کد خبر: ۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
توزیع بنزین یورو 4 و نفت گاز با گوگرد کمتر از 50ppm در کلانشهر اصفهان، بطور رسمی با حضور معاون وزیر در امور پالایش و پخش و برخی مقام‎های استانی آغاز شد.
به گزارش تجارت آنلاین، به نقل از شانا؛توزیع بنزین یورو 4 و نفت گاز با گوگرد کمتر از 50ppm ( در سطح استاندارد یورو 4 ) در کلانشهر اصفهان با انجام چند تغییر نرم افزاری در مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان، با موفقیت انجام شد.
 
بر همین اساس قرار است روزانه بیش از 2 میلیون لیتر بنزین یورو 4، همچنین 2 میلیون لیتر نفت گاز در حد استاندارد یورو 4 (گوگرد کمتر از 50ppm) در پالایشگاه اصفهان تولید و در شهر اصفهان توزیع شود.
 
به منظور تولید بنزین یورو ٤ در این پالایشگاه، علاوه بر تغییر در عملکرد مجتمع بنزین سازی این شرکت، در عملکرد واحدهایی که خوراک این مجتمع را نیز تامین می کنند (واحد آیزوماکس و ...) تغییراتی ایجاد شده است؛ این تغییرات به دست کارشناسان و متخصصان شرکت انجام و هم اکنون به بار نشسته و آزمایش شده است.
 
معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز پیشتر در این باره گفته بود: هم اکنون نیاز روزانه شهر اصفهان به بنزین یورو 4 حدود سه میلیون لیتر است که حدود 2.2 میلیون لیتر از این نیاز توسط پالایشگاه اصفهان تولید و مابقی آن از طریق شرکت ملی پالایش و پخش مدیریت و تامین می شود.
 
براساس این گزارش؛مراسم رسمی تولید بنزین یورو 4 در پالایشگاه اصفهان، امروز (چهارشنبه، 16 مهر) با حضور عباس کاظمی، معاون وزیر نفت، شاهرخ خسروانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش، لطفعلی چاووشی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان و برخی از مسئولان استانی، در این شرکت برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: یورو4 ، نفت گاز ، اصفحان
نام:
ایمیل:
* نظر: