کد خبر: ۱۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
افشاگری نماینده مجلس درباره فساد ۲۰هزار میلیارد تومانی
در سال ۸۸ این کارخانه توسط بانک ملی به سرمایه‌گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شد و قرار بود سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورویی با ۲ هزار شغل در مرحله اول تا سال ۹۰ انجام شود.

فروش کارخانه نساجی قائم شهر به مبلغ 1 دلار!

مرادیان نماینده قائم‌شهر گفت : سال ۸۸ این کارخانه توسط بانک ملی واگذار شد و قرار بود سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورویی با ۲ هزار شغل در مرحله اول تا سال ۹۰ انجام شود. ۱۳ سال از آن زمان می‌گذرد اما نه از ۱۳۰ میلیون یورو ، خبری است و نه از ۲ هزار شغل.

کیوان مرادیان نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: یک هفت‌تپه دیگر و یک هپکوی دیگر در مازندران در حال وقوع است و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه بیت‌المال در نساجی قائم‌شهر در شرف نابودی است.

وی افزود: در سال ۸۸ این کارخانه توسط بانک ملی به سرمایه‌گذار خارجی در ازای یک دلار واگذار شد و قرار بود سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورویی با ۲ هزار شغل در مرحله اول تا سال ۹۰ انجام شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس گفت: ۱۳ سال از آن زمان می‌گذرد اما نه از ۱۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری خبری است و نه از ۲ هزار شغل.

مرادیان ادامه داد: ‌این کارخانه با کمتر از ۴۰۰ نفر و با تجهیزات فرسوده و با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی به بیمه و مالیات و بانک‌ها و با حمایت ستاد اجرایی و شورای تامین استان و شهرستان در حال فعالیت است.

وی تأکید کرد: قوه قضائیه به این مسأله ورود کند و هیات واگذاری‌ها نیز مسأله را بررسی و مالکیت این مجموعه را به دست بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی توضیح بخواهید که چرا تضییع حقوق بیت‌المال در این مجموعه انجام شده است؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار