کد خبر: ۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
مدير خدمات فني و کشاورزي سازمان مرکزي تعاون روستايي گفت:مطالعات لازم براي شناسايي استعدادها و مزيت هاي نسبي مناطق روستايي به منظور انتخاب صنايع تبديلي و تکميلي مناسب و استقرار آن در مناطق روستايي صورت گرفته است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛محرم‌علي جبرئيلي مدير خدمات فني و کشاورزي سازمان مرکزي تعاون روستايي در بازديد از تعاوني باغداران شهرستان تاکستان هدف از استقرار صنايع تبديلي در مناطق روستايي را توانمندسازي شبکه تعاوني هاي روستايي و کشاورزي اعلام کرد.  
 
وي همچنين افزود:طرح هاي کشاورزي پيشنهادي از سوي شرکت هاي تعاوني روستايي و کشاورزي در زمينه فعاليت هاي کشاورزي يا بهينه سازي آنها، قيمت روغن و پودر کربنات به منظور تيزابي کردن و قيمت کشمش بررسي شده است.
 
رئيس سازمان تعاون روستايي استان هم با بيان اينکه 12 درصد باغات انگور کشور در اين استان قرار دارد، گفت : محصول انگور توليدي استان قزوين جايگاه بسيار خوبي در کشور دارد .
 
معين الدين سرمايه و تجربه را دو عنصر مهم در زمينه فعاليت تعاوني ها برشمرد و افزود:شبکه تعاون روستايي از طريق حذف واسطه گري و ايجاد زمينه مناسب براي بازاريابي محصولات کشاورزي نقش مهمي در ساماندهي بازار محصولات کشاورزي ايفا مي کند.
 

انتهای پیام/

برچسب ها: روستا ، منطقه ، صنایع
نام:
ایمیل:
* نظر: