کد خبر: ۱۸۹۶۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
صنعت گردشگری یکی از بزرگترین بازارهای مالی و هتلداری از مشاغل پر درآمد دنیاست، کشور هفت رنگ ایران با جاذبه های گردشگری متنوعی که بر هیچ کس پوشیده نیست مستعد رشد فوق العاده بخصوص در صنعت سرمایه گذاری می باشد، از این رو سرمایه گذاری در کیش (قطب گردشگری ایران) مناسب ترین فرصت برای عموم سرمایه گذاران می باشد.

خرید سهام هتل در جزیره زیبای کیش

صنعت گردشگری یکی از بزرگترین بازارهای مالی و هتلداری از مشاغل پر درآمد دنیاست، کشور هفت رنگ ایران با جاذبه های گردشگری متنوعی که بر هیچ کس پوشیده نیست مستعد رشد فوق العاده بخصوص در صنعت سرمایه گذاری میباشد، از این رو سرمایه گذاری در کیش (قطب گردشگری ایران) مناسب ترین فرصت برای عموم سرمایه گذاران میباشد.

خرید سهام هتل فرصت استثنایی سرمایه گذاری

صنعت گردشگری یکی از بزرگترین بازارهای مالی و هتلداری از مشاغل پر درآمد دنیاست، کشور هفت رنگ ایران با جاذبه های گردشگری متنوعی که بر هیچ کس پوشیده نیست مستعد رشد فوق العاده بخصوص در صنعت سرمایه گذاری میباشد، از این رو سرمایه گذاری در کیش (قطب گردشگری ایران) مناسب ترین فرصت برای عموم سرمایه گذاران میباشد.

خرید سهام هتل در جزیره زیبای کیش

فرصت استثنایی سرمایه‌گذاری در هتل؛

هتلی با مزیتهای منحصر به فرد در جزیره زیبای کیش

با خرید سهام در هتل مرکوری کیش، موقعیت استراتژیک سودآوری روزافزون برای سرمایه گذاران فراهم خواهد شد.

یکی از مهمترین جذابیت های اقامتگاه های جزیره کیش نزدیکی به ساحل است. دسترسی این هتل به دریا یکی از مزایای این هتل محسوب می شود زیرا فاصله آن با ساحل زیبای جزیره کمتر از هزار و 500 متر است.

یکی دیگر از مزایای سرمایه‌گذاری ملکی در این هتل زیبا، فاصله کم آن با قلب مراکز تجاری جزیره کیش است. دسترسی های آسان به مسیرهای تردد خودرو هم بر این مزیت افزوده و آن را به موقعیتی عالی برای اقامت تبدیل می کند.

هتل مرکوری در زمینی به مساحت 10.300 متر مربع ساخته شده است. سازه منحصر به فرد این هتل با مساحت 17.300 متر مربع ، به طراحی نمای هتل کمک نموده که بیشترین نور و دید تمامی اتاق ها و سوییت های هتل به دریا را امکان پذیرد کرده و نمای پله ای نیز جلوه خاصی به این هتل داده است.

برای این هتل 140 اتاق که 8 اتاق آن رویال است در نظر گرفته شده است. اتاق های رویال به گونه ای طراحی شده است که تاکنون در جزیره کیش نمونه مشابهی از آن ساخته نشده است و این انحصاری بودن، یکی از مهمترین جاذبه ها برای جلب گردشگر است. همچنین یکی از مواردی که هتل مرکوری را منحصر به فرد کرده تعبیه یک باغ استوایی دراین هتل که طراحی آن الهام گرفته از دنیای زیر دریا است.

طراحی زیبای محوطه از اولین موارد جذابی است که حس آرامش در سواحل جزیره و آبهای خلیج فارس را در فضای هتل به افراد القا می کند. همچنین نورپردازی باغ مرجانی ، تجربه پیاده روی در ساحل را با چشم انداز موجودات ساحلی بیولومینسانس که در خط دریا خلیج فارس یافت می شوند می تواند شب­های اقامت را برای مسافران رویایی کند.

در این هتل یک بازار زیبا نیز طراحی شده است که علاقمندان می توانند از محصولات سنتی، مجلل و دست ساز ایرانی مانند فرش و جواهرات تمام ابریشم خریداری کنند. این بخش (بازار هتل) بین کافه و لابی هتل قرار داده شده است تا مهمانان هتل در تردد خود ناخودآگاه با محصولاتی که در آن ارائه می شود آشنا شوند.

خرید سهام هتل در جزیره زیبای کیش

 

مزایای خرید سهام هتل

درآمدزایی مادام العمر با خرید سهام در هتل:
با خرید سهام هتل مرکوری کیش از یک درآمد سالانه در پایان هر سال مالی بهرهمند شید
عدم نیاز به نقدینگی بالا جهت خرید سهام در هتل:
برخلاف سرمایه گذاری ملکی خرید سهام در هتل مرکوری کیش نیاز به نقدینگی بالا ندارد

 

مطالب بیشتر:
مطالب مرتبط در وب سایت mercuryhotel-kish.com

چرا خرید سهام هتل  مرکوری کیش برای سرمایه گذاری

طبق برآورد کارشناسان و سیاست های بلند مدتی که دولت که برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در ده سال آینده برنامه ریزی کرده است، فقدان هتل های 4 و 5 ستاره بشدت محسوس است. ویژگی های جذاب مرکوری کیش و جایگاه مطمعن که ساخت هتل در قلب منطقه توریستی جزیره کیش می تواند یکی از بهرین فرصت های سرمایه گذاری برای آینده نگران باشد شما میتوانید با سرمایه گذاری در هتل مرکوری کیش، سرمایه های خرد یا سرمایه های که در بازارهای نامطمئن سوخت میشود را تبدیل به فرصتی برای ایجاد تغییر آینده کنید، با خرید سهام هتل مرکوری کیش آینده ای که هم خود و یا فرزندان و عزیزانتان بتوانند از درآمد مادام العمر و هم ارزش افزوده ای که برای سهام شما طی سالیان ایجاد می شود از آن بهره مند شوید و کما اینکه میتوانید در طی سال از امکانات ویژه هتل برای سهام داران استفاده کنید.

خرید سهام هتل در جزیره زیبای کیش

 

نتیجه گیری در خرید سهام هتل مرکوری

 صنعت گردشگری یکی از بزرگترین بازارهای مالی و هتلداری از مشاغل پر درآمد دنیاست، کشور هفت رنگ ایران با جاذبه های گردشگری متنوعی که بر هیچ کس پوشیده نیست مستعد رشد فوق العاده در این صنعت است.

طبق برآورد کارشناسان و سیاست های بلند مدتی که دولت که برای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در ده سال آینده برنامه ریزی کرده است، فقدان هتل های 4 و 5 ستاره بشدت محسوس است. ویژگی های جذاب مرکوری کیش و جایگاه مطمعن که ساخت هتل در قلب منطقه توریستی جزیره کیش می تواند یکی از بهرین فرصت های سرمایه گذاری برای آینده نگران باشد شما میتوانید با سرمایه گذاری در هتل مرکوری کیش، سرمایه های خرد یا سرمایه های که در بازارهای نامطمئن سوخت میشود را تبدیل به فرصتی برای ایجاد تغییر آینده کنید، آینده ای که هم خود و یا فرزندان و عزیزانتان بتوانند از درآمد مادام العمر و هم ارزش افزوده ای که برای سهام شما طی سالیان ایجاد می شود از آن بهره مند شوید و کما اینکه میتوانید در طی سال از امکانات ویژه هتل برای سهام داران استفاده کنید.

 

منبع: mercuryhotel-kish.com

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار