کد خبر: ۱۸۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره تساوی با کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف کره جنوبی رفت که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد تساوی تیمش مقابل کره جنوبی گفت: در نیمه اول می‌دانستیم در میانه میدان مشکل داریم و سعی کردیم با تغییرات شرایط را بهتر کنیم. در نیمه دوم با اضافه شدن نورافکن نمایش بهتری داشتیم. در نیمه اول به این موضوع آگاه بودم که اگر دو مهاجم ما جلو بروند، تعادل به هم می‌خورد.

او درباره افت سردار آزمون گفت: همه بازیکنان تلاش خود را انجام دادند. امروز بهترین روز سردار نبود، اما او یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما محسوب می‌شود. گل او در مرحله قبل باعث شد، به این مرحله برسیم و رویا پردازی کنیم.

اسکوچیچ درباره وضعیت ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی، گفت: من به نتیجه تساوی امروز بسنده نمی‌کنم و راضی نیستم. بازی امروز با رقیب مستقیم‌مان بود. ما با مثبت اندیشی جلو می‌رویم و می‌خواهیم مشکلات تیم را حل کنیم تا نمایش بهتری داشته باشیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه آیا از عملکرد کره شگفت زده شد یا خیر بیان کرد: اگر به حرف‌هایم گوش می‌دادید متوجه می‌شدید که شگفت زده نشدیم. ما آگاهانه تصمیم گرفتیم که در خط حمله بازیکنان بیشتری داشته باشیم و دلیلش این بود که بهتر حمله کنیم. زمانیکه دیدیم تعادل تیم به هم خورده تاکتیک را تغییر دادیم. ما آماده اتفاقات دیگر بودیم. آگاهانه تعداد بازیکنان را در میانه زمین کم کردم و قبول دارم که ریسک بزرگی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار