کد خبر: ۱۹۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱

وزیر صمت در جریان سفر به شهرستان بروجرد از کارخانه نساجی بروجرد بزرگترین کارخانه نساجی در کشور و همچنین مهمترین واحد تولیدی در استان لرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا فاطمی امین ظهر روز جمعه نوزدهم آذرماه در سفر به استان لرستان از کارخانه نساجی بروجرد بازدید کرد. در جریان این بازدید که جمعی از مسئولان وزارت‌خانه همچنین مسئولان استانی حضور داشتند، از قسمت‌های مختلف کارخانه اعم از همه خطوط تولید که شامل ریسندگی‌ها، مقدمات بافندگی‌ها، بافندگی‌ها، کنترل کیفی پارچه، رنگرزی، تکمیل و خط چاپ عرض سه متر و کنترل کیفی نهایی بازدید به عمل آمد.

همزمان با حضور وزیر صمت در این کارخانه، خط چاپ عرض سه متری پارچه به صورت رسمی راه اندازی گردید که سهم مؤثری در افزایش اشتغال مستقیم خواهد داشت.

امید اعلایی مدیرعامل نساجی بروجرد ضمن خوش‌آمدگویی به وزیر صمت و هیئت همراه، در تشریح طرح‌های توسعه کارخانه گفت: در حال حاضر در نساجی بروجرد بالغ بر هزار نفر مشغول به کار هستند و به ازای همه طرح‌ها حدود هزار نفر دیگر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی افتتاح خط چاپ عرض سه متری را یکی از سرمایه‌های نساجی بروجرد برشمرد و افزود: این خط ظرف سه هفته و با همت همکاران زحمت‌کش کارخانه به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل نساجی بروجرد از تولید روزانه ۲۲ تن نخ و ۶۵ هزار متر پارچه در این کارخانه خبر داد و خطاب به وزیر صمت و هیئت همراه گفت: از همه کمک‌های وزارتخانه ممنونیم اما در شرایط فعلی انتظار داریم یک دهم ارزش سرمایه‌ی موجود کارخانه، در قالب سرمایه در گردش به ما پرداخت شود.

سید رضا فاطمی امین وزیر صمت نیز در جمع کارگران و مدیران این کارخانه گفت: من از طرف کارگران نساجی و دولت از مدیرعامل کارخانه تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مشکل تمام واحدهای صنعتی از جمله نساجی بروجرد به ما مربوط می‌شود، بیان کرد: برای رفع مشکل سرمایه در گردش کارخانه که مدیرعامل نساجی بروجرد مطرح کردند صحبت کرده‌ایم و برای رفع آن ورود می‌کنیم.

در پایان این بازدید، وزیر صنعت، معدن و تجارت با کارگران کارخانه به دیدار و گفت‌وگو نشست و به همه آنها جهت تلاش برای رونق تولید ملی خسته نباشید و خداقوت گفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار