کد خبر: ۱۹۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن سه نفر تاکنون بر اثر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان –رامهرمز خبر داد.

تصادف ۵۰ خودرو در محور بهبهان - رامهرمز + عکس

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن سه نفر تاکنون بر اثر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور بهبهان –رامهرمز خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز (۲۰ دی‌ماه) در تماس با سامانه ۱۱۵ خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از ۵۰ خودرو در محور  بهبهان –رامهرمز روبه‌روی روستای دودانگه بهبهان اطلاع‌رسانی شد. 

وی افزود: در پی این حادثه چهار خودرو در آتش سوختند. تاکنون این حادثه سه کشته داشته است. 

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه این حادثه به علت مه‌آلودگی رخ داده است، گفت: عملیات امدادرسانی توسط اورژانس بهبهان در حال انجام است  و نیروهای اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز  در حال آماده‌باش هستند. خبرها حاکی از آتش‌سوزی شدید و مجروحیت سرنشینان خودروها است. 

 

 

افزایش تعدادی فوتی‌ها

به گزارش ایسنا، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: صبح امروز تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان منطقه تشان به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به ۴ فوتی و ۲۷ مصدوم تاکنون شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: پس از کسب اطلاع از این حادثه، سه تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از شهرستان بهبهان به منطقه اعزام شده‌اند که با همکاری عوامل سایر دستگاه‌های امدادرسان مشغول ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امدادی هستند.

حریق ۳ خودرو در تصادف زنجیره‌ای بهبهان

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص جزئیات تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در بهبهان اظهار کرد: حدود ساعت ۷:۴۰ امروز (۲۰ دی‌ماه) خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان – اهواز، اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده است؛ در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌اند که تصادف این خودروها خسارتی بود.

دولتشاهی ادامه داد: در لاین مخالف در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو با هم تصادف کرده‌اند که در پی این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره  و یکی از سرنشینان یکی دیگر از خودروها در صحنه فوت کردند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون چهار نفر در صحنه فوت کرده‌اند. نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان‌ها اعزام کردند بنابراین فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و در حال بررسی این موضوع هستیم اما بر اساس گزارش‌های اولیه تاکنون حال مصدومان خوب اعلام شده است.

وی که در یک بخش خبری تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: شاهد مه‌آلودگی شدید در این محور و همه محورهای خوزستان هستیم و در روزهای گذشته نیز شاهد وقوع چنین حوادثی در محورهای خوزستان بودیم. این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی رخ داده است اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

یک مادر باردار بین مصدومان

به گزارش ایسنا، عارف شرهانی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تصادف زنجیره‌ای امروز اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: یکی از مصدومان این حادثه باردار بوده و احیای قلبی دو مصدوم نیز در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار