کد خبر: ۱۹۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶هزار و ۷۵۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۳ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

۱۶۷۵۷ ابتلا و ۲۳ فوتی جدید کرونا در کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶هزار و ۷۵۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۳ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۷۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۹۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۵۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۳۵۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۵ هزار و ۴۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۳۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر اساس اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور، قم، کاشان و ۵ شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند. این شهرها عبارتند از؛ کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، قم (قم)، ابرکوه، اردکان، خاتم، مهریز (یزد).

همچنین تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و ۳۹ شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی هستند.

شهرهای در وضعیت نارنجی کرونا عبارتند از؛ اصفهان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان، دشتستان، گناوه (بوشهر)، پاکدشت، تهران، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک، ملارد، ورامین (تهران)، سامان (چهارمحال و بختیاری)، بینالود، تربت حیدریه، مشهد (خراسان رضوی)، ایرانشهر (سیستان و بلوچستان)، شیراز، کوار، گراش (فارس)، انار، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، کرمان (کرمان)، لاهیجان (گیلان)، خرم آباد (لرستان)، رامسر، سوادکوه (مازندران)، اراک، ساوه (مرکزی)، بستک، بندر لنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک (هرمزگان)، بهاباد، تفت، میبد، یزد (یزد) در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار