کد خبر: ۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
مشاور اتحادیه‌ فرآورده‌های لبنی:
نورمحمدی گفت: طبق تصمیماتی که دیروز در ستاد هدفمندی یارانه‌ها گرفته شد، شیر استریلیزه و پاستوریزه به طور همزمان در مدارس توزیع می‌‌شود.
به گزارش تجارت آنلاین امان‌الله نورمحمدی مشاور اتحادیه‌ فرآورده‌های لبنی اظهار داشت: زمان قطعی این توزیع شیر باید از سوی وزارت آموزش و پرورش مشخص شود و به این اتحادیه مربوط نیست.
 
وی افزود: طبق اعتراضاتی که تمام صنایع لبنی به توزیع شیر استریلیزه داشتند این بود که آموزش و پرورش به دلیل کمبود امکانات خواهان واردات شیر استریلیزه بوده و این در صورتی است که کشور ما با کمبود تکنولوژی و بسته‌بندی در خصوص تولید این شیر مواجه است.
 
نورمحمدی با بیان این که شیر استریلیزه قرار است در مناطق صعب العبور یا با دمای بالا عرضه شود، تصریح کرد: این شیر استریلیزه از سال‌های گذشته مرسوم بوده در این مناطق عرضه شود و ما شاهد عرضه‌ این شیر که بخواهد به طور سراسری عرضه شود، نبوده‌ایم.
 
مشاور اتحادیه فرآورده‌های لبنی در پایان یادآور شد: صنعت تولید شیر پاستوریزه در کشور ما بومی شده و همچنین مغذی این شیر بسیار بالاتر از شیر استریلیزه است پس نباید با چنین صحبت‌هایی به این صنعت داخلی ضربه بزنیم.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: شیر ، مدارس ، تولید
نام:
ایمیل:
* نظر: