کد خبر: ۱۶۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
گروه استان‌ها- حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات در جریان گام دوم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و آرای هوشمندانه می‌تواند ریلی ایمن برای دستیابی به پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، انتخابات آزمون بزرگ سیاسی برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محسوب می‌شود و امسال و در روز بیست و هشتم خردادماه نخستین آزمون سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.

حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات در جریان گام دوم انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و آرای هوشمندانه می‌تواند ریلی ایمن برای دستیابی به پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه کشور است.

ضرورت حضور آگاهانه مردم در انتخابات

محمد روحانی مقدم، رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان با تأکید بر اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در این آوردگاه مهم و حیاتی بسیار حائز اهمیت است.

وی بر تشویق و ترغیب مردم برای حضور آگاهانه و پرشور و حداکثری تأکید کرد و گفت: مردم باید گوش به فرمان ولایت‌فقیه باشند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نقشه راه را برای ملت ایران ترسیم کرده‌اند و شاخصه‌های یک رئیس‌جمهور مطلوب برای کشور را دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار عنوان کرده‌اند.

روحانی تصریح کرد: دشمنان در این انتخابات نیز به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند و از این رو می‌خواهند پشتوانه قدرت نظام را که همان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است را دچار خدشه کنند.

وی رویکرد مهم اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج اساتید در انتخابات بیست و هشتم خردادماه امسال تشویق مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب بهترین فرد از میان کاندیداها عنوان کرد.پ

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات؛ ضامن امنیت کشور

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان مشارکت حداکثری مردم در این آوردگاه مهم و حیاتی ضامن امنیت کشور و پشتوانه مهمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

روحانی تأکید کرد: باید شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای کاندیدای اصلح و مطلوب کشور بیان کرده‌اند؛ در جامعه تبیین شود.

وی اظهار داشت: ما در بسیج اساتید تمام تلاش خود را برای جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب انجام خواهیم داد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان به راه‌اندازی پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم اشاره کرد و گفت: هدف از این پویش ملی بیان راهکارها برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف و تقدیم آن در روز تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم است.

روحانی مقدم از جمله محورهای در نظر گرفته شده برای برگزاری این پویش ملی را ارتقای وضعیت معیشت عمومی، اقتصاد مقاومتی، افزایش ارزش پول ملی، رونق کسب و کار و اشتغال،  جهش تولید و رفع موانع پیش‌رو و عدالت‌گستری، قانون‌گرایی، فسادستیزی، مبارزه با ویژه‌خواری، رانت، نفوذ و ... عنوان کرد.

وی «تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملی برای مشارکت ایرانیان در مدیریت عمومی کشور، تحول و تعالی فرهنگی، دین‌داری، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایرانی و تأکید بر کرامت انسانی، آزادی، اقتدار علمی، استقلال ملی و توسعه روابط خارجیرا از دیگر بندها و محورهای اصلی پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم برشمرد.

 با توجه به دسیسه‌چینی‌ها و توطئه افکنی های گسترده و پیچیده دشمنان برای تأثیرگذاری بر انتخابات پیش رو قطعاً تنها راهکار غلبه بر این توطئه‌ها بصیرت، دشمن‌شناسی، آگاهی و ولایت‌مداری است.

حرکت در مسیر ولایت خاصیتش گره‌گشایی و خفه شدن توطئه دشمنان در نطفه است؛ بنابراین تنها با حرکت در این مسیر می‌توانیم در انتخابات پیش رو انتخابی آگاهانه و اصلح داشته باشیم.

انتهای پیام/363/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار