کد خبر: ۲۰۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد قطعی اینترنت برخی از مشترکین به دلیل مشکل فنی در شرکت ارتباطات زیرساخت بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (جمعه 13 اسفند 1400) برخی از کاربران اینترنت خبر از کندی و عدم دسترستی مناسب به اینترنت دادند و همچنین در همین حال برخی کاربران اینترنت خارج کشور گزارش دادند که نمی‌توانند به سایت‌هایی که هاست‌های آن‌ها و خدمات میزبانی آنها در داخل ایران هستند دسترسی داشته باشند. همچنین دسترسی به سایت‌های داخلی با استفاده از VPN دچار اختلال شده است.

این اتفاق درحالی بود که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش اخبار سایت رسمی این وزارت‌خانه، دلایل قطع اینترنت بخشی از مشترکین را این گونه اعلام کرد:

 به دلیل مشکل فنی در تاسیسات برق یکی از مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت اینترنت بخشی از مشترکین قطع شده است. همکاران در تلاش هستند تا در اسرع وقت مشکل را برطرف کنند.

اما گزارشات به همین میزان بسنده نشد و خبرهای دیگر حاکی از آن بود که آتش‌سوزی در مرکز انقلاب اسلامی شرکت ارتباطات زیرساخت (ساختمان LCT) در خیابان شیخ بهایی تهران، منجر به وقوع قطعی و اختلال در اینترنت ثابت و همراه شد. همچنین اطلاعات بدست آمده بر این اساس است که آتش‌سوزی از اتاق باتری مرکز LCT آغاز شده و با گسترش به بخش‌های دیگر منجر به قطع شدن اینترنت شده است.

با این حال این اختلالات تا ظهر امروز برطرف نشده و هنوز شرکت زیرساخت یا وزارت ارتباطات در رابطه با موضوع آتش‌سوزی توضیحی منتشر نکرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ارتباطات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار