کد خبر: ۱۵۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
مثل شروع هر فصل جدید، این فصل هم با حراج بهاری "بهاراجه" آسیاتک به استقبال بهار میریم.

جشنواره

مثل شروع هر فصل جدید، این فصل هم با حراج بهاری  "بهاراجه" آسیاتک به استقبال بهار میریم.

توی جشنواره "بهاراجه" آسیاتک شما مشترکین عزیز سرویس اینترنت پرسرعت ADSL، میتونید بسته‌ های اینترنت رو با قیمت های به صرفه تر خرید کنید.  توی جشنواره بهاراجه هم سعی کردیم تا مثل گذشته بر اساس الگوی مصرف شما، بسته های مختلفی رو طراحی کنیم. این تنوع تو بسته ها باعث می شه تا شما همراهان عزیز آسیاتکی بتونید با حق انتخاب بیشتر بسته مورد نیازتون رو انتخاب کنید. اما جشنواره فصل بهار با جشنواره های قبل متفاوته...

بسته های شبانه روزی

در جشنواره "بهاراجه" برای سرویس اینترنت پرسرعت ADSL، 7 بسته اینترنت با سرعت های 8 مگ و 16 با مدت زمان های 1 ساله و 6 ماهه و 3 ماهه جهت فعالسازی در دسترس مشترکین قرار‌میگیره. از بین این 7 بسته ویژه ، 2بسته 6ماهه و یک بسته 3ماهه ویژه ثبت نام اولیه و 4 بسته دیگه هم برای ثبت نام و هم برای تمدید قابل استفاده هستند. سرویس های ثبت نام اولیه تا تاریخ 31 فروردین فعال هستن و مابقی سرویس‌ها تا تاریخ 30 خرداد ماه 1400

مژده به شب نشین‌ ها! در بسته های 12 ماهه "بهاراجه"، علاوه بر ترافیک اینترنت عادی، ترافیک ویژه‌ شبانه هم در نظر گرفتیم. پس با خرید یا تمدید این بسته‌ها از ساعت 2 بامداد تا 8 صبح با خیال راحت وبگردی و دانلود کنید.

هدف ما از جشنواره "بهاراجه" اینه که بتونیم بهترین بسته ها رو با مدت زمان، حجم و سرعت های مختلف طراحی کنیم و با کمترین قیمت ممکن این بسته ها رو در اختیار شما قرار بدیم تا بتونیم رضایت هر چه بیشتر شما همراهان همیشگی آسیاتک رو جلب کنیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بسته های ویژه "بهاراجه" آسیاتک کافیه به صفحه اختصاصی این جشنواره  مراجعه کنید یا با تماس با شماره های 1544 و 91010000 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: