کد خبر: ۱۷۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
قائم‌مقام مدیرعامل بانک عنوان کرد:
​قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تاسيس هلدينگ فناوري اطلاعات بانک صادرات ايران موجب هم‌افزايي بیشتر بين شرکت‌هاي زير مجموعه بانک شده و این بانک در زمینه بانکداري الکترونيک به شرايط مطلوب‌تری دست خواهد یافت.

موفقیت بانک صادرات ایران در زمینه بانکداری الکترونیک

​قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تاسيس هلدينگ فناوري اطلاعات بانک صادرات ايران موجب هم‌افزايي بیشتر بين شرکت‌هاي زير مجموعه بانک شده و این بانک در زمینه بانکداري الکترونيک به شرايط مطلوب‌تری دست خواهد یافت. در حال حاضر بیش از ٩٤ درصد عملیات بانکی به صورت غیرحضوری و خارج از شعبه انجام می‌شود و در آینده نزدیک تمامی خدمات بانکی از طریق گوشی موبایل انجام خواهد گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق در مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب بانک در استان چهار محال و بختیاری از  ارتقای اپلیکیشن صاپ و سامانه شمس نیز خبر داد و گفت: در آینده‌ اکثر باجه‌ها در شعب برچیده خواهد شد. شیوه کسب و کار تغییر خواهد کرد و مواردی مانند مشاوره‌های مالی، مالیاتی، بیمه‌ای و هر آنچه که خواسته مردم باشد، در سطح شعب انجام خواهد شد.
وی با اشاره به موفقیت‌های بانک صادرات ایران در کسب سود در پایان سال ٩٩  اظهار کرد: فعالان بازار سرمايه بیشتر به ارقام صورت‌هاي مالي بانک توجه دارند و حتي بانک‌هاي خارجي اگر بخواهند با بانک‌ها همکاري کنند، اغلب به همين گزارش‌ها توجه دارند. برخي ارقام مانند زيان انباشته ٨٥ هزار ميليارد ريالي بانک در سال‌هاي گذشته موجب مشکلاتي براي بانک شده بود که با تلاش همه همکاران در سال ٩٩  همه زيان پوشش داده شد، سود مناسبي تقسيم شد و در حال حاضر بانک دارای ٣٢ هزار میلیارد ریال سود انباشته است. بانک صادرات ایران ظرفیتی به مراتب بالاتر از این ارقام دارد. در واقع با يک نگاه به ترازنامه و صورت سود و زيان بانک مي‌توان دريافت که موفقيت‌های فراوانی با همت و تلاش همه کارکنان بانک فراهم آمده است.
صدیق افزود: بانک صادرات ایران به این موفقیت قانع نیست و در پی افزایش سود انباشته برای افزایش سرمایه و بهبود کفایت سرمایه است که به عنوان یک شاخص در مراودات بین‌المللی بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و باید تلاش کنیم تا این میزان را به بالای ٨ و حتی ١٢ درصد برسانیم.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر لزوم افزایش منابع شعب نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: برای افزایش منابع و تحقق اهداف شعب باید نوع نگاه به گردش منابع و دایره عملیات شعبه را بهبود بخشید. در زمینه بانکداری شرکتی باید فعالیت گسترده‌تری صورت بگیرد و کار برای استفاده از ظرفیت آن فراوان است.
صدیق با بیان اینکه حدود ٥٠ درصد مردم ایران مشتری بانک صادرات ایران هستند، افزود: در بانک بیش از ٣٨ میلیون مشتری و بیش از ٥٢ میلیون حساب وجود دارد و قابلیت‌هاي زيادي براي کار است. انتظار می‌رود تا نیمه شهریور ماه که بانک وارد هفتادمین سال فعالیت خود می‌شود، منابع قابل توجهی جذب شود.
وی با تاکید بر آموزش و استفاده از همه ظرفیت نيروهاي شعب و جانشین پروری، تنوع محصولات بانک صادرات ايران را يادآوري کرد و گفت: طرح طراوت بانک صادرات ايران تحول زيادي در نظام بانکي کشور ايجاد کرد. بانک صادرات ايران مشکل و کمبود محصولات بانکي ندارد و اقبال به بانک صادرات ايران بيش از گذشته است. بايد تلاش کرد تسهيلات خرد از جمله تسهيلات کرونا و ازدواج براي مردم با سهولت بيشتري پرداخت شود.
صدیق با قدردانی از زحمات اسماعیل ستارپسند، مدیر شعب سابق بانک صادرات استان چهارمحال و بختیاری و سایر مدیران و همکاران این استان در بهبود مناسب شاخص‌های عملکردی بانک، برای افشین یریان در تصدی مسئولیت مدیریت شعب بانک در این استان آرزوی موفقیت کرد.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری از چهار شعبه ۲۰۵۷ میدان انقلاب شهرکرد، شعبه ۳۶۳۴ دروازه سامان، شعبه ۳۵۳۸ چالشتری و شعبه ۱۱۵۵ سامان نیز بازدید و روند خدمت‌رسانی و فعالیت این شعب را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار