کد خبر: ۱۸۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
پروفیل استنلس استیل صنعتی در طراحی و تولید انواع تجهیزات صنعتی کاربرد دارد، مقاوم در برابر خوردگی، قیمت این پروفیل‌ها تحت تاثیر پارامترهای مختلفی می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آسیا استیل، پروفیل استنلس صنعتی از جمله انواع پروفیل‌های پرکاربرد می‌باشد که به طور گسترده‌ای از بازار عرضه و تقاضا برخوردار است. به پروفیل استنلس استیل صنعتی اصطلاحا قوطی استیل صنعتی نیز گفته می‌شود که با استفاده از رول‌های بزرگ ورق استیل ساخته می‌شوند. نوع آلیاژ استفاده شده در تولید این پروفیل‌ها به طور معمول از دسته گریدهای 300 و 400 می‌باشد.

کاربردهای پروفیل استنلس استیل صنعتی

پروفیل استنلس استیل صنعتی یا قوطی استیل صنعتی در طراحی و تولید انواع تجهیزات صنعتی کاربرد فراوانی دارد. قوطی‌های استیل صنعتی دارای مقاومت خوبی در برابر خوردگی هستند. با توجه به نوع سطح مقطع انواع قوطی استیل، کاربردهای آنها نیز متغیر است.

آن دسته از پروفیل‌هایی که دارای مقاطع کوچکتر هستند در تولید سازه‌های تزئینی، صنعت خودروسازی، نرده کشی، راه‌پله و درب و پنجره، مورد استفاده قرار می‌گیرند.آن دسته از قوطی‌های استیل که دارای مقاطعی بزرگتر بوده و ضخامتی بین 1.5 الی 8 میلی‌متر دارند، در تولید شاسی تریلر، ساخت ستون، اسکلت ساختمان و غیره کاربرد دارند.

پروفیل استنلس استیل صنعتی چیست؟

مزایا پروفیل استنلس استیل صنعتی

پروفیل استنلس استیل صنعتی دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی می‌باشد. از این رو به صورت گسترده در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود. از جمله مهمترین مزایای پروفیل استنلس استیل صنعتی عبارت اند از:

تنوع و برخورداری از انواع مختلف

مقاومت بالا در برابر خوردگی

دوام و طول عمر زیاد

و...

قیمت پروفیل استنلس استیل صنعتی

پروفیل استنلس استیل صنعتی در انواع مختلف و توسط شرکت‌های گوناگون تولید و روانه بازار می‌شود. قیمت این پروفیل‌ها تحت تاثیر پارامترهای مختلفی می‌باشد. از این رو نمی‌توان یک قیمت مشخص برای آن تعیین کرد. از جمله مهمترین شاخص‌های تعیین‌کننده قیمت یک پروفیل استنلس صنعتی عبارت‌اند از:

سنگینی و میزان وزن نهایی هر شاخه پروفیل صنعتی

اندازه و ابعاد قوطی (سطح مقطع – طول – ضخامت)

کیفیت استیل مورد استفاده در طراحی و تولید قوطی استیل صنعتی

نرخ ارزهای بین‌المللی و همینطور وضعیت سلامت جهانی (مانند پاندمی کرونا)

وضعیت، میزان و هزینه نهایی واردات استیل از کشورهای دیگر

میزان عرضه و تقاضا در بازار

و...

در حقیقت قیمت پروفیل صنعتی استنلس به دلیل نوسانات عرضی بازار واحد مشخصی نبوده و دائما در حال تغییر می‌باشد. بنابراین اگر شما قصد خرید پروفیل استنلس صنعتی دارید بایستی بسته به نیازتان نوع آن را مشخص کرده و از شرکت‌ها و فر پروفیل استیل از کاربردی‌ترین مقاطع فولادی در صنایع و همچنین ساختمان سازی می‌باشد که به دلیل تنوع در کاربرد آن تولید آن به صورت متنوع چه به لحاظ شکل ظاهری و چه به لحاظ ابعاد و سایز اهمیت دارد. یکی از انواع این محصولات پروفیل استیل می‌باشد.

پروفیل استنلس استیل صنعتی چیست؟

پروفیل از انواع آهن‌آلات که در اشکال ثابت و اندازه‌های معین ساخته می‌شوند و از مهمترین کاربرد این فرآیند اتصال دو قطعه به یکدیگر می‌باشد و با توجه با ظاهر آنها به دو نوع پروفیل باز و پروفیل بسته دسته‌بندی می‌شوند پروفیل استیل با ضخامت‌های مختلف در صنعت ساختمان در مقطع Z,U  و پروفیل بسته با ضخامت و در مقطع مختلف تهیه می‌شوند. پروفیل استیل 304 و 316 در دسته فولاد های ضد زنگ قرار داشته همچنین در ابعاد و ضخامت‌های مختلف و در شکل‌های دایره، مربع و مستطیل ساخته می‌شوند پروفیل استیل 304 و 316 این محصول در حفاظ های ساختمانی، مصارف تزینی و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی کاربرد دارد. تکنو استیل تولیدکننده انواع نرده استیل استنلس تولید شده از پروفیل و لوله‌های ضد زنگ در خدمت شماست با توضیحاتی از پروفیل استیل 316  و 304  و لیست قیمت روز  و اطلاعات مفید دیگری که باید از قوطی چهار گوش بدانید.

گروه صنعتی آسیا استیل کیان یکی از با سابقه‌ترین تامین‌کنندگان پروفیل استنلس در ایران می‌باشد که آماده همکاری با شرکت‌های مختلف در زمینه تامین انواع پروفیل است.

انتهای رپرتاژ آگهی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار