کد خبر: ۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
وزیر جهاد کشاورزی:
وزیر جهادکشاورزی اصلی و اساسی ترین دغدغه وزارت جهاد کشاورزی را چگونگی بهره برداری بهینه از منابع آب و خاک کشور عنوان کرد و گفت: برای تحقق این امر مقام معظم رهبری و دولت پشتیبانی های لازم را به عمل خواهند آورد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایرنا؛محمود حجتی در بیست و ششمین گردهمایی فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ که با حضور مقامات عالیرتبه کشور برگزار شد، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از بنیانگذاران این نظام هستند و نقش وافری در ایجاد نظام جمهوری اسلامی دارند.
 
وی افزود: وجود این مرد بزرگوار و اندیشمند در جای جای این مملکت اثرگذار بوده و در عرصه های سازندگی دیده شده است.
 
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز شاهد اجرای یکی از پروژه های ملی کشور در استان های خوزستان و ایلام هستیم، گفت: موسسه جهاد نصر مدیریت اجرای طرح بزرگ 550 هزار هکتاری احیای اراضی خوزستان و ایلام را بر عهده دارد و آن را مدیریت می کند.
 
وی ابراز امیدواری کرد: در سایر پروژه ها و برنامه ها که نیاز مملکت است این دوستان کمک کنند و از کمک آنها مشکلات آب و آبخیزداری در سراسر کشور استفاده کنیم.
 
حجتی تصریح کرد: اساسی ترین موضوع وزارت جهادکشاورزی، چگونگی بهره برداری بهینه از منابع آب و خاک کشور است و در این خصوص مقام معظم رهبری و دولت عنایت و پشتیبانی لازم را دارند.
 
گفتنی است؛وزارت جهادکشاورزی طی هشت سال دفاع مقدس برای پشتیبانی مهندسی جنگ و جهاد با ایجاد 6 قرارگاه فرماندهی، 7 تیپ، 54 گردان و 540 هزار نفر نیرو اعزام کرد.
 
بنابراین در 8 سال جنگ تحمیلی وزارت جهادکشاورزی 3300 شهید، 1200 نفر آزاده و 23 هزار نفر جانباز را تقدیم کرد که این برگ زرین دیگری در کتاب دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.
 
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: