کد خبر: ۲۰۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
دفتر اساتید بازنشسته دانشکده مدیریت دانشگاه تهران افتتاح شد
چند فضای فیزیکی جدید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نام اساتید برجسته علم مدیریت نامگذاری و عصر امروز با حضور رئیس دانشگاه تهران افتتاح شد.

نامگذاری فضاهای دانشکده به نام اساتید مدیریت

گروه فرهنگی: چند فضای فیزیکی جدید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نام اساتید برجسته علم مدیریت نامگذاری و عصر امروز با حضور رئیس دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، یکی از فضاهای راه‌اندازی شده در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دفتر اساتید بازنشسته است که با حضور دکتر ایرج نوروش استاد بازنشسته گروه حسابداری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که حدود یک دهه از بازنشستگی وی می‌گذرد، افتتاح شد.

دکتر سید محمد مقیمی در حاشیه افتتاح این دفتر بر تلاش برای حفظ ارتباط اساتید بازنشسته با دانشکده و ایجاد زمینه‌های انتقال تجربیات آنها به اساتید جوان و دانشجویان تاکید کرد.

در ادامه بازدید رئیس دانشگاه تهران از دانشکده مدیریت، مرکز مدیریت دانش در این دانشکده توسط رئیس دانشگاه افتتاح شد. دکتر داتیس خواجه‌ئیان، معاون پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از مستندسازی دانش، نشر دانش، استخراج دانش نهان و تبدیل دانش نهان به آشکار، پیمایش‌های علمی و … به عنوان برخی مأموریت‌های مرکز مدیریت دانش نام برد.

دکتر مقیمی از مستندسازی سبک تدریس و رویکردهای اساتید، ثبت چگونگی تأثیرگذاری اساتید در جامعه، جمع‌آوری جزوات، کتاب‌ها، آثار و تجربیات اساتید از گذشته‌های دور تا کنون، تدوین تاریخ علم مدیریت و روندیابی سیر تکامل این علم در ایران به عنوان برخی کارویژه‌هایی نام برد که می‌تواند توسط مرکز مدیریت دانش دانشکده مدیریت هدایت شود. افتتاح سالن جلسات به نام دکتر علی‌اکبر فرهنگی، سالن دفاعیه به نام دکتر عباس صدقی، سالن جلسات به نام مرحوم دکتر حسن میرزایی اهرنجانی و سالن دفاعیه به نام دکتر عباس مصلی‌نژاد از خیرین دانشگاه تهران، از دیگر افتتاح‌های امروز دانشکده مدیریت بود.

دکتر طاهر روشندل اربطانی، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، این اساتید را که برخی فضاهای فیزیکی به نام ایشان نامگذاری شده است، الگوی دانشکده و از مفاخر دانشگاه تهران نام برد و گفت: تکریم و بزرگداشت اساتید پیشکسوت از پایه‌های اخلاق دانشگاهی است که بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین یکی از کلاس‌های دانشکده مدیریت به نام دکتر ایرج نوروش نامگذاری شد. یکی از لحظات به یادماندنی در کنار آغاز سنت نامگذاری اماکن دانشکده مدیریت به نام اساتید پیشکسوت و برجسته، این بود که یک عکس یادگاری از هم‌نشینی جمعی از اساتید قدیمی و جوان رشته مدیریت در کلاسی که به نام دکتر نوروش نامگذاری شده است، ثبت شد.

همچنین کلاس‌های دیگری از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نام اساتید پیشکسوت دکتر اسفندیار سعادت، دکتر منوچهر شجاعی و دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی نامگذاری شده است.

سالن غذاخوری اساتید و کارکنان دانشکده مدیریت نیز از دیگر فضاهایی بود که در جریان بازدید رئیس دانشگاه تهران از دانشکده مدیریت افتتاح شد. این دانشکده دارای ۹۰ عضو هیأت علمی، ۷۰ کارمند و ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار