کد خبر: ۱۸۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۴
بررسی روند قیمت ها در بازار خودروهای وارداتی از اواخر شهریور ماه تا امروز از توقف افزایش قیمت ها در این بازار و شدت گرفتن کاهش قیمت ها حکایت دارد.

شوک آزاد شدن واردات به قیمت خودروهای خارجی

بررسی روند قیمت ها در بازار خودروهای وارداتی از اواخر شهریور ماه تا امروز از توقف افزایش قیمت ها در این بازار و شدت گرفتن کاهش قیمت ها حکایت دارد.

بررسی قیمت خودروهای بنز موجود در بازار از کاهش قیمت این خودروها از اواخر شهریور ماه حکایت دارد؛ طبق بررسی های صورت گرفته قیمت خودرو بنز کلاس ای ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ از اواخر شهریور ماه تا امروز ۲۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر ۷ میلیارد تومان قیمت خورده است و روند افزایش قیمت بنز کلاس ای ۲۰۰ مدل ۲۰۱۷ ۴ کلید نیز  از اواخر شهریور ماه تا امروز متوقف شده است.

بررسی قیمت ها در بین خودروهای وارداتی تویوتا نیز از کاهش قیمت این خودروها در این بازه زمانی حکایت دارد؛ طبق بررسی های به عمل آمده روند افزایش قیمت خودرو تویوتا C-HR هیبرید مدل استایل سال ۲۰۱۸ از اواخر شهریور ماه تا امروز متوقف شده است و قیمت خودرو تویوتا C-HR هیبرید مدلlounge  سال ۲۰۱۸ نیز در این بازه زمانی ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۲ میلیارد و ۳۰ میلیو تومان قیمت خورده است.

قیمت برخی از خودروهای فولکس موجود در بازار نیز از اواخز شهریور ماه تا امروز کاهش یافته است و در این بین اما روند افزایشی قیمت ها در بین اکثر خودروهای این برند متوقف شده است؛ طبق بررسی های صورت گرفته خودرو فولکس پاسات مدل ۲۰۱۸ از اواخر شهریور ماه تاکنون ۵۰ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

روند قیمت ها در بازار خودروهای کره ای نیز مشابه بوده است و افزایش قیمت ها در اکثر خودروهای این برند از اواخر شهریور ماه تا امروز متوقف شده است؛ خودرو کیا اپتیما ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ از اواخر شهریور ماه تا امروز بر روی قیمت یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان ثابت بوده است و کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ از اواخر شهریور ماه تا امروز ۵۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت روز خودروهای وارداتی در جدول زیر آمده است:

شوک آزاد شدن واردات به قیمت خودروهای خارجی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار