کد خبر: ۱۷۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
​حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل پشتیبانی و کمک به ترویج فرهنگ کار، تلاش، توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای محرومان از سوی مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد قدردانی قرار گرفت.
تجلیل رئیس کمیته امداد از اشتغالزایی بانک صادرات ایران برای محرومان

​حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل پشتیبانی و کمک به ترویج فرهنگ کار، تلاش، توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای محرومان از سوی مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در مراسمی که با عنوان تجلیل از «یاران اشتغال» با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، اکبر کمیجانی، رئیس کل بانک مرکزی، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران عامل بانک‌ها و موسسات مالی در محل بانک مرکزی برگزار شد، از مدیرعامل بانک صادرات ایران تجلیل شد. 
در بخشی از لوح اهدایی مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به حجت‌اله صیدی آمده است: «اگرچه کار نیک برای خداوند سبحان است و جز رضای او پاداش بندگان مخلص نیست، اما به مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و زحمات صادقانه جناب‌عالی و همکاران محترم در کمک به ترویج فرهنگ کار، تلاش، توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای محرومان که به فرموده امام راحل (ره) ولی نعمتان حقیقی انقلاب هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و سلامتی و توفیقات روزافزون‌تان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌کنم».
حمایت بانک صادرات ایران از ایجاد مشاغل خانگی سرپرستان خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی با اعطای ٤٢٠٠ میلیارد ریال درسال ٩٩ تداوم یافت و به راه‌اندازی ٩ هزار و ٦١٥ شغل خانگی برای اقشار واجد شرایط منجر شد.
در این سال معرفی‌شدگان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران بهره‌مند و موفق به ایجاد کسب و کارهای نوپا شدند که این اقدام سهم به‌سزایی در اشتغالزایی به ویژه در نقاط محروم کشور داشته است.
بانک صادرات ایران با توجه به گستردگی شعب و زیرساخت‌های موجود، علاوه بر حمایت از راه‌اندازی مشاغل خانگی، نسبت به پرداخت تسهیلات مختلف حمایتی در قالب وام‌های ضروری، وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، تسهیلات مسکن اقشار ویژه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، وام‌های حوادث غیرمترقبه، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، زندانیان نیازمند و کمک به اقشار مختلف آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا اقدام می‌کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار