اشتغال، افزايش درآمد ناخالص ملي، راه‌اندازي واحدهاي توليدي جديد و احياي طرح‌هاي راکد و نيمه فعال در چرخه توليد محسوب مي‌شود. وي با اشاره به نقش حياتي بانک‌ها در توسعه و شکوفايي اقتصاد کشور به ويژه در استان هرمزگان که شرايط اقليمي‌و جغرافيايي ويژه اي دارد، از عملکرد مطلوب و قابل قدرداني شبکه بانکي به ويژه بانک کشاورزي که علي رغم محدوديت‌هاي فراوان با حمايت از فعاليت‌هاي کشاورزي، توليدي و صنعتي، پرداخت تسهيلات در بخش‌هاي مختلف اقتصادي زمينه تأمين منابع مالي بخش‌هاي اقتصادي را فراهم کرده و همسو با سياست‌هاي دولت تدبير و اميد گام برداشته و نقش به سزايي ايفا کرده است تشکر و قدرداني کرد. استاندار هرمزگان از وزير امور اقتصادي و دارايي درخواست کرد تا به نحو شايسته اي از اهتمام جدي و ارزشمند دکتر مرتضي شهيدزاده رئيس هيأت مديره و مديرعامل بانک کشاورزي
 قدرداني شود.

مدير پيشخوان‌هاي شهرنت و اتوبانک شهر با اشاره به استقبال شهروندان از پيشخوان‌هاي شهرنت گفت: علاوه بر افزايش سطح کيفي، توسعه کمي‌پيشخوان‌هاي شهرنت به تعداد 350 پيشخوان در دست اقدام است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر، محمد رضا جاويد با بيان اين‌که‌امروزه صنعت بانکداري رنسانسي را پشت سر مي‌گذارد که طي چند سال آتي درک و تجربه ما درباره نظام مالي و بانکداري را از اساس متحول خواهد ساخت، گفت: در دهه گذشته بانک‌ها پيوسته از فناوري براي تغيير چشم انداز عملياتي خود استفاده مي‌کردند، اما با توجه به نوآوري‌هايي که با توسعه فناوري به وجود آمده و بانک‌ها را قادر به ارائه سرويس‌هاي بانکي به صورت شبانه روزي و در همه ايام سال کرده است، تغيير شکل شعب به موضوع و چالش جديد بانک‌ها تبديل شده است.  وي افزود: کانال‌ها و سامانه‌هاي جديد بانکي با کارکردها و ظرفيت‌هاي جديد خود توانسته است به عنوان جايگزين جدي براي انجام فعاليت‌هاي سنتي موجود در شعب مطرح شده و بانک‌ها را به اين چالش بزرگ دعوت کند که براي جبران هزينه‌هاي سنگين شعباز اين فناوري‌هاي نوين در پيش گيرند.
جاويد در ادامه با اشاره به اقدامات بانک شهر در اين حوزه اظهار کرد: با درک اين واقعيت که مدل‌هاي کسب و کار موجود جوابگو نيازهاي جديد نيست و با شناخت نياز مشتريان به دريافت خدمات، در حداقل زمان با کيفيت بالاتر، بانک شهر پروژه پيشخوان‌هاي شهرنت را با رويکرد بانکداري اجتماعي ر در دستور کار قرار داد.  مدير پيشخوان‌هاي شهرنت و اتوبانک شهر افزود: از آغاز اين پروژه در سال 93 تاکنون 320 پيشخوان شهرنت در تمامي‌مراکز استانها و همچنين 125 شهر کشور به صورت 24*7 مشغول به فعاليت و تسهيل گري در خدمات بانکي مورد نياز مشتريان و مراجعين است.

سقف برداشت روزانه از خودپردازهاي بانک ملي؛ 500 هزار تومان
براساس مجوز بانک مرکزي، سقف برداشت روزانه وجه نقد از خودپردازهاي بانک ملي ايران از 200 به 500 هزار تومان افزايش يافت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران، بر اين اساس با توجه به نياز مشتريان در روزهاي پاياني سال و ايام نوروز، اين افزايش سقف در خودپردازهاي بانک ملي ايران و براي مشتريان اين بانک تا تاريخ 15 فروردين ماه سال 1396 فعال است.

شعب کشيک نوروزي بانک مهر اقتصاد اعلام شد
بانک مهر اقتصاد ضمن تبريک فرا رسيدن سال نو به هموطنان گرامي‌به منظور رفاه حال مشتريان و ارائه خدمات بانکي در تعطيلات نوروز 1396 تعداد 95 شعبه در سراسر کشور را به عنوان شعب کشيک اعلام کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد، 95 شعبه فعال اين بانک در روزهاي دوم و سوم فروردين ماه سال 1396 از ساعت 9 الي 13 آماده ارائه انواع خدمات بانکي به مشتريان و اعطاي تسهيلات به متقاضيان واجد شرايط هستند.
هموطنان عزيز براي اطلاع از آدرس شعب فعال بانک مهر اقتصاد در ايام تعطيلات نوروز 1396 مي‌توانند به روزنامه‌هاي جوان و دنياي اقتصاد در تاريخ 25/12/95 و يا وب سايت بانک مراجعه کنند. همچنين تعداد 800 دستگاه خودپرداز بانک مهر اقتصاد، به صورت شبانه روزي در خدمت مشتريان عزيز خواهد بود.

نرخ حق الوکاله بانک توسعه صادرات سال 1396 اعلام شد
نرخ حق الوکاله سال 1396 براي سپرده‌هاي مختلف بانک توسعه صادرات ايران 2.5درصد تعيين شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک توسعه صادرات ايران، نرخ حق الوکاله بانک توسعه صادرات ايران که از سوي هيئت مديره اين بانک تصويب و به شعب ابلاغ شده، همانند سال گذشته تعيين شده است. حق الوکاله مبلغي است که بانکها مي‌توانند در قبال به کارگيري منابع سپرده شده توسط سپرده گذاران، از آنان دريافت کنند. اين گزارش مي‌افزايد، بديهي است در صورت کمتر شدن سود حاصله از سود علي الحساب پرداختي هيچگونه وجهي به عنوان حق الوکاله از سپرده گذاران دريافت نخواهد شد و با هزينه بانک سود علي الحساب از سوي بانک تضمين شده است.

بانک سرمايه قهرمان بي‌رقيب واليبال کشور
تيم واليبال بانک سرمايه با شکست تيم پيکان در دو ديدار متوالي، جام قهرماني ليگ برتر را بالاي سر برد تا باري ديگري نماينده ايران در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا و جام باشگاههاي جهان شده و عنوان قهرماني سي امين دوره ليگ برتر را به دست آورد. دور برگشت مرحله نهايي مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي برتر مردان ايران جام «شهداي منا» روز يکشنبه 22 اسفند 95 با دو ديدار در خانه واليبال تهران پيگيري شد. بازيکنان بانک سرمايه نيز در سه ست متوالي و با امتيازهاي 33 بر 31، 25 بر 20 و 25 بر 18 برابر پيکان به پيروزي رسيد تا در دومين حضور خود در ليگ برتر واليبال براي دومين بار عنوان قهرماني را به دست آورد. شايان ذکر است در اين ديدار که تيم پيکان تهران ميزبان بانک سرمايه بود، در سه ست متوالي مغلوب بانک سرمايه شد تا شاگردان پيمان اکبري به عنوان نايب قهرماني ليگ برتر اکتفا کنند. مرتضي اکرمي‌و وحيد پورکاشيان داوران اول و دوم اين ديدار بودند که بيش از دو هزار و 500 تماشاگر داشت و محمد حسين شفقي و يونس حسن زاده بر آخرين ديدار ليگ برتر واليبال سال 95 نظارت داشتند. در نخستين مسابقه اين مرحله که براي کسب عنوان سومي‌ليگ برتر برگزار شد نيز تيم‌هاي سايپا تهران و شهرداري اروميه به مصاف يکديگر رفتند و تيم شهرداري اروميه در مقابل سايپا سه بر دو به پيروزي رسيد و عنوان سومي‌ليگ برتر مردان را از آن خود کرد.

ويژه نامه نوروزي حکيم اقتصاد منتشر شد
پنجاه و پنجمين شماره نشريه حکيم اقتصاد بانک حکمت ايرانيان، ويژه نوروز 1396 منتشر شد . به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک حکمت ايرانيان ، در اين شماره از نشريه حکيم اقتصاد ، مطالب زير را مي‌خوانيد :پيام نوروزي مديرعامل بانک حکمت ايرانيان ، اخبار درخشش بانک حکمت ايرانيان در جشنواره‌هاي برترين شرکتهاي ايران ، بانک محبوب من و سازمانهاي دانشي برتر ايران ، افتتاح شعب مدرن بانک حکمت ايرانيان ، انتخاب اعضاي جديد هيات مديره بانک حکمت ايرانيان ، بازديد معاون وزير ارتباطات از بستر تجارت اجتماعي ديدي بود ، گزارش سفر مديرعامل بانک حکمت ايرانيان به منطقه شمالغرب کشور ، معرفي برترين روساي شعب بانک حکمت ايرانيان در سال 95 ، برگزاري مراسم افتتاحيه بيمه حکمت، حمايت بانک حکمت ايرانيان از دومين همايش بين المللي ورزش همگاني و ... شما مي‌توانيد براي دريافت نسخه الکترونيکي نشريه حکيم اقتصاد ، به سايت رسمي‌بانک حکمت ايرانيان به نشاني www.hibank24.com مراجعه نمائيد.

انتصاب کيان راد به عنوان مشاور در امور پايگاه داده بانک ايران زمين
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: عبدالمجيدپورسعيد مديرعامل بانک ايران زمين طي حکمي‌عطيه کيان راد را به عنوان مشاور در امور پايگاه داده منصوب کرد. متن حکم پورسعيد به شرح زير است: سرکار خانم عطيه کيان راد، نظر به تخصص، توانمنديها و تجربيات جنابعالي، به موجب اين حکم به عنوان"مشاور در امور پايگاه داده" منصوب مي‌شويد تا در چارچوب ضوابط و مقررات بانک انجام وظيفه فرمائيد. موفقيت شما را براي به کارگيري مجموعه عوامل و امکانات در جهت انجام وظايف و مسئوليتهاي محوله در راستاي تحقق اهداف عاليه بانک، از خداوند متعال مسئلت دارم.

امکان واريز نقدي يارانه در بانک قرض الحسنه رسالت ميسر شد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه رسالت، با توجه به اينکه بانک قرض الحسنه رسالت بروز‌ترين نرم افزار و سخت افزار کليه خدمات بانکي (در قالب قرض الحسنه) را در اختيار اعضاي خود قرار مي‌دهد، با پيگيري‌هاي مديرعامل بانک و مديرعامل سازمان هدفمندي يارانه‌ها، بانک قرض الحسنه رسالت، بانک عامل واريز يارانه شد.
در فاز اول يارانه تمامي‌کارکنان بانک که سرپرست خانوار بوده و يارانه دريافت ميکنند از ساير بانکها به بانک قرض الحسنه رسالت منتقل شد و روزانه تعداد زيادي از مشتريان بانک درخواست انتقال حساب خود از ساير بانکها به بانک قرض الحسنه رسالت را دارند.

در آستانه ميلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) چهارمين دوره جشنواره کارت‌هاي هديه بانک اقتصادنوين برگزار مي‌شود در آستانه ميلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و عيد سعيد نوروز، چهارمين دوره جشنواره کارت هديه بانک اقتصادنوين برگزار مي‌شود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک اقتصادنوين، اين بانک با هدف ترويج فرهنگ استفاده از کارت هديه به جاي هديه نقدي و ارزش آفريني براي مشتريان، اقدام به برگزاري جشنواره قرعه‌کشي کارت‌هاي هديه بصورت فصلي نموده و جوايز ارزشمندي را به قيد قرعه به دارندگان کارت هديه اين بانک اهدا مي‌کند.
در اين جشنواره به ازاي هر 250 هزار ريال مانده کارت هديه در هر روز ،يک امتياز براي دارنده کارت هديه منظور خواهد شد.

بانک دي در برگزاري مراسم تجليل از خانواده‌هاي معظم شهدا با حضور سردار انصاري مشارکت کرد .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک دي، اين بانک در راستاي ايفاي نقش خود در قبال ذي‌نفعان برگزاري مراسم تجليل از خانواده‌هاي مکرم شهدا را حمايت مالي کرد. در اين مراسم که به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنين (س) که به نام روز تکريم مادران و همسران شهدا نامگذاري شده است، در محل هتل انقلاب اسلامي‌برگزار شد، سردار انصاري قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران، دکتر صميمي‌رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ و حجت الاسلام والمسلمين گواهي نماينده ولي فقيه در بسيج مستضعفان نيز حضور داشتند. سردار انصاري و دکتر صميمي‌در اين مراسم از بانک دي به دليل حمايت از اين مراسم تقدير کرد.
احمد حشمي‌پور ـ مشاور مديرعامل بانک دي در امور روابط عمومي‌ـ به عنوان نماينده اين بانک در مراسم حضور داشت و با اهداي 125 فقره کارت هديه به خانواده‌هايي که همسر و فرزندان خود را در دفاع مقدس تقديم انقلاب اسلامي‌کرده‌اند، تقدير به عمل آورد.