کد خبر: ۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
بیات:
مدیرکل سازمان استاندارد تهران گفت: استقبالی که در سطح جامعه گاها از برخی از محصولات می‌شود موجب سواستفاده‌گری و عرضه کالاهای تقلبی با برندهای جعلی می‌گردد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛مسلم بیات گفت:متاسفانه بسیاری از دستگاه‌های تولیدکننده "تولید با کیفیت" را فراموش کرده‌اند،‌اظهار داشت: دستگاه‌های تولیدکننده انتظار دارند سازمان ملی استاندارد هم نقش تولیدکننده و ه ارزیابی‌کننده را ایفا کند در صورتی که وظیفه ما ارزیابی رندمی شرکت‌ها است.
 
مدیرکل سازمان استاندارد تهران به عرضه محصولات با برندهای جعلی در جامعه اشاره کرد و افزود: استقبالی که در سطح جامعه گاها از برخی از محصولات می‌شود موجب سواستفاده‌گری و عرضه کالاهای تقلبی با برندهای جعلی می‌گردد.
 
وی تصریح کرد: به عنوان مثال برند جعلی یک نوع نوشابه انرژی‌زا در سطح بازار شناسایی و جمع‌آوری شد و البته در این راستا نامه‌ای را برای جمع‌اوری کالاهایی که تخلفشان محرز شده است، جهت ارائه به دستگاه‌ها ارسال کرده‌ایم.
 
بیات ادامه داد: به عنوان مثال در این زمینه بیش از 12 هزار متر سیم کابل جعلی شناسایی، جمع‌آوری و به مراجع قضایی معرفی کردیم.
 
وی یادآور شد: در واقع متخلفان با استفاده از برندهای قابل اعتماد مردم،‌ اقدام به تولید کالا کرده و به بازار عرضه می‌کنند که ما در صورت شناسایی این گونه موارد به شدت برخورد می‌کنیم.
 
بیات با بان اینکه تحت هیچ شرایطی از تخلفات به خصوص در مواد غذایی چشم‌پوشی نمی‌کنیم،‌تصریح کرد: علاوه‌بر حضور دائمی مدیران کنترل کیفیت در کارخانجات تولیدی، در قالب طرح طاها نیز از تمام نقاط شهر به صورت رندم بازرسی می‌کنیم.
 
وی همچنین شماره تلفن 1517 را برای ارائه شکایات مردم به صورت شبانه‌روزی یادآوری کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تخلفات ، جعل ، برند
نام:
ایمیل:
* نظر: