کد خبر: ۲۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در حال حاضر ۵۷ درصد گاز کشور در پارس جنوبی تولید می‌شود.
مسعود حسنی صبح شنبه در بازدید كارگروه كاربری گاز طبیعی از مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای افزایش میزان تولید در منطقه پارس جنوبی صورت گرفته است و شاهد روند افزایشی تولید گاز هستیم.

وی به نقش مهم مجتمع گاز پارس جنوبی در تامین سبد انرژی کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از ۵۷ درصد از گاز کشور در این مجتمع تولید می‌شود.

حسنی با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت نفت برای افزایش تولید گاز در پارس جنوبی، ادامه داد: تا دو سال آینده میزان تولید گاز در این مجتمع به بیش از۸۵۰ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ و با تکمیل توسعه پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی، ۶۴ درصد از سبد انرژی كشور توسط این مجتمع تولید خواهد شد.

وی حمایت و حفاظت تمام و كمال از محیط زیست را به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی مجتمع گازی پارس جنوبی عنوان کرد و گفت: تلاش ما تولید سبز است و به استانداردها و شرایط زیست‌محیطی توجه ویژه‌ای صورت می‌گیرد.

حسنی به کاهش مشعل سوزی و جلوگیری از هدررفت انرژی در فلرهای این مجتمع اشاره و بیان کرد: یکی از سیاست‌های ما به صفر رساندن مشعل‌سوزی در مجتمع گاز پارس جنوبی است که در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

منبع:مهر
نام:
ایمیل:
* نظر: