کد خبر: ۱۹۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
به تازگی نیز دولت صدور ویزای توریستی را از سر گرفته که قطعا آوردهای مناسبی برای حوزه گردشگری و هوانوردی کشور خواهد داشت اما آنچه بیش از پیش اهمیت دارد، تغییر نگاه به صنعت گردشگری است

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات گفت: ضریب اشغال هتل‌های فرودگاهی رکسان و رمیس به بیش از 50 درصد ظرفیت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی افزود: این شرکت توانست در دوران کرونا با تقویت زیرساخت ها و همچنین رفتن به سمت بازارهای متفاوت، ظرفیت پذیرش خود را افزایش دهد.

وی ادامه داد: نگاه به آینده، ایجاد زیرساخت های مناسب ، تغییر بازار هدف تغییر استراتژی و توسعه بازار هتل‌های فرودگاهی از جمله دلایل افزایش ظرفیت هتل به شمار می رود.

یوسفی با بیان اینکه مدت اقامت میهمان در هتل های فرودگاهی در مقایسه با یک سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد:هتل در یک سال گذشته به بازار گسترده ای برای برگزاری همایش ها و اقامت میهمانان واحدهای صنعتی اطراف که برای برگزاری همایش دچار مشکل بودند، تبدیل شده است.

وی گفت: با دریافت مجوز منطقه آزاد و با توجه به قرارگیری هتل های فرودگاهی به عنوان تنها هتل در منطقه آزاد اقتصادی تهران (شهر فرودگاهی) موفق شدیم با وجود کاهش و تعلیق پروازها ، پذیرای شماری از اتباع و مسافران که قصد سفر به کشورهای آسیای میانه و آسیای شرقی را داشتند، باشیم.

یوسفی افزود: به تازگی نیز دولت صدور ویزای توریستی را از سر گرفته که قطعا آوردهای مناسبی برای حوزه گردشگری و هوانوردی کشور خواهد داشت اما آنچه بیش از پیش اهمیت دارد، تغییر نگاه به صنعت گردشگری است.

وی ادامه داد: هتل‌های فرودگاهی به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی درخصوص مقابله با کرونا و همچنین انجام تبلیغات مفید و موثر، مورد استقبال گروه‌ها و طبقات مختلف قرار گرفته است.

شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار