کد خبر: ۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هر فرآیندی که در زمینه ارتباطات اجتماعی وجود دارد می تواند مفید و یا مضر باشد ولی باید دید چگونه از آن استفاده می شود بنابراین نمی توان جامعه را از داشتن تکنولوژی محروم کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایرنا؛عباس صلاحی درباره تاثیرات نامطلوب بکارگیری شبکه های اجتماعی بر جامعه، افزود: نمی توان به دلیل وجود برخی مضرات شبکه های اجتماعی، دور همه این ابزارها را خط کشید.
 
وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند با ایجاد فضای سالم و بهره گیری از توان متخصصان داخلی و متولیان این امور، فیلترینگ را درخصوص برخی از شبکه های مضر اعمال کند.
 
نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر نمی توان وارد حریم خصوصی افراد شد و آنان را از استفاده از تکنولوژی محروم کرد، بنابراین باید حد و مرزی برای بهره گیری از این فناوری ها مشخص و تعیین شود.
 
صلاحی خاطرنشان کرد: شبکه هایی که برای جامعه ضرر دارد و به آن خدشه وارد می کند و از لحاظ عقیدتی و فرهنگی مناسب نیست باید کنترل شود ولی در خصوص سایر موارد مشکلی وجود ندارد.
 
وی اضافه کرد: یکی از موارد توسعه در هر جامعه امکان دسترسی به اطلاعات است ولی شبکه هایی که مضر هستند و با اعتقادات ما همخوانی ندارند، قطعا اثرات منفی در جامعه برجای خواهند گذاشت که باید کنترل شوند.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: جامعه ، ارتباطات ، محروم
نام:
ایمیل:
* نظر: