کد خبر: ۱۸۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این کمیسیون دیروز مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن کمبود اعتبار حدود ۱۲ هزار میلیاردی بیمه کارگران فصلی کارگران ساختمانی جبران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون خود با حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بررسی موضوعاتی، چون اشتغال و بیمه کارگران در نشست با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی دیروز مصوبه‌ای هم درباره فصل پنجم بیمه کارگران داشت که بر اساس آن کمبود اعتبار حدود ۱۲ هزار میلیاردی بیمه کارگران فصلی کارگران ساختمانی جبران خواهد شد.

وی اضافه کرد: خبر خوب و مایه برکت نظام این است که رئیس جمهور اعلام کرد هر ماه نشست شورای عالی کار را تشکیل خواهیم داد. این در حالی است که دولت‌های پیشین حتی دو سال یکبار هم این کار را انجام ندادند.

اسماعیلی ابزار امیدواری کرد که خروجی نشست‌های مسئولان برای اشتغال، حمایت از حقوق معلولان و بیمه زنان خانه‌دار که عبدالملکی برنامه خوبی برایش ارائه داده، نتایج مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار