کد خبر: ۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۰
معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام کرد:
معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در بازار کنونی کودهای شیمیایی، قیمت‌های غیر واقعی برای کودهای بی کیفیت با بسته‌بندی‌های مناسب وجود دارد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛حمید رسولی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک متنوع سازی کودهای شیمیایی مبنی بر وضعیت قیمت کودهای کشاورزی در بازار اظهار کرد: در بازار فعلی قیمت‌های غیر واقعی مشاهده می‌شود که نتیجه تولید کودهای شیمیایی با کیفیت پایین است چرا که در این بازار کودهای بی کیفیتی وجود دارد و فقط بسته بندی‌های آن‌ها مناسب است اما موارد و استانداردهایی که روی بسته‌های آن قید شده هیچ مطابقتی با محتوا و کیفیت کودهای عرضه شده ندارد.
 
وی افزود: هدف شرکت خدمات حمایتی از امضای تفاهم نامه مشترک با بخش خصوصی برای متنوع سازی کود عرضه کودهای شیمیایی با کیفیت است و در مورد قیمت آن‌ها بحث‌ها به گونه‌ای صورت گرفته که حداقل افزایش قیمت (حدود هشت درصد برای کارگزاران بخش خصوصی) اعمال شود.
 
معاون بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ادامه داد: دولت به گونه‌ای برنامه ریزی کرده که کودهای یارانه‌ای که در اختیار کشاورزی قرار می گیرد، هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.
 
وی افزود: کودهای عرضه شده در قالب تفاهم نامه مشترک شرکت خدمات حمایتی با اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا با حداقل سود در اختیار کشاورزان قرار گیرد چرا که هدف از این تفاهم نامه تهیه، تولید و تحویل کود با کیفیت است.
 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: کود ، قیمت ، غیرواقعی
نام:
ایمیل:
* نظر: