باتوجهبه حمله سایبری انجام شده به بخشهایی از زیرساختهای پردازش شرکت ابرآروان که موجب اختلال و از دسترس خارج شدن سرورهای برخی از شرکتها و استارتآپهای ایرانی گردیده است، شرکت انتقال دادههای آسیاتک ضمن ابراز تأسف از بروز این مشکل برای کسبوکارهایی که در این شرایط آسیبدیدهاند، اعلام میدارد مشکل به وجود آمده برای شرکت ابرآروان ارتباطی با خدمات ارائه شده از سوی دیتاسنتر شرکت آسیاتک ندارد و این شرکت تمام همکاریها و کمکهای فنی لازم را در جهت رفع اختلالات پیشآمده و تثبیت خدمات به شرکت ابرآروان ارائه داده است.
از آنجایی که خدمات ارائه شده از سوی شرکت آسیاتک به شرکت ابرآروان، خدمات هم مکانی دیتاسنتر (کو لوکیشن) می باشد، حفظ، نگهداری و امنیت سرورها ، پلتفرمها و خدمات آنها برعهده شرکت ابرآروان میباشد.
لازم به ذکر است در حال حاضر نیز خدمات ابری آسیاتک و همچنین سایر خدمات این شرکت در حوزه دیتاسنتر نظیر کو لوکیشن، سرورهای اختصاصی و سرورهای آنی بدون هیچگونه مشکلی در حال ارائه به مشترکین محترم میباشد.
آسیاتک با داشتن بزرگترین دیتاسنتر محتوایی کشور، آماده ارائه تمامی خدمات حوزه دیتاسنتر با توافقنامه سطح خدمات 99.9 درصد به تمام کسبوکارها میباشد.