کد خبر: ۱۸۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازیبا بیان اینکه مهمترین چالشی که در حال حاضر در صنعت حمل و نقل وجود دارد غیر واقعی بودن قیمت سوخت است، گفت: پایین بودن قیمت سوخت باعث شده که عملا انگیزه ای برای نوسازی ناوگان در مردم وجود نداشته باشد متاسفانه ما نه برای آلودگی زیست محیطی از کسی جریمه ای می‌گیریم و نه قیمت سوخت قیمت واقعی است که کسی به طور طبیعی راغب باشد که بخواهد ناوگان خود را به موقع بازسازی کند.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل ازمیزان، داود کشاورزیان افزود: ضمن آنکه همین پایین بودن قیمت سوخت باعث شده است که قیمت خودرو یا سهم ناوگان در قیمت تمام شده حمل و نقل خیلی زیاد باشد یعنی اگر فردی امروز بخواهد کامیون نو بخرد باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند.
 
وی ادامه داد: همچنین اگر فرد یک کامیون نو را از فرد دیگری اجاره کند ممکن است در ماه ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان درآمد داشته باشد حال آنکه باید ۸ تا ۹ میلیون تومان آن را بابت اجاره یا قسط خرید یک ناوگان پرداخت کند با ۲ تا ۳ میلیون تومان باقی مانده قطعا نمی تواند هزینه سوخت، دستمزد راننده، تعمیرات، بیمه و خرید قطعات لازم را تأمین کند.
 
وی اظهار کرد: اگر سوخت واقعی شود درآمد متناسب با آن افزایش پیدا می‌کند و می تواند به جای ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان، ماهانه ۲۰ میلیون تومان درآمد به دست آورد بعد ۸ تا ۹ میلیون اجاره یا پرداخت قسط را بهتر می‌تواند بپردازد.
برچسب ها: درآمد ، ماهانه ، راننده
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یا هو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
0
این چه تحلیل غیر منطقی میباشد ؟
نام:
ایمیل:
* نظر: